გსურთ იმუშაოთ გუნდში, სადაც თქვენი იდეები მნიშვნელოვანია?
მაშინ შემოგვიერთდით TOP-CALL გუნდში. TOP-CALL არის საერთაშორისო აუთსორსინგის საკონტაქტო ცენტრი, რომელიც ბაზარზე 2013 წლიდან მუშაობს. ბოლო 10 წლის განმავლობაში, ჩვენ გავიზარდეთ საერთაშორისო დონეზე კოლუმბიასა და უკრაინაში ოფისებით, რომლებიც ემსახურებიან კლიენტებს სხვადასხვა ინდუსტრიიდან ყაზახეთში, ევროპასა და ლათინურ ამერიკაში.
ჩვენი გუნდი შედგება 250-ზე მეტი სპეციალისტისგან, რომლებიც ყოველდღიურად ამტკიცებენ, რომ პროფესიონალიზმი, გახსნილობა და შედეგზე ორიენტაცია მოაქვს წარმატებას!
ჩვენი გუნდი შედგება 250-ზე მეტი სპეციალისტისგან, რომლებიც ყოველდღიურად ამტკიცებენ, რომ პროფესიონალიზმი, გახსნილობა და შედეგზე ორიენტაცია მოაქვს წარმატებას!
ამჟამად ვეძებთ გაყიდვების დეპარტამენტის ზედამხედველს გერმანული ენის მცოდნე გუნდში გასაწევრიანებლად!
ჩვენ გთავაზობთ:
- შრომის დროული ანაზღაურება 1650 ევრო/თვეში (ფიქსირებული ანაზღაურება + ბონუსი)
- სრულად დისტანციური მუშაობა.
- მოსახერხებელი გრაფიკი: მონაცვლეობით, 5/2.
- შვებულება: წელიწადში 20 სამუშაო დღე
- უწყვეტი სწავლება კომპანიის ხარჯზე და პროფესიული განვითარება
- ბონუსი წარმატებით დასრულების და სამსახურში წასვლის შემდეგ.
- მეგობრული გუნდი და მენტორები, რომლებიც ყოველთვის დაგეხმარებიან.
- საჩუქრები სამუშაო წლისთავისთვის და თანამშრომლების შვილებისთვის არდადეგებისთვის.
- მატერიალური დახმარება - დახმარება განსაკუთრებულ ცხოვრებისეულ სიტუაციებში.
- ხარჯების ანაზღაურება - სრული ან ნაწილობრივი ანაზღაურების მიღების შესაძლებლობა: თვითგანვითარების კურსები (პროფესიული, პერსონალური), სამუშაო ენების შემსწავლელი (ინგლისური, უკრაინული, იტალიური, გერმანული, ესპანური) და ცოდნის სერტიფიცირება; სპორტი (სპორტული კლუბები, საცურაო აუზები, სამედიცინო შემოწმება, მედიკამენტები, საკვები დანამატები, ექიმთან ვიზიტი); სამუშაოდ გამოყენებული პერსონალური ლეპტოპის შეკეთება; სამუშაო ადგილები.)
ჩვენი ბიზნესის ღირებულებები:
- ღიაობა - ჩვენ ვაფასებთ პირდაპირ საუბრის, სხვების მოსმენისა და ახალი მიდგომების ძიების უნარს.
- სანდოობა - ჩვენთვის მნიშვნელოვანია, რომ გუნდის თითოეულ წევრს დაეყრდნოს და ჩვენ ვქმნით პირობებს პასუხისმგებელი მუშაობისთვის.
- უწყვეტი განვითარება - ჩვენ არ ველით სრულყოფილებას, მაგრამ ველით სწავლისა და გაუმჯობესების სურვილს.
- ფოკუსირება შედეგებზე – ჩვენ ვმუშაობთ რეალური შედეგების მისაღწევად და არა ფორმალური გეგმების შესასრულებლად.
თქვენი მომავალი მოვალეობები:
- ოპერატორების კონტროლი და შეფასება მომსახურების სტანდარტების შესრულებასთან დაკავშირებით
- გუნდის მუშაობის შესახებ მოხსენებების მომზადება
- ახალი ოპერატორების ადაპტაციის მხარდაჭერა
- ოპერატორის ტრენინგი
- სამუშაოზე წასვლის განრიგის შედგენა და კონტროლი, ხაზების ბალანსზე ფოკუსირება
- ტექნიკური საკითხების გადაჭრა და არასტანდარტული კონფლიქტური სიტუაციები
- სისტემური ინფორმირება სიახლეების, ცვლილებების, პრიორიტეტების შესახებ კომპანიაში, განყოფილებაში, ჯგუფში და სამუშაო მოვალეობებზე
- დეპარტამენტის თანამშრომელთა შვებულების განრიგის შედგენა და კონტროლი
- ხაზის ჩატვირთვის კონტროლი და მისი კორექტირების მოქმედებები
რა გჭირდებათ ჩვენთან შესაერთებლად:
- გერმანული ენის ცოდნა: B2 დონიდან და ზემოთ (მნიშვნელოვანია სასაუბრო დონე)
- მენეჯმენტის ციკლის ცოდნა: მენეჯმენტში გამოცდილება ჩაითვლება პლიუსად
- გაყიდვების ეტაპების და ტექნიკის ცოდნა: ქოლ ცენტრში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება პლიუსად
- კომუნიკაციის უნარი: მარტივი ენით ახსნის, აზრის გადმოცემის, კამათის, დარწმუნების უნარი.
- თავისუფლად ფლობს კომპიუტერულ და საოფისე პროგრამებს.
- ტექნიკური მხარდაჭერა: სტაბილური ინტერნეტი, ყურსასმენი, ლეპტოპი ან კომპიუტერი
რა არის ჩვენთვის მნიშვნელოვანი?
რომ ხედავთ იმას, რასაც აკეთებთ, იყავით გულწრფელი საკუთარ თავთან და კოლეგებთან და არ შეგეშინდეთ ჩვეულების მიღმა, როცა ეს აუცილებელია.
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოეხმაუროთ განცხადებას „გაგზავნე CV“ ღილაკის საშუალებით.