შემდეგი
01 აგვ - 30 აგვ
ვიპ CV
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ოფისის მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო: სამომხმარებლო საქონელი და სერვისები
სამომხმარებლო მომსახურება - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სასურველია გამოცდილება:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ოფისის მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო(აუცილებელი):სამომხმარებლო საქონელი და სერვისები
სამომხმარებლო მომსახურება - მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
- ენები: რუსული,ინგლისური
კომპანია კასატრეიდი ლიდერია GPS მონიტორინგის, პარკინგის მართვისა და გადახდის სისტემებში, ცხადდება ვაკანსია ოფისის მენეჯერის პოზიციაზე
ჩვენი კომპანია ახორციელებს კომპლექსურ გადაწყვეტილებებს კერძო, ფინანსურ, სატრანსპორტო და სამთავრობო სექტორებისათვის.
კასატრეიდი საუკეთესო ადგილია, სადაც შეგიძლიათ განვითარდეთ და ჩამოყალიბდეთ პროფესიონალებად ჩვენს გუნდთან ერთად, ან თუ უკვე ხართ პროფესიონალი ჩვენ გაძლევთ საშუალებას მოახდინოთ საკუთარი შესაძლებლობების სრული რეალიზაცია.
მოხარულები ვართ თქვენთან მუშაობით იმიტომ რომ...
ფუნქცია-მოვალეობები
ანაზღაურება განისაზღვრება კანდიდატის გამოცდილების მიხედვით
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოეხმაუროთ განცხადებას „გაგზავნე CV“ ღილაკის საშუალებით.
ჩვენი კომპანია ახორციელებს კომპლექსურ გადაწყვეტილებებს კერძო, ფინანსურ, სატრანსპორტო და სამთავრობო სექტორებისათვის.
კასატრეიდი საუკეთესო ადგილია, სადაც შეგიძლიათ განვითარდეთ და ჩამოყალიბდეთ პროფესიონალებად ჩვენს გუნდთან ერთად, ან თუ უკვე ხართ პროფესიონალი ჩვენ გაძლევთ საშუალებას მოახდინოთ საკუთარი შესაძლებლობების სრული რეალიზაცია.
მოხარულები ვართ თქვენთან მუშაობით იმიტომ რომ...
- გაქვთ უმაღლესი განათლება
- სასურველია სამუშაო გამოცდილება
- სასურველია ინგლისური და რუსული ენის ცოდნა
- ხარ პუნქტუალური
- გაქვს პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
- შეგიძლია როგორც დამოუკიდებელი, ასევე გუნდური მუშაობა
ფუნქცია-მოვალეობები
- სატელეფონო ზარების, მეილების მიღება და ინფორმაციის საჭიროებისამებრ მიმართვა/გადამისამართება
- ოფისში ვიზიტორთა დახვედრა/გადამისამართება
- მომხმარებელებისათვის საჭირო ხელშეკრულებების/მიღება-ჩაბარებების მომზადება/დასკანერება/დაარქივება და კომპანიის შიდა პორტალზე ატვირთვა
- ინვოისების გამოწერა
- დებიტორების დავალიანებების კონტროლი და მათთან კომუნიკაცია
- კომპანიის შიდა პოლიტიკის შესაბამისად, ხელშეკრულებებში ცვლილებების შეტანისას მომხმარებლების ინფორმირება
- უშუალო ხელმძღვანელის მხრიდან მიღებული სხვა დავალებების შესრულება-კომპეტენციის ფარგლებში.
ანაზღაურება განისაზღვრება კანდიდატის გამოცდილების მიხედვით
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოეხმაუროთ განცხადებას „გაგზავნე CV“ ღილაკის საშუალებით.
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ოფისის მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები
გაგზავნილი CV-ები 0