03 სექ - 02 ოქტ
სტანდარტი
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ოფისის მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო: მედია და კომუნიკაციები
მარკეტინგი და რეკლამა - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- ანაზღაურება:
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სასურველია გამოცდილება:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ოფისის მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო(აუცილებელი):მედია და კომუნიკაციები
მარკეტინგი და რეკლამა
„ბეტა ჰოლდინგში“ შემავალი კომპანია „ბეტა პრინტი“, რომელსაც სარეკლამო სფეროში 17-წლიანი წარმატებული ისტორია აქვს, აცხადებს ვაკანსია ოფის მენეჯერის პოზიციაზე.
ვეძებთ ორგანიზებულ და კომუნიკაბელურ ადამიანს, რომელიც უზრუნველყოფს ოფისის გამართულ მუშაობას, შეკვეთების სრულყოფილ მართვას და კლიენტებთან ეფექტურ კომუნიკაციას.
ძირითადი მოვალეობები:
მოთხოვნები:
პირობები:
გრაფიკი: 09:30-დან 19:00 საათამდე
ანაზღაურება: 1 თვე- 1000 ლარი, მე-2 თვე 1200 ლარი, მესამე თვე 1400 ლარი.
გამოსაცდელი ვადის წარმატებით დასრულების შემდეგ 1400 ფიქს. + ბონუსები.
თუ თვლით, რომ თქვენი გამოცდილება და უნარები შეესაბამება ჩვენს მოთხოვნებს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე hr@betaholding.ge
გაცნობებთ, რომ „ბეტა ჰოლდინგი“ პატივს სცემს კანდიდატების პერსონალური მონაცემების დაცვის უფლებას. თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე და მასში მოცემული პერსონალური ინფორმაცია დამუშავდება და შეინახება ვაკანსიაზე განხილვის მიზნით. აღნიშნული მონაცემები ინახება არაუმეტეს 3 თვის ვადით. რეზიუმეს გამოგზავნით თქვენ ავტომატურად ადასტურებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავებაზე მოცემული წესების შესაბამისად.
ვეძებთ ორგანიზებულ და კომუნიკაბელურ ადამიანს, რომელიც უზრუნველყოფს ოფისის გამართულ მუშაობას, შეკვეთების სრულყოფილ მართვას და კლიენტებთან ეფექტურ კომუნიკაციას.
ძირითადი მოვალეობები:
- შემოსულ შეტყობინებებზე, ზარებსა და პირისპირ შეხვედრებზე დროული და ეფექტური პასუხის გაცემა. მომხმარებლებისთვის კონსულტაციის გაწევა პროდუქტებისა და სერვისების შესახებ.
- შეკვეთების მიღება, აღრიცხვა და ტექნიკური დეტალების დაზუსტება. მათი სტატუსის მუდმივი მონიტორინგი და კლიენტების ინფორმირება მზადყოფნის შესახებ.
- ყოველდღიური სამუშაო გეგმის შედგენა, სხვადასხვა გუნდის წევრებს შორის ეფექტური კომუნიკაციის უზრუნველყოფა.
- დავალიანებების და ხელშეკრულებების მართვა და კონტროლი ბუღალტერიასთან ერთად.
- შოურუმში წესრიგისა და სისუფთავის უზრუნველყოფა.
მოთხოვნები:
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.
- ძლიერი კომუნიკაციური და მოლაპარაკების უნარები.
- ორგანიზებულობა და დეტალებზე ორიენტირებულობა.
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.
- კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა.
პირობები:
გრაფიკი: 09:30-დან 19:00 საათამდე
ანაზღაურება: 1 თვე- 1000 ლარი, მე-2 თვე 1200 ლარი, მესამე თვე 1400 ლარი.
გამოსაცდელი ვადის წარმატებით დასრულების შემდეგ 1400 ფიქს. + ბონუსები.
თუ თვლით, რომ თქვენი გამოცდილება და უნარები შეესაბამება ჩვენს მოთხოვნებს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე hr@betaholding.ge
გაცნობებთ, რომ „ბეტა ჰოლდინგი“ პატივს სცემს კანდიდატების პერსონალური მონაცემების დაცვის უფლებას. თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე და მასში მოცემული პერსონალური ინფორმაცია დამუშავდება და შეინახება ვაკანსიაზე განხილვის მიზნით. აღნიშნული მონაცემები ინახება არაუმეტეს 3 თვის ვადით. რეზიუმეს გამოგზავნით თქვენ ავტომატურად ადასტურებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავებაზე მოცემული წესების შესაბამისად.
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ოფისის მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები