05 სექ - 04 ოქტ
სტანდარტი
საქმისწარმოებისა და რეესტრის სამსახურის სპეციალისტი
თბილისი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: vacancy@seu.edu.ge
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრირება, ოფისის მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო: განათლება
უმაღლესი განათლება - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- ანაზღაურება:
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სამუშაო გამოცდილება: გამოცდილებას არ აქვს მნიშვნელობა - განიხილებიან როგორც გამოუცდელი ასევე გამოცდილი კანდიდატები
- მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
- ენები: ინგლისური
საქართველოს ეროვნული უნივერსიტეტი სეუ აცხადებს ვაკანსიას საქმისწარმოებისა და რეესტრის სამსახურის სპეციალისტის პოზიციაზე
ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, წინანდლის ქ. №9; განაკვეთი: სრული
ძირითადი მოვალეობები:
ძირითადი მოთხოვნები:
კომპეტენცია და უნარები:
პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, წინანდლის ქ. №9; განაკვეთი: სრული
ძირითადი მოვალეობები:
- დოკუმენტაციის მიღება, რეგისტრირება და დანიშნულებისამებრ გადამისამართება;
- შემოსული დოკუმენტების ადრესატისათვის გადაცემა, ხელმოსაწერად წარსადგენი დოკუმენტების გაფორმება, დროული განხილვა და ხელმძღვანელისათვის წარდგენა;
- გასული დოკუმენტების სათანადო წესით დამუშავება, გაგზავნა;
- შემოსული და გასული კორესპონდენციის, შიდა დოკუმენტაციის, აკადემიური საბჭოების ოქმების, მემორანდუმებისა და რექტორის ბრძანებების აღრიცხვა;
- დოკუმენტების ასლების დაინტერესებულ პირებზე დადგენილი წესით გაცემა;
- საგანმანათლებლო დაწესებულებების რეესტრებში უნივერსიტეტის საგანმანათლებლო პროგრამებზე ჩარიცხულ პირთა შესახებ კანონმდებლობით მოთხოვნილი ინფორმაციის სრული და სწორი ასახვა;
- უნივერსიტეტის სტუდენტთა რეესტრში არსებული ინფორმაციის მონიტორინგი და სისწორის უზრუნველყოფა (სტუდენტის სტატუსი, საგანმანათლებლო პროგრამა, პირადი მონაცემები);
- კომპეტენციის ფარგლებში, სტატისტიკური მონაცემების შესახებ ინფორმაციის მომზადება შესაბამისი სტრუქტურული ერთეულისათვის მიწოდების მიზნით;
- არქივისთვის ჩასაბარებელი საქმეების ფორმირება და გაფორმება;
- დოკუმენტაციის დაარქივებისათვის აუცილებელი ღონისძიებების გატარება;
- უშუალო ხელმძღვანელის სხვა დავალებების შესრულება.
ძირითადი მოთხოვნები:
- მინიმუმ ბაკალავრის აკადემიური ხარისხი;
- კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა (MS Office);
- ინგლისური ენა ( მინიმუმ B1);
კომპეტენცია და უნარები:
- გუნდურად და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
- ქართულ და ინგლისურ ენაზე დახვეწილი წერითი და ვერბალური კომუნიკაციის უნარი
პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- სიზუსტესა და დეტალებზე ორიენტირების უნარი;
- დატვირთულ სამუშაო რეჟიმში მუშაობის უნარი;
დაინტერესებულმა პირებმა 2025 წლის 05 ოქტომბრის ჩათვლით გამოგვივზავნეთ CV მისამართზე: vacancy@seu.edu.ge გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრირება,
ოფისის მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები