03 სექ - 02 ოქტ
სტანდარტი
სერვისის აღრიცხვის ოპერატორი
თბილისი, ვარკეთილი, თვალჭრელიძის ქ.
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: hr@gsmservice.ge
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრირება - ინდუსტრია / სფერო: სამომხმარებლო საქონელი და სერვისები
სამომხმარებლო მომსახურება - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- ანაზღაურება: ფიქსირებული 1300 - 1700
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სამუშაო გამოცდილება: გამოცდილებას არ აქვს მნიშვნელობა - განიხილებიან როგორც გამოუცდელი ასევე გამოცდილი კანდიდატები
- მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
კომპანია "გსმ სერვისი" 2019 წლიდან ოპერირებს ქართულ ბაზარზე. კომპანიის საქმიანობის ძირითად მიმართულებას წარმოადგენს სათადარიგო ნაწილებით ვაჭრობა და ავტო/ტექ მომსახურეობა როგორც მსუბუქი, ისე სატვირთო და სპეცტექნიკის მიმართულებით
ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, ვარკეთილი, თვალჭრელიძის მე-4 შესახვევი, #5
სამუშაო განაკვეთი: სტანდარტული;
ანაზღაურება: 1300-1700 ₾
კომპანია "გსმ სერვისი" აცხადებს ვაკანსიას - სერვისის აღრიცხვის ოპერატორის პოზიციაზე.
ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, ვარკეთილი, თვალჭრელიძის მე-4 შესახვევი, #5
სამუშაო განაკვეთი: სტანდარტული;
ანაზღაურება: 1300-1700 ₾
კომპანია "გსმ სერვისი" აცხადებს ვაკანსიას - სერვისის აღრიცხვის ოპერატორის პოზიციაზე.
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- სერვისში შემოსული სატრანსპორტო საშუალებების აღრიცხვა, განაცხადების გახსნა და პროგრამაში რეგისტრაცია;
- პროგრამაში რეგისტრირებული განაცხადების მიმოხილვა, სერვისის მენეჯერზე ინფორმაციის მიწოდება;
- სერვისის მიერ ჩატარებული სამუშაოების აღრიცხვა, შესაბამის განაცხადებში გატარება;
- ხელოსნების მიერ შესრულებული სამუშაოების ჩაბარება და განაცხადებში გატარება;
- რეგიონალურ ქვეკონტრაქტორებთან შესული მანქანების აღრიცხვა, ჩატარებული სამუშაოების შესაბამის განაცხადებში გატარება;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება;
- რომელიმე ERP პროგრამის ცოდნა (მუშაობის გამოცდილება) ჩაითვლება უპირატესობას;
- საოფისე პროგრამების (MS Office) და Excel პროგრამის ცოდნა;
პიროვნული თვისებები:
- ორგანიზებული საქმიანობის წარმართვის და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
- დეტალებზე ორიენტირებულობა;
- სტრესულ გარემოში და შეზღუდულ ვადებში მუშაობის უნარი;
- ცვლილებთან შეგუების უნარი;
- გუნდურობა
- პუნქტუალურობა;
დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოგზავნოთ ქართულ ენაზე CV მისამართზე: hr@gsmservice.ge და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში CV არ განიხილება
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრირება
ნახვები
უნიკალური ნახვები