27 აგვ - 24 სექ
სტანდარტი
აქტიური ქოლ-ცენტრის ოპერატორი
თბილისი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: vacancy@ilaria.ge
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ქოლ-ცენტრი - ინდუსტრია / სფერო: ფინანსები
დაზღვევა - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- ანაზღაურება:
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სამუშაო გამოცდილება: გამოცდილებას არ აქვს მნიშვნელობა - განიხილებიან როგორც გამოუცდელი ასევე გამოცდილი კანდიდატები
- მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
- ენები: ინგლისური,რუსული
კომპანია უნისონი, რომელიც ჩართულია სადაზღვევო სფეროში, მენეჯმენტის მრავალწლიანი გამოცდილებითა და პროფესიონალიზმით, ძლიერი საერთაშორისო პარტნიორებითა და მრავალფეროვანი პროდუქტებით, ეძებს “აქტიური ქოლ-ცენტრის ოპერატორს“.
პოზიცია: აქტიური ქოლ-ცენტრის ოპერატორი
სამუშაოს ადგილი: ქ. თბილისი, დ. გამრეკელის ქ. N19
სამუშაო საათები: 09:30-18:30
დეპარტამენტი: მარკეტინგის და პროდუქტების სტრატეგიული განვითარება
ანაზღაურება: გამოცდილების შესაბამისად
ვაკანტური ადგილების რაოდენობა: 1
ძირითადი მოვალეობები:
- მომხმარებელთან კომუნიკაცია
- გამავალი ზარის განხორციელება სხვადასხვა სახის კვლევის /გამოკითხვის მიზნით;
- კომპანიის ოფიციალური ვებ გვერდის ჩატის, Facebook / Instagram გვერდის ჩატის, TIK TOK ჩატის მართვა;
- რეპორტინგი მენეჯმენტთან ჩატის და ზარების სტატისტიკის შესახებ;
- დოკუმენტაციის მართვა და გადამისამართება;
- მომხმარებლის საჩივრების/რეკლამაციების მიღება და გადაცემა კომპეტენტურ პირებთან;
- მომხმარებლისთვის ინსტრუქციის გაცემა სადაზღვევო ანაზღაურების პროცესზე ხელშეკრულების შესაბამისად;
- უშუალო ხელმძღვანელისგან მიღებული დავალებების დროული და ზუსტი შესრულება.
სატელეფონო გაყიდვები და ბაზების მართვა:
- სადაზღვევო პროდუქტების შესახებ ინფორმაციის მიწოდება და გაყიდვების განხორციელება სატელეფონო კომუნიკაციის გზით პოტენციურ მომხმარებლებთან;
- სადაზღვევო პროდუქტების შესახებ ინფორმაციის მიწოდება და გაყიდვების განხორციელება სატელეფონო კომუნიკაციის გზით არსებული კლიენტებთან;
- მომხმარებლის საჭიროებების იდენტიფიკაცია და მათთვის შესაბამისი სადაზღვევო პროდუქტის/პროდუქტების რეკომენდაცია, ქროსსელინგი;
- დამკვეთის დაინტერესების შესაბამისად შეთავაზებული პროდუქტის პრეზენტაცია და დეტალური ახსნა (პირობები, საფასო პაკეტები, მომსახურების ფარგლები და ა.შ.);
- გაყიდვის პროცესის სრული მართვა — დაწყებული პირველადი კონტაქტიდან პოლისის გაფორმებამდე;
- მომხმარებლის მონაცემების სწორად და ზუსტად დაფიქსირება კომპანიის CRM სისტემაში;
- გაყიდვების შემდგომი მომსახურება და მომხმარებელთან ურთიერთობის შენარჩუნება;
- გაყიდვებთან დაკავშირებული დოკუმენტაციის მოწესრიგება და გადამისამართება შესაბამის განყოფილებაში.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი ან პროფესიული განათლება (სასურველია, მაგრამ არ არის აუცილებელი);
- სატელეფონო გაყიდვების მიმართულებით სამუშაო გამოცდილება და/ან ტრეინინგები ჩაითვლება უპირატესობად.
- საბაზისო კომპიუტერული უნარები (MS Office, CRM სისტემები, ჩატ-პლატფორმები და ა.შ.);
- ქართულ ენაზე გამართული მეტყველება და წერა; რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა საკომუნიკაციო დონეზე;
დამატებითი მოთხოვნები:
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- პასუხისმგებლობის მაღალი დონე;
- გამართული მეტყველება;
- სისხარტე, ოპერატიულობა;
- დეტალებზე ორიენტირების უნარი;
- პრობლემების გადაჭრის უნარი;
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, მოგვაწოდოთ რეზიუმე ელ. მისამართზე: vacancy@ilaria.ge
გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება - „აქტიური ქოლ-ცენტრის ოპერატორი”.
გისურვებთ წარმატებას!
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ქოლ-ცენტრი
ნახვები
უნიკალური ნახვები