სადისტრიბუციო კომპანია ,"შაბა"-ს ესაჭიროება კადრები ხანგრძლივი თანამშრომლობისთვის ბრენდ-მენეჯერის ასისტენტის პოზიციაზე საქართველოს მასშტაბით.
ძირითადი მოვალეობები:
ძირითადი მოვალეობები:
- ბრენდის განვითარების სტრატეგიის შექმნა
- ბრენდის სამოქმედო გეგმის, მარკეტინგული აქტივობებისა და ბიუჯეტის ფორმირება,
- კონკურენტი ბრენდების ანალიზი და მიმდინარე ბრენდის პოტენციალის განსაზღვრა,
- სამომხმარებლო ბაზრის კვლევა, ბაზრის ტენდენციების მონიტორინგი, საბაზრო პოტენციალის განსაზღვრა,
- ბრენდის საფასო სტრატეგიის ანალიზი და რეკომენდაციების შემუშავება,
- მარკეტინგული აქტივობების განხორციელება, მონიტორინგი და შეფასება,
- BTL აქციების მოფიქრება, ორგანიზება, მონიტორინგი და შეფასება,
- ბრენდის ყოველთვიური ანალიზი და მონიტორინგი,
- პრისეილერების, პრომოუტერების, მერჩენდაიზერებისა და პარტნიორი კომპანიების კონსულტანტების დატრენინგენა. მათთვის, ბრენდზე სრულყოფილი ინფორმაციის მიწოდება.
მოთხოვნები:
კანდიდატებმა CV ფოტოსურათით უნდა წარმოადგინონ ელექტრონული ფორმით, შემდეგ მისამართზე: vacancy@shaba.ge .
- უმაღლესი განათლება ბიზნეს ადმინისტრირების, მარკეტინგის ან გაყიდვების მიმართულებით,
- ინგლისურ და რუსულ ენებზე გამართულად საუბრის და წერა-კითხვის უნარი,
- ბიუჯეტის მართვის გამოცდილება,
- კრეატიულად აზროვნების უნარი,
- კარგი წერითი და მეტყველების უნარი,
- კარგი კომუნიკაციისა და პრეზენტაციის უნარი,
- ანალიტიკურად აზროვნების უნარი,
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამების კარგი ცოდნა (MS Office: Word, Excel, Powerpoint, Outlook).
- ორგანიზებული და პასუხისმგებლიანი.
კანდიდატებმა CV ფოტოსურათით უნდა წარმოადგინონ ელექტრონული ფორმით, შემდეგ მისამართზე: vacancy@shaba.ge .