შემდეგი
30 ივლ - 13 აგვ
სტარტი
სატელეფონო მომსახურების ოპერატორი
თბილისი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: hr@basisbank.ge
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: საბანკო
მომხმარებელთა მომსახურების კონსულტაცია ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა ქოლ-ცენტრი - ინდუსტრია / სფერო: ფინანსები
საბანკო საქმიანობა - გამოცდილების დონე / რგოლი: დამწყები რგოლი
- დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სამუშაო გამოცდილება: გამოცდილებას არ აქვს მნიშვნელობა - განიხილებიან როგორც გამოუცდელი ასევე გამოცდილი კანდიდატები
- მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
- ენები: ქართული,ინგლისური,რუსული
წარმატებული კარიერული გზა და სტაბილურობა შენს სამომავლო გეგმებშია?
ბაზისბანკის გუნდში ზუსტად შენნაირ ადამიანებს ველოდებით!
თუკი მეგობრული სამუშაო გარემო შენთვის პრიორიტეტულია, დასაქმდი ჩვენთან მარტივად!
ამჟამად ჩვენ სატელეფონო მომსახურების ოპერატორს ვეძებთ თბილისში.
ძირითადი მოვალეობები:
- გამავალი და შემომავალი ზარის განხორციელება/მიღება;
- სხვადასხვა საბანკო პროდუქტების შეთავაზება/მომხმარებლისთვის საინტერესო საკითხთან დაკავშირებით ინფორმაციის მიწოდება;
- ბანკის დისტანციური არხებით შემოსულ კითხვებზე პასუხი;
- საბანკო პროდუქტების გაყიდვა;
- საბანკო პროდუქტებზე კონსულტაციების გაწევა;
- ახალი კლიენტების მოზიდვა;
მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება;
- ეფექტური გაყიდვების უნარი;
- უპირატესად ჩაითვლება მსგავს პოზიციაზე ან ბანკში მუშაობის გამოცდილება;
- Microsoft Office-ის პროგრამების ცოდნა;
- გამართული წერის და მეტყველების უნარი ქართულ და ინგლისურ ენებზე, (სასურველია რუსული ენის ცოდნა)
პიროვნული უნარები:
- ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
- ინფორმაციის სწორად და დამაჯერებლად გადმოცემის უნარი;
- პასუხისმგებლობის გრძნობა;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- დეტალებზე ორიენტირებულობის უნარი.
თუკი დაინტერესდი, დაგვიტოვე შენი CV მეილზე: hr@basisbank.ge , სათაურის (Subject) ველში აუცილებლად მიუთითე ვაკანსიის დასახელება და ჩვენი წარმომადგენელი დაგიკავშირდება.
საბანკო
მომხმარებელთა მომსახურების კონსულტაცია
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ქოლ-ცენტრი
ნახვები
უნიკალური ნახვები