01 სექ - 30 სექ
სტანდარტი
ავტოსერვის მენეჯერის ასისტენტი
თბილისი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:

  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია: გაყიდვები მომხმარებელთა მომსახურების სრულყოფა, გაყიდვების კონსულტაცია და რჩევა ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა სერვისის მენეჯმენტი
  • ინდუსტრია / სფერო: სამომხმარებლო საქონელი და სერვისები სატრანსპორტო საშუალებები
  • გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
  • დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
  • დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
  • ანაზღაურება:
    ფიქსირებული 1875
  • დამატებითი სარგებელი (ბენეფიტები): ჯანმრთელობის დაზღვევა

დამსაქმებლის მოთხოვნები:

  • სასურველია გამოცდილება: გამოცდილება 1 წლიდან
  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია(სასურველი):
    გაყიდვები მომხმარებელთა მომსახურების სრულყოფა, გაყიდვების კონსულტაცია და რჩევა
    ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა სერვისის მენეჯმენტი
  • ინდუსტრია / სფერო(სასურველი):
    სამომხმარებლო საქონელი და სერვისები სატრანსპორტო საშუალებები
  • გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
  • მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
  • მართვის მოწმობა: B კატეგორია
Gez Motors აცხადებს ვაკანსიას ავტოსერვის მენეჯერის ასისტენტის პოზიციაზე
ავტოსერვის მენეჯერის ასისტენტი უნდა უზრუნველყოფდეს მომხმარებელთა კმაყოფილებას, დეპარტამენტის მომგებიანობის მაქსიმიზაციასა და სერვის ცენტრის რეპუტაციის შენარჩუნებას. ქვემოთ მოცემულია მისი ძირითადი პასუხისმგებლობების აღწერა.

მომხმარებელთა კმაყოფილება და შენარჩუნება:
  • მომხმარებლებთან მყარი ურთიერთობების ჩამოყალიბება: ეს უმნიშვნელოვანესია. ასისტენტმა ხელი უნდა შეუწყოს ისეთი გარემოს შექმნას, სადაც მომხმარებლები თავს დაფასებულად და კომფორტულად გრძნობენ, რაც წაახალისებს გრძელვადიან ლოიალობასა და განმეორებით მომართვიანობას.
  • საჩივრების მართვა და პრობლემების მოგვარება: უკმაყოფილო მომხმარებლებთან ეფექტური მუშაობა და საჩივრების მიღება, სწარაფად და დეტალურად ინფორმაციის მიწოდება ავტოსერვისმენეჯერისთვის.
  • მაღალი ხარისხის მომსახურების უზრუნველყოფა: ყველა სერვისული სამუშაოს, მათ შორის ტექნიკური მომსახურების, შეკეთებისა და საგარანტიო შემთხვევების, ხარისხისა და სისწრაფის უზრუნველყოფა, მომხმარებელთა მოლოდინების დასაკმაყოფილებლად ან გადასამეტებლად ავტოსერვის მენეჯერთან ეფექტიანი მუშაობის შედეგათ.
  • პროაქტიული კომუნიკაცია: მომხმარებლების ინფორმირება შეკეთების პროგრესის, ხარჯების, ვადებისა და ნებისმიერი მოსალოდნელი შეფერხების შესახებ. გეგმიური ტექნიკური მომსახურების შესახებ რეგულარული შეხსენებების გაგზავნა.
  • პერსონალიზაცია: ინდივიდუალური მომხმარებლების საჭიროებებისა და უპირატესობების გათვალისწინება და დაკმაყოფილება მათი გამოცდილების გასაუმჯობესებლად.

თანამშრომლობა და სტრატეგიული წვლილი:
  • დეპარტამენტთაშორისი თანამშრომლობა: გაყიდვების და ავტოსერვისის გუნდთან მჭიდრო თანამშრომლობა მომხმარებელთა შენარჩუნების ხელშესაწყობად და მომხმარებლის უწყვეტი გზის უზრუნველსაყოფად შეძენიდან გაყიდვების შემდგომ მომსახურებამდე.
  • შესაძლებლობების იდენტიფიცირება: დამატებითი მომსახურების შეთავაზების, დამატებითი ღირებულების პაკეტების პოპულარიზაციისა და მომხმარებელთა საერთო გამოცდილების გაუმჯობესების შესაძლებლობების ძიება.
  • სიახლეების ცოდნა: ინდუსტრიის ტენდენციების, ახალი ტექნოლოგიებისა და საავტომობილო პროდუქტებსა და სერვისებში მომხდარი ცვლილებების შესახებ მუდმივად ინფორმირებულობა.
  • არსებითად, ავტოსერვის მენეჯერის კარგი ასისტენტი მოქმედებს როგორც გაყიდვის შემდგომ მომხმარებელთან ურთიერთობის კვანძი, რომელიც მონაწილეობს გუნდის ეფექტიანობას გზარდაში და მომხმარებლის მოთხოვნების მაქსიმალურ დაკმაყოფილებაში.

ძირითადი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • ავტოსერვის თანამშრომლის ან მენეჯერის პოზიციაზე მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
  • აუცილებელია B კატეგორიის მართის მოწმობა

პიროვნული მახასიათებლები და უნარ-ჩვევები:
  • კომუნიკაბელური;
  • დეტალებზე ორიენტირებული;
  • ორაგანიზებული;
  • ოპერატიული;
  • განვითარებაზე ორიენტირებული;
  • მიზანდასახული და შედეგზე ორიენტირებული;

ჩვენ გთავაზობთ:
  • ჯანმრთელობის დაზღვევა;
  • მუშაობისათვის კომფორტული პირობები;
  • პიროვნული და კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;

სამუშაო დღეები და ანაზღაურება:
სამუშაო გრაფიკი: კვირაში ექვსი დღე (ორშაბათი-შაბათი)
ანაზღაურება: ფიქსირებული 1875 ლარი საშემოსავლო გადასახადის ჩათვლით, ხელფასის ზრდის პერსპექტივით.


დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ CV-ი შემდეგ მისამართზე: info@gezmotors.ge სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება
გაყიდვები
მომხმარებელთა მომსახურების სრულყოფა,
გაყიდვების კონსულტაცია და რჩევა
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
სერვისის მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები