შემდეგი
დღეს - 13 აგვ
სტანდარტი
ესპანურენოვანი მომხმარებელთა მხარდაჭერის აგენტი/ღამის ცვლა
თბილისი, საბურთალო, სააკაძის დაღმართი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: brandink.sakartvelo@gmail.com
ტელეფონი: +995595022652
მისამართი: Tbilisi, 11 Saakadze II pass, business centre "Atrium"
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: გაყიდვები
მომხმარებელთა მომსახურების სრულყოფა, კლიენტთა მომსახურება ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა ქოლ-ცენტრი - ინდუსტრია / სფერო: სამომხმარებლო საქონელი და სერვისები
სამომხმარებლო მომსახურება - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- ანაზღაურება: ფიქსირებული 2970(+ ბონუსი 530 )
- დამატებითი სარგებელი (ბენეფიტები): ჯანმრთელობის დაზღვევა
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სამუშაო გამოცდილება: გამოცდილებას არ აქვს მნიშვნელობა - განიხილებიან როგორც გამოუცდელი ასევე გამოცდილი კანდიდატები
- მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
- სტუდენტებისთვის: კი
- ენები: ესპანური,ინგლისური
Brandlink Sakartvelo is pleased to announce a vacancy for the position of Spanish-Speaking Customer Support Agent (Night Shift)
Salary: Base 1100$ + 200$ bonus according to the performance.
Location: Tbilisi, Georgia - In the office (Technical University)
Hours: different shifts between 8 pm-5 am
About Us:
Brandlink Sakartvelo, a newly launched branch in Tbilisi, specializes in delivering top-tier customer support in the electronics sector. With a commitment to excellence, we ensure that our customers receive the highest level of service, helping them resolve technical issues and get the most out of their electronic devices. Brandlink Sakartvelo is dedicated to setting new standards for customer care, combining technical expertise with a customer-centric approach. We also prioritize the well-being and professional development of our employees. At Brandlink Sakartvelo, we offer opportunities for growth through comprehensive training programs and the chance to pursue further studies at prestigious European universities. Our focus is not just on customer satisfaction, but also on empowering our team to thrive and advance in their careers.
We Offer:
- Paid comprehensive training to set you up for success.
- Competitive salary with performance-based bonuses.
- Clear opportunities for career growth in a fast-expanding industry.
Job Description:
Prepare to be the primary point of contact for customers with questions or issues regarding our products. Throughout your day, you will handle inbound phone calls and emails, providing answers to product-related inquiries, processing payments, and managing returns efficiently. As a member of our team, you'll always have the information and support you need, but we count on you to be dependable as well. Teamwork goes both ways!
Requirements:
- Proficiency in Spanish (B2/C1 level) and with English as an additional asset.
- Strong communication and interpersonal skills, with the ability to build trust and maintain positive relationships.
- Excellent organisational abilities, attention to detail, and experience working effectively in cross-functional teams.
- Reliability and punctuality, with strong time management and self-discipline.
- Highly motivated and customer-oriented, with a proven ability to understand and meet customer needs while delivering practical solutions.
- Good knowledge of electronic equipment and proper handling techniques.
- A desire for continuous self-development in customer service and international business.
Join Us:
Please send your CV to the following email address: brandlink.sakartvelo@gmail.com
Or call us on the number: +995595022652 (We speak English!)
Apply today and shape a brighter future!
გაყიდვები
მომხმარებელთა მომსახურების სრულყოფა,
კლიენტთა მომსახურება
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ქოლ-ცენტრი
ნახვები
უნიკალური ნახვები