22 ივლ - 20 აგვ
სტანდარტი
დღის ცვლის ადმინისტრატორი
თბილისი, სოლოლაკი, ვერცხლის ქ.
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:

  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა ადმინისტრირება
  • ინდუსტრია / სფერო: დასვენება და მოგზაურობა დასვენება, მოგზაურობა და ტურიზმი
  • გამოცდილების დონე / რგოლი: დამწყები რგოლი
  • დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
  • დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან

დამსაქმებლის მოთხოვნები:

  • გამოცდილება აუცილებელია: 0-დან 1 წლამდე
  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია(სასურველი):
    ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა ადმინისტრირება
  • ინდუსტრია / სფერო(სასურველი):
    დასვენება და მოგზაურობა დასვენება, მოგზაურობა და ტურიზმი
  • გამოცდილების დონე / რგოლი: დამწყები რგოლი
  • ენები: ინგლისური,რუსული
ვერცხლის ქუჩაზე მდებარე, 21 ნომრიანი სასტუმრო, ტერასით და ძველი თბილისის შესანიშნავი ხედებით, "Silver 39 Corner Hotel" აცხადებს ვაკანსიას დღის ცვლის ადმინისტრატორის პოზიციაზე.

სამუშაო გრაფიკი: სრული განაკვეთი (2 დღე მუშაობა 2 დღე-ღამე დასვენება. სამუშაო საათები: 09:00 – 21:00)

მიმღების თანამშრომლის ძირითადი ფუნქციები იქნება:
  • სტუმრის მიღება და რეგისტრაციის პროცედურის წარმართვა
  • სტუმრის შესახებ ინფორმაციის პროგრამაში ასახვა
  • სტუმრის მიერ გადასახდელი/გადახდილი თანხების აღრიცხვა და გადახდების მუდმივი კონტროლი
  • შემომავალ ზარებზე პასუხი და ზარის გადამისამართება
  • სასტუმროს ფასების და მომსახურების შესახებ სტუმრებისთვის სრულყოფილი ინფორმაციის მიწოდება
  • სტუმრის ბარათის შემოწმება პრეავტორიზაციისთვის
  • ელექტრონული გასაღების რეგისტრაცია/გაუქმება
  • გაყიდული და გასაყიდი ოთახების მართვა პროგრამაში
  • სერვისთან დაკავშირებული, სტუმრის ყველა მოთხოვნის უზრუნველყოფა
  • დასუფთავების დეპარტამენტის ინფორმირება Check-in და Check-out -ზე;
  • დასუფთავების დეპარტამენტის ინფორმირება მასზედ, რომ ნომერი გათავისუფლდა და საჭიროებს დალაგებას
  • მიმღების სივრცის სისუფთავისა და წესრიგის კონტროლი
  • სამუშაოსთან დაკავშირებული სხვა მითითებების შესრულება

მიმღების თანამშრომლის პოზიციაზე ძირითად მოთხოვნებს წარმოადგენს:
  • უცხო ენების (ინგლისური, რუსული) სრულყოფილად ცოდნა
  • აუცილებელია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (მინიმუმ 6 თვე)
  • სასურველია პროგრამა ,,FIDELIO’’ს ცოდნა
  • ეფექტური კომუნიკაციის უნარი
  • სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი
  • გუნდური მუშაობის უნარი

თუ აკმაყოფილებთ ზემოთ მოცემულ მოთხოვნებს, გთხოვთ თქვენი რეზიუმე გამოგზავნოთ შემდეგ ელექტრონულ ფოსტაზე: hotel@silver39.ge
გთხოვთ, ელექტრონული ფოსტის სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის სახელწოდება.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრირება
ნახვები
უნიკალური ნახვები