16 ივლ - 13 აგვ
ვიპ CV
გაყიდვების სპეციალისტი სამოქალაქო უსაფრთხოების განყოფილებაში
თბილისი, დიდი დიღომი, გვირილების ქ.
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: გაყიდვები
გაყიდვები(ზოგადი), კორპორატიული კლიენტები (B2B), სადილერო ქსელი, გაყიდვების მენეჯერი, ელექტრონიკა, ტექნიკა, საცალო ვაჭრობა - დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
- მივლინებები: კი
- დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- ანაზღაურება: ფიქსირებული 2200 - 4250
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- გამოცდილება აუცილებელია: გამოცდილება 2 წლიდან
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(სასურველი):გაყიდვები
გაყიდვები(ზოგადი), კორპორატიული კლიენტები (B2B), სადილერო ქსელი, გაყიდვების მენეჯერი, ელექტრონიკა, ტექნიკა, საცალო ვაჭრობა - მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
- ენები: ინგლისური
შპს ციფრული ტექნოლოგიები აცხადებს ვაკანსიას სამოქალაქო უსაფრთხოების განყოფილებაში გაყიდვების სპეციალისტის პოზიციაზე.
კომპანიის შესახებ ინფორმაცია:
კომპანია საქართველოს ბაზარზე ეწევა აქტიურ ბიზნეს საქმიანობას 2015 წლიდან და ამ პერიოდის განმავლობაში კომპანიამ შეძლო გამხდარიყო 35-ზე მეტი წამყვანი მწარმოებლის ავტორიზებული პარტნიორი პროფესიონალური, სამხედრო და სამრეწველო კავშირგაბმულობის სისტემებისა და თანამედროვე ტექნოლოგიური და ქსელური გადაწყვეტილებების მიმართულებით როგორც საქართველოში ასევე სამხრეთ კავკასიის რეგიონში.
პოზიციის დასახელება: გაყიდვების სპეციალისტი
სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, გვირილების ქ.#15
სამუშაო განრიგი
კვირაში ხუთი სამუშაო დღე
სამუშაო დღეები
ორშაბათიდან - პარასკევის ჩათვლით
სამუშაო საათები
10.00 –18.00
შესვენების საათები 13.00 –14.00
ანაზღაურება:
2200 ლარი გამოსაცდელი ვადის (3 თვე) პერიოდისთვის + საბონუსე სისტემა
4250ლარი გამოსაცდელი პერიოდის გასვლის შემდგომ + საბონუსე სისტემა
ძირითადი ფუნქცია მოვალეობები:
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
კომპანიის შესახებ ინფორმაცია:
კომპანია საქართველოს ბაზარზე ეწევა აქტიურ ბიზნეს საქმიანობას 2015 წლიდან და ამ პერიოდის განმავლობაში კომპანიამ შეძლო გამხდარიყო 35-ზე მეტი წამყვანი მწარმოებლის ავტორიზებული პარტნიორი პროფესიონალური, სამხედრო და სამრეწველო კავშირგაბმულობის სისტემებისა და თანამედროვე ტექნოლოგიური და ქსელური გადაწყვეტილებების მიმართულებით როგორც საქართველოში ასევე სამხრეთ კავკასიის რეგიონში.
პოზიციის დასახელება: გაყიდვების სპეციალისტი
სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, გვირილების ქ.#15
სამუშაო განრიგი
კვირაში ხუთი სამუშაო დღე
სამუშაო დღეები
ორშაბათიდან - პარასკევის ჩათვლით
სამუშაო საათები
10.00 –18.00
შესვენების საათები 13.00 –14.00
ანაზღაურება:
2200 ლარი გამოსაცდელი ვადის (3 თვე) პერიოდისთვის + საბონუსე სისტემა
4250ლარი გამოსაცდელი პერიოდის გასვლის შემდგომ + საბონუსე სისტემა
ძირითადი ფუნქცია მოვალეობები:
- პარტნიორი მწარმოებლების და მომწოდებლების, მათი პროდუქციის, გადაწყვეტების და მომსახურებების პოპულარიზაციისთვის საჭირო ქმედითი ღონისძიებების გატარება
- გაყიდვების სტრატეგიის განვითარება და მიმდინარე გეგმების დასახვა
- პროდუქციის აქტიური პოპულარიზაცია, ახალი მომხმარებლის მოზიდვა,ბრენდის განვითარების და სტრატეგიის ზოგადი კონცეფციის შემუშავება
- გაყიდვების გეგმის შესრულებაზე უშუალო პასუხისმგებლობა
- კონკრეტული ამოცანის შესრულების სრული კონტროლი შეკვეთის განთავსების მომენტიდან სამუშაოს დასრულებამდე
- შესრულებული სამუშაოს შეფასება და ანგარიშგება ხელმძღვანელთან ერთად
- პერიოდული ბაზრის კვლევის ჩატარება და გაყიდვების ზრდაზე მუდმივი ზრუნვა
- სხვადასხვა შეთავაზებების აქციების მომზადება, გამოფენებში მონაწილეობა
- მომხმარებელთა და პარტნიორთა ბაზების ფორმირება და მართვა
- სამუშაო პროცესის დაგეგმვა და ანალიზი
- შეხვედრების და პრეზენტაციების ორგანიზება/მართვა
- შემოსული შეკვეთების დამუშავება, დაგეგმვა და მათი ოპერატიულად შესრულება
- ფასების, მარკეტინგის საფუძვლების, გაყიდვების წესების, პრინციპების და დაბეგვრის საფუძვლების ცოდნა
- პროდუქციის ტრანპორტირების, განბაჟების და შენახვის პირობების ზედმიწევნით ცოდნა
- ტენდერებში მონაწილეობის მიღება, სატენდერო დოკუმენტაციის კვალიფიციურად მომზადება
- ახალი პროდუქციის მოძიება, შესწავლა/განვითარება და პარტნიორული სტატუსის მოპოვება , უშუალო ხელმძღვანელთან კოორდინირებულად
- მომხმარებლების მოთხოვნაზე სწორი ტექნიკური ანალიზის გაკეთება და შეფასება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება
- აღნიშნულ პოზიციაზე მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება
- ბიზნესის განვითარების, პროდუქციის გაყიდვების და პროექტების მართვის მუშაობის გამოცდილება
- პროექტების დედლაინებში მართვა
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა
- მოლაპარაკებების და პრეზენტაციების ეფექტურად წარმართვის უნარი
- ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა
- მომწოდებელ კომპანიებთან, უცხოურ პარტნიორებთან სამუშაო გამოცდილება
პიროვნული უნარები:
ჩვენ გთავაზობთ:
შერჩევის ეტაპები:
კანდიდატების შერჩევა მოხდება ტესტირების და ინდივიდუალური გასაუბრების საფუძველზე
- გამართული, ვერბალური და წერითი კომუნიკაციის უნარი
- ინიციატივის უნარი
- სტრატეგიული გეგმის უნარი
- დაგეგმვის და ორგანიზების უნარი
- დეტალებზე ორიენტირებულობა
- სიახლის ათვისების უნარი
- დროის მართვის უნარი
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
- სტრესული სიტუაციების გამკლავების უნარი
- ანალიტიკური აზროვნების უნარი
ჩვენ გთავაზობთ:
- მყუდრო, მშვიდ ადგილას განთავსებულ ოფისის სივრცეს.
- კომპანია აღჭურვილია თანამედროვე, უახლესი ინფრასტრუქტურით/ტექნიკით და გააჩნია 4 სხვადასხვა ზომის საკონფერენციო სივრცე და შეხვედრების ოთახები.
- სამზარეულო ზონაში შესვენების საათებში უფასო კვება, ყავით და ჩაით უზრუნველყოფა.
- ყველა თანამშრომლის ჯანმრთელობის სადაზღვევო პაკეტის სრულ ღირებულებას ფარავს კომპანია
- საჭიროების შემთხევვაში თანამშრომლების სასწავლო კურსის ღირებულების სრულად გადახდა
შერჩევის ეტაპები:
კანდიდატების შერჩევა მოხდება ტესტირების და ინდივიდუალური გასაუბრების საფუძველზე
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოეხმაუროთ განცხადებას „გაგზავნე CV“ ღილაკის საშუალებით.
გაყიდვები
გაყიდვები(ზოგადი),
კორპორატიული კლიენტები (B2B),
სადილერო ქსელი,
გაყიდვების მენეჯერი,
ელექტრონიკა, ტექნიკა,
საცალო ვაჭრობა
ნახვები
უნიკალური ნახვები
გაგზავნილი CV-ები 3