ოფის მენეჯერი

თბილისი სრული განაკვეთი ტრანსკომ გრუპ
მივლინება: არა ხელფასი: 1500
განათლება: ბაკალავრი ენები: რუსული, ინგლისური
ადმინისტრაცია: ოფისის მენეჯმენტი
შპს „ტრანსკომ ჯგუფი“ აცხადებს ვაკანსიას ოფის მენეჯერის პოზიციაზე

ანაზღაურება: 1 500 ლარი (NET) + გამოცდილების გათვალისწინებით

კომპანიის შესახებ
„ტრანსკომ გრუპი“ არის ქართული კომპანია, Wildberrie-ს პარტნიორი საქართველოში. ჩვენ ვართ თანამედროვე ონლაინ მაღაზია, რომელიც მომხმარებლებს სთავაზობს ფართო არჩევანს მოდის, ტექნიკისა და საყოფაცხოვრებო პროდუქციის მიმართულებით. ტრანსკომი ქართულ ბაზარზე ოპერირებს მაღალი სტანდარტებით და ორიენტირებულია ხარისხიან მომსახურებაზე, სწრაფ მიწოდებაზე და მეგობრულ სამუშაო გარემოზე, სადაც თითოეული თანამშრომლის წვლილი მნიშვნელოვანია ჩვენი საერთო წარმატებისთვის.

ვაკანსიის აღწერა
ჩვენ ვეძებთ ორგანიზებულ და პასუხისმგებლიან ოფის მენეჯერს, რომელიც უზრუნველყოფს ოფისის ყოველდღიურ ადმინისტრაციულ მართვას და ეფექტურ კომუნიკაციას გუნდის შიგნით.

ფუნქცია-მოვალეობები:
  • საოფისე ადმინისტრაციული პროცესების კოორდინაცია
  • მარაგების მართვა და დაკვეთა
  • კორესპონდენციის მიღება და დარეგისტრირება
  • დოკუმენტაციის მოწესრიგება და არქივირება
  • შეხვედრების და ვიზიტორების ორგანიზება
  • ახალი თანამშრომლების მიღება HR-თან კოორდინაციით
  • მენეჯმენტის მიერ დელეგირებული დავალებების შესრულება

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • უმაღლესი განათლება
  • მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება ადმინისტრაციულ ან მსგავს პოზიციაზე
  • Microsoft Office-ის კარგად ცოდნა (Word, Excel, Outlook)
  • ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა აუცილებელია

აუცილებელი უნარ-ჩვევები:
  • ორგანიზებულობა და დეტალებზე ორიენტირებულობა
  • კომუნიკაციის და დროის მართვის კარგი უნარი
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა
  • გუნდური და კეთილგანწყობილი სამუშაო მიდგომა

დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: HR-ops@trc.ge