01 აგვ - 10 აგვ
სტარტი
ადმინისტრატორი
თბილისი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: hr.symmetria.ge@gmail.com
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: გაყიდვები
მომხმარებელთა მომსახურების სრულყოფა ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა ადმინისტრირება - ინდუსტრია / სფერო: ჯანდაცვა
საავადმყოფო და ჯანდაცვა - გამოცდილების დონე / რგოლი: დამწყები რგოლი
- დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სამუშაო გამოცდილება: გამოცდილებას არ აქვს მნიშვნელობა - განიხილებიან როგორც გამოუცდელი ასევე გამოცდილი კანდიდატები
სარეაბილიტაციო კლინიკა სიმეტრია აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრატორის პოზიციაზე სამედიცინო ცენტრში
ლოკაცია: თბილისი
სრული განაკვეთი, გრაფიკი: 5/2 ან 3/3
„Ekim Bubnovskis Tsentri“ უკვე 10 წელზე მეტია ეხმარება ადამიანებს ჯანმრთელობის აღდგენაში.
ჩვენ გვჭირდება არა უბრალოდ ადმინისტრატორი, არამედ პასუხისმგებელი ადამიანი, რომელიც იზრუნებს პაციენტებზე, მომსახურების ხარისხსა და ცენტრის წესრიგზე.
მოთხოვნები:
ძირითადი მოვალეობები:
პირობები:
როგორ გამოგვეხმაუროთ:
გამოგზავნეთ თქვენი რეზიუმე და მოკლე წერილი, სადაც მიუთითებთ:
დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: hr.symmetria.ge@gmail.com
მოხარული ვიქნებით, გიხილოთ ჩვენს გუნდში!
ლოკაცია: თბილისი
სრული განაკვეთი, გრაფიკი: 5/2 ან 3/3
„Ekim Bubnovskis Tsentri“ უკვე 10 წელზე მეტია ეხმარება ადამიანებს ჯანმრთელობის აღდგენაში.
ჩვენ გვჭირდება არა უბრალოდ ადმინისტრატორი, არამედ პასუხისმგებელი ადამიანი, რომელიც იზრუნებს პაციენტებზე, მომსახურების ხარისხსა და ცენტრის წესრიგზე.
მოთხოვნები:
- სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
- სასურველია მომსახურების სტანდარტების ზოგადი ცოდნა
- ენების ცოდნა საკომუნიკაციო დონეზე
- კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა (Excel, Google Sheets, CRM — სასურველია AmoCRM).
ძირითადი მოვალეობები:
- პაციენტების: მიღება/პროცედურებზე განაწილება
- მომხმარებლისთვის კომფორტულ გარემოს შექმნაზე/სერვისზე ორიენტირებულობა
- სატელეფონო ზარებზე პასუხი
- სოციალური ქსელში მომხმარებლებთან კომუნიკაცია
- პაციენტების პროცედურებზე წინასწარი ჩაწერის აღრიცხვა
- ყოვლდღიური ადმინისტრაციული ზარების განხორციელება
- პაციენტებთამ ანგარიშსწორება (სალაროსთან, ტერმინალთან მუშაობა)
- გაყიდვებზე ორიენტირებულობა
- კლინიკისთვის საჭირო მასალების შეძენის ორგანიზება
- სხვა ადმინისტრაციული დავალებების შესრულება
პირობები:
- სრული სამუშაო დღე, გრაფიკი: 5/2;
- ანაზღაურება: ფიქსირებული ხელფასი + ბონუსი გაყიდვებიდან (ინდივიდუალურად განიხილება);
- პროფესიული ზრდის შესაძლებლობა: სწავლება და კარიერული განვითარება ცენტრის მენეჯერის პოზიციამდე;
- კომფორტული სამუშაო გარემო თბილისის ცენტრში.
როგორ გამოგვეხმაუროთ:
გამოგზავნეთ თქვენი რეზიუმე და მოკლე წერილი, სადაც მიუთითებთ:
- თქვენს 3 მნიშვნელოვან მიღწევას მომსახურებისა ან გაყიდვების სფეროში (სასურველია რიცხვებით);
- რატომ გაინტერესებთ კონკრეტულად ადმინისტრატორის პოზიცია სამედიცინო ცენტრში.
დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: hr.symmetria.ge@gmail.com
მოხარული ვიქნებით, გიხილოთ ჩვენს გუნდში!
გაყიდვები
მომხმარებელთა მომსახურების სრულყოფა
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრირება
ნახვები
უნიკალური ნახვები