15 ივლ - 14 აგვ
ვიპ
მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდის ლიდერი
თბილისი, საბურთალო, პეკინის ქ.
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: hr@doktorabc.com
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: გაყიდვები
მომხმარებელთა მომსახურების სრულყოფა - ინდუსტრია / სფერო: პროგრამული უზრუნველყოფა და IT სერვისები
საინფორმაციო ტექნოლოგიები და სერვისები - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სასურველია გამოცდილება:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(სასურველი):გაყიდვები
მომხმარებელთა მომსახურების სრულყოფა - ინდუსტრია / სფერო(სასურველი):პროგრამული უზრუნველყოფა და IT სერვისები
საინფორმაციო ტექნოლოგიები და სერვისები - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- ენები: ინგლისური,გერმანული
Helfy აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე: მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდის ლიდერი
ლოკაცია: პეკინის ქუჩა, თბილისი, საქართველო
Სამუშაო დრო: ორშაბათი - პარასკევი 09:00 - 18:00 ან 10:00 - 19:00
Ჩვენს შესახებ: Helfy არის მზარდი, საერთაშორისო კომპანია სამედიცინო სფეროში, რომელიც ოპერირებს გერმანიაში, საფრანგეთსა და შვეიცარიაში.
ჩვენი მისიაა შევიტანოთ სიახლეები ინდუსტრიაში განსხვავებული სამედიცინო სერვისების მიწოდებით.
Სამუშაოს აღწერა:
- გუნდის ხელმძღვანელობა: მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდის ხელმძღვანელობა, მაღალი ხარისხის უზრუნველყოფა კომპანიის პოლიტიკის შესაბამისად.
- გუნდის განვითარება: გუნდის ზრდისა და განვითარების ხელშეწყობა.
- პერფორმანსის კონტროლი: გუნდის წევრების პერფორმანსის მონიტორინგი, შეფასება, შესაბამისი რეპორტების მომზადება და გუნდის წევრების დახმარება.
- პერფორმანსის მაჩვენების შესაბამისობა: ყველა აგენტის მაჩვენებლის შესაბამისობა კომპანიის მიერ დადგენილ მიზნებთან.
- კომუნიკაცია: ინდივიდუალური და ჯგუფური შეხვედრების ჩატარება.
- ტრენინგი: ტრენინგ პროგრამების შემუშავება, მათი ჩატარება და გუნდის უნარებისა და ცოდნის გაუმჯობესება
- ტრენინგის გეგმა: ყველა გუნდის წევრისთვის ტრენინგისა და განვითარების გეგმის მიყოლა
- უკუკავშირი: მომხმარებელთა უკუკავშირის მონიტორინგი და მომსახურების გაუმჯობესების გზების პოვნა
- სხვა დეპარტამენტებთან თანამშრომლობა: სხვადასხვა დეპარტამენტთან ერთად მუშაობა მომხმარებელთა გამოცდილების გაუმჯობესების მიზნით
- ბიზნესის სიახლეები: ბიზნესის განვითარებისა და ახალი პროდუქტების შესახებ ინფორმაციის განახლება.
- დასწრება & თანამშრომელთა შენარჩუნება: კომპანიის მეთოდოლოგიის, გუნდის შეხედულებებისა და საკუთარი ინიციატივების დახმარებით ისეთი მიზნების მიღწევა, როგორიცაა: თანამშრომელთა დასწრება და შენარჩუნება.
- მიზნების მხარდაჭერა: მომხმარებელთა მხარდაჭერის ხელმძღვანელის მხარდაჭერა მიზნებისა და ამოცანების მიღწევაში და შედეგზე ორიენტირევული კულტურის შექმნა
- მომხმარებელთან კომუნიკაციის გაუმჯობესება: მომხმარებელთან კომუნიკაციისას აგენტების პროფესიონალიზმისა და ეფექტურების კონტროლი.
Მოთხოვნები:
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება.
- ინგლისური ენის პროფესიონალურ დონეზე ცოდნა.
- გერმანული ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად.
- CRM სისტემებთან მუშაობის გამოცდილება.
- პრობლემების გადაჭრისა და გადაწყვეტილების სწრაფად და ეფექტურად მიღების უნარი.
თუ დაინტერესებული ხართ მზარდ, საერთაშორისო კომპანიაში მუშაობით, გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: hr@doktorabc.com გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.
Წარმატებებს გისურვებთ!
გაყიდვები
მომხმარებელთა მომსახურების სრულყოფა
ნახვები
უნიკალური ნახვები