11 აგვ - 09 სექ
სტანდარტი
სატელეფონო ცენტრის ოპერატორი
თბილისი, საბურთალო
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: hr@camex.ge
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ქოლ-ცენტრი - ინდუსტრია / სფერო: ტრანსპორტი, ლოჯისტიკა & მიწოდების ჯაჭვი
სატრანსპორტო/სატვირთო/სარკინიგზო გადაზიდვები - გამოცდილების დონე / რგოლი: დამწყები რგოლი
- დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- გამოცდილება აუცილებელია: გამოცდილება 1 წლიდან
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(სასურველი):ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ქოლ-ცენტრი - ინდუსტრია / სფერო(სასურველი):ტრანსპორტი, ლოჯისტიკა & მიწოდების ჯაჭვი
სატრანსპორტო/სატვირთო/სარკინიგზო გადაზიდვები - გამოცდილების დონე / რგოლი: დამწყები რგოლი
საერთაშორისო ავიაგადამზიდი კომპანია ,,კამექს ინტერნეიშნლ’’ აცხადებს ვაკანსიას სატელეფონო ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე.
მდებარეობა: თბილისი (საბურთალოს ოფისი)
განაკვეთი: სრული
ძირითადი მოვალეობები:
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:
ჩვენს შესახებ:,,კამექს ინტერნეიშნლი’’ ახორციელებს საერთაშორისო სატვირთო გადაზიდვებს ამერიკის შეერთებული შტატებიდან, გერმანიიდან, ინგლისიდან, საბერძნეთსა და თურქეთიდან.ჩვენ ვთანამშრომლობთ ყველაზე გამოცდილ და სანდო სატვირთო ავიაკომპანიებთან, მუდმივად ვცდილობთ გავაუმჯობესოთ და მომხმარებლისთვის უფრო კომფორტული გავხადოთ ინტერნეთ მაღაზიებში პროდუქტების შეძენა, მოვახდინოთ ამანათების სწრაფი, იაფი და უსაფრთხო ტრანსპორტირება.
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (პორტფოლიო სასურველია) აღნიშნულ ელექტრონულ მისამართზე: hr@camex.ge და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში კომპანია უფლებას იტოვებს არ განიხილოს თქვენი კანდიდატურა.
კომპანია იტოვებს უფლებას, შეინახოს თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე, დაამუშაოს თქვენი პერსონალური ინფორმაცია და რეზიუმე გამოიყენოს დასაქმების მიზნით არაუმეტეს 2 წლისა. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩევის პირველი ეტაპის გავლის შემთხვევაში.
გისურვებთ წარმატებებს!
მდებარეობა: თბილისი (საბურთალოს ოფისი)
განაკვეთი: სრული
ძირითადი მოვალეობები:
- შემომავალი ზარების პასუხი და მომხმარებლებისათვის მომსახურების გაწევა, მათთვის ინფორმაციის მიწოდება კომპანიის სხვადასხვა სერვისებზე, ტარიფებზე და სხვა;
- პირადი ამანათების პროგრამულად მოძიება და ინფორმაციის მიწოდება;
- მომხმარებლისთვის ამომწურავი პასუხის გაცემა და ინფორმაციის სრულად მიწოდება;
- გამავალი ზარების განხორციელება და პრობლემის აღმოფხვრა.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- მომსახურების სფეროში მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
- სატელეფონო ცენტრში მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
- საოფისე პროგრამების სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა;
- უცხო ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა აუცილებელია (ინგლისური, რუსული);
პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:
- ყურადღებიანი;
- კომუნიკაბელური;
- დეტალებზე ორიენტირებული;
- ორგანიზებული;
- პასუხისმგებლიანი;
- პუნქტუალური;
- კოლეგიალური;
ჩვენს შესახებ:,,კამექს ინტერნეიშნლი’’ ახორციელებს საერთაშორისო სატვირთო გადაზიდვებს ამერიკის შეერთებული შტატებიდან, გერმანიიდან, ინგლისიდან, საბერძნეთსა და თურქეთიდან.ჩვენ ვთანამშრომლობთ ყველაზე გამოცდილ და სანდო სატვირთო ავიაკომპანიებთან, მუდმივად ვცდილობთ გავაუმჯობესოთ და მომხმარებლისთვის უფრო კომფორტული გავხადოთ ინტერნეთ მაღაზიებში პროდუქტების შეძენა, მოვახდინოთ ამანათების სწრაფი, იაფი და უსაფრთხო ტრანსპორტირება.
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (პორტფოლიო სასურველია) აღნიშნულ ელექტრონულ მისამართზე: hr@camex.ge და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში კომპანია უფლებას იტოვებს არ განიხილოს თქვენი კანდიდატურა.
კომპანია იტოვებს უფლებას, შეინახოს თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე, დაამუშაოს თქვენი პერსონალური ინფორმაცია და რეზიუმე გამოიყენოს დასაქმების მიზნით არაუმეტეს 2 წლისა. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩევის პირველი ეტაპის გავლის შემთხვევაში.
გისურვებთ წარმატებებს!
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ქოლ-ცენტრი
ნახვები
უნიკალური ნახვები