დღეს - 20 აგვ
სტანდარტი
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადამიანური რესურსები
HR ადმინისტრაცია, HR მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო: ტექნიკა და ქსელები
კომპიუტერული ტექნიკა, კომპიუტერული ქსელები - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- ანაზღაურება: ფიქსირებული 1500 - 2000
- დამატებითი სარგებელი (ბენეფიტები): ჯანმრთელობის დაზღვევა,კორპორატიული მობილური პაკეტი,ტრენინგები და პროფესიული ზრდის შესაძლებლობა,ფასდაკლებები ჩვენს ან პარტნიორ კომპანიებში
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სასურველია გამოცდილება:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):ადამიანური რესურსები
HR ადმინისტრაცია, HR მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო(სასურველი):ტექნიკა და ქსელები
კომპიუტერული ტექნიკა, კომპიუტერული ქსელები - მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი, პროფესიული კოლეჯი
- ენები: ინგლისური,რუსული
შპს "აითი თექ" აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე - HR და ადმინისტრაციის მენეჯერი. ვეძებთ კადრს, ვისაც უყვარს ბევრი წვრილმანის კონტროლი და წესრიგის შენარჩუნება
კომპანიის შესახებ დამატებითი ინფორმაციისათვის ეწვიეთ ჩვენს გვერდს https://ittech.ge/about-us/
HR ფუნქციები:
- ადამიანური პესრონალის შერჩება და მართვა, სრული ციკლი ახალი თანამშრომლის ადაპტაციიდან - წასვლის ინტერვიუმდე (ბევრნი არ ვართ, გაგვიმკლავდებით);
- რეკრუტინგის სრული ციკლი;
- HR საბუთების წარმოება და Self HR-ში (ქართული HRMS) მუშაობა;
- მოტივაციის, შენარჩუნების, ეფექტურობის, დაგვიანებების და ა.შ. კონტროლი
ადმინისტრაციული ფუნქციები:
- ოფისის ზედამხედველობა, ყვავილების მორწყვა, ყავის აპარატის მოვლა და ასეთი წვრილმანები;
- ხელმძღვანელის კალენდარის წარმოება, მნიშვნელოვანი მოვლენების შეხსენება, შეხვედრების ორგანიზება და შეხვედრების ოთახის მომზადება (რამდენიმე კვირაში);
- ხელმძღვანელის დავალებების ფორმირება CRM სისტემაში (Bitrix24);
- სხდომების დღის წესრიგის და ამოცანების ჩამოყალიბება (კვირაში ერთხელ);
- თანამშრომლების ამოცანების შესრულების კონტროლი Bitrix24-ში (მონაცემების მომზადება, შეგროვება და შევსების კონტროლი);
- სხვა წვრილი დავალებები პოზიციის ფარგლებში.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- MS Office (Word, Excel, Outlook) საშუალო დონეზე ცოდნა, pivot table თუ იცით, საკმარისია.
- CRM სისტემებში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.
- HR სისტემების გამოცდილება აუცილებელია.
პირობები:
- სამუშაო გრაფიკი 09:00 – 18:00 (ორშაბათი-პარასკევი), 1 საათიანი დასვენებით
- სამუშაო ადგილი ც. დადიანის 7, ქარვასლას ბიზნეს ცენტრი, თბილისი
- ანაზღაურება 1500-2000 ლარი, გამოცდილებიდან გამომდინარე.
- ჯანმრთველობის დაზღვევა ანაზღაურებადი გამოსაცდელი ვადის შემდგომ.
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე hr@ittech.ge 20 აგვისტომდე და სათაურის ველში არ დაგავიწყდეთ მიუთითო „HR/Admin“
შერჩევის ეტაპები:
- 1-მოკლე ონლაინ გასაუბრება შერჩეულ კანდიდატებთან
- 2-ტესტირება excel/word/outlook.
- 3-გასაუბრება აღმასრულებელ დირექტორთან.
მადლობას გიხდით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებას!
აღნიშნულ ვაკანსიაზე მონაცემების გაგზავნით ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ, კომპანიამ “პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის ფარგლებში შეაგროვოს, დაამუშავოს და შეინახოს წარდგენილი ინფორმაცია (რეზიუმე) თქვენი დასაქმებისთვის საჭირო პროცედურების წარმართვის მიზნით. პერსონალური მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ აღნიშნული მიზნისთვის და თქვენი თანხმობის გარეშე არ გადაეცემა მესამე პირს.
ადამიანური რესურსები
HR ადმინისტრაცია,
HR მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები