შემდეგი
22 ივლ - 20 აგვ
სტანდარტი
დღის ცვლის ადმინისტრატორი
თბილისი, სოლოლაკი, ვერცხლის ქ.
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: hotel@silver39.ge
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრირება - ინდუსტრია / სფერო: დასვენება და მოგზაურობა
დასვენება, მოგზაურობა და ტურიზმი - გამოცდილების დონე / რგოლი: დამწყები რგოლი
- დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- გამოცდილება აუცილებელია: 0-დან 1 წლამდე
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(სასურველი):ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრირება - ინდუსტრია / სფერო(სასურველი):დასვენება და მოგზაურობა
დასვენება, მოგზაურობა და ტურიზმი - გამოცდილების დონე / რგოლი: დამწყები რგოლი
- ენები: ინგლისური,რუსული
ვერცხლის ქუჩაზე მდებარე, 21 ნომრიანი სასტუმრო, ტერასით და ძველი თბილისის შესანიშნავი ხედებით, "Silver 39 Corner Hotel" აცხადებს ვაკანსიას დღის ცვლის ადმინისტრატორის პოზიციაზე.
სამუშაო გრაფიკი: სრული განაკვეთი (2 დღე მუშაობა 2 დღე-ღამე დასვენება. სამუშაო საათები: 09:00 – 21:00)
მიმღების თანამშრომლის ძირითადი ფუნქციები იქნება:
მიმღების თანამშრომლის პოზიციაზე ძირითად მოთხოვნებს წარმოადგენს:
თუ აკმაყოფილებთ ზემოთ მოცემულ მოთხოვნებს, გთხოვთ თქვენი რეზიუმე გამოგზავნოთ შემდეგ ელექტრონულ ფოსტაზე: hotel@silver39.ge
გთხოვთ, ელექტრონული ფოსტის სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის სახელწოდება.
დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.
სამუშაო გრაფიკი: სრული განაკვეთი (2 დღე მუშაობა 2 დღე-ღამე დასვენება. სამუშაო საათები: 09:00 – 21:00)
მიმღების თანამშრომლის ძირითადი ფუნქციები იქნება:
- სტუმრის მიღება და რეგისტრაციის პროცედურის წარმართვა
- სტუმრის შესახებ ინფორმაციის პროგრამაში ასახვა
- სტუმრის მიერ გადასახდელი/გადახდილი თანხების აღრიცხვა და გადახდების მუდმივი კონტროლი
- შემომავალ ზარებზე პასუხი და ზარის გადამისამართება
- სასტუმროს ფასების და მომსახურების შესახებ სტუმრებისთვის სრულყოფილი ინფორმაციის მიწოდება
- სტუმრის ბარათის შემოწმება პრეავტორიზაციისთვის
- ელექტრონული გასაღების რეგისტრაცია/გაუქმება
- გაყიდული და გასაყიდი ოთახების მართვა პროგრამაში
- სერვისთან დაკავშირებული, სტუმრის ყველა მოთხოვნის უზრუნველყოფა
- დასუფთავების დეპარტამენტის ინფორმირება Check-in და Check-out -ზე;
- დასუფთავების დეპარტამენტის ინფორმირება მასზედ, რომ ნომერი გათავისუფლდა და საჭიროებს დალაგებას
- მიმღების სივრცის სისუფთავისა და წესრიგის კონტროლი
- სამუშაოსთან დაკავშირებული სხვა მითითებების შესრულება
მიმღების თანამშრომლის პოზიციაზე ძირითად მოთხოვნებს წარმოადგენს:
- უცხო ენების (ინგლისური, რუსული) სრულყოფილად ცოდნა
- აუცილებელია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (მინიმუმ 6 თვე)
- სასურველია პროგრამა ,,FIDELIO’’ს ცოდნა
- ეფექტური კომუნიკაციის უნარი
- სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი
- გუნდური მუშაობის უნარი
თუ აკმაყოფილებთ ზემოთ მოცემულ მოთხოვნებს, გთხოვთ თქვენი რეზიუმე გამოგზავნოთ შემდეგ ელექტრონულ ფოსტაზე: hotel@silver39.ge
გთხოვთ, ელექტრონული ფოსტის სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის სახელწოდება.
დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრირება
ნახვები
უნიკალური ნახვები