დღეს - 08 ოქტ
სტანდარტი
ბრენდის გაყიდვების მენეჯერი
საქართველოს მასშტაბით
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:

  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია: გაყიდვები გაყიდვების მენეჯმენტი
  • ინდუსტრია / სფერო: ტრანსპორტი, ლოჯისტიკა & მიწოდების ჯაჭვი ლოგისტიკა და მიწოდების ჯაჭვი
  • გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
  • დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
  • დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
  • ანაზღაურება:

დამსაქმებლის მოთხოვნები:

  • გამოცდილება აუცილებელია: გამოცდილება 3 წლიდან
  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია(სასურველი):
    გაყიდვები გაყიდვების მენეჯმენტი
  • ინდუსტრია / სფერო(სასურველი):
    ტრანსპორტი, ლოჯისტიკა & მიწოდების ჯაჭვი ლოგისტიკა და მიწოდების ჯაჭვი
  • გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
  • მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
  • ენები: ინგლისური,რუსული
სადისტრიბუციო კომპანია ,"შაბა"-ს ესაჭიროება მაღალკვალიფიციური კადრები ხანგრძლივი თანამშრომლობისთვის ბრენდის გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე საქართველოს მასშტაბით.

ძირითადი მოვალეობები:
  • ბრენდის განვითარების სტრატეგიის შექმნა
  • ბრენდის სამოქმედო გეგმის, მარკეტინგული აქტივობებისა და ბიუჯეტის ფორმირება,
  • კონკურენტი ბრენდების ანალიზი და მიმდინარე ბრენდის პოტენციალის განსაზღვრა,
  • სამომხმარებლო ბაზრის კვლევა, ბაზრის ტენდენციების მონიტორინგი, საბაზრო პოტენციალის განსაზღვრა,
  • ბრენდის საფასო სტრატეგიის ანალიზი და რეკომენდაციების შემუშავება,
  • მარკეტინგული აქტივობების განხორციელება, მონიტორინგი და შეფასება,
  • BTL აქციების მოფიქრება, ორგანიზება, მონიტორინგი და შეფასება,
  • ბრენდისთვის საჭირო პოს მატერიალების მომზადება,
  • ბრენდის ყოველთვიური ანალიზი და მონიტორინგი,
  • პრისეილერების, პრომოუტერების, მერჩენდაიზერებისა და პარტნიორი კომპანიების კონსულტანტების ტრეინინგი. მათთვის ბრენდზე სრულყოფილი ინფორმაციის მიწოდება.

მოთხოვნები:
  • ბრენდ მენეჯერის ან მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება (უპირატესობა მიენიჭება FMCG-ის მიმართულებით გამოცდილებას),
  • უმაღლესი განათლება ბიზნეს ადმინისტრირების, მარკეტინგის ან გაყიდვების მიმართულებით,
  • ინგლისურ და რუსულ ენებზე გამართულად საუბრის და წერა-კითხვის უნარი,
  • ბიუჯეტის მართვის გამოცდილება,
  • კრეატიულად აზროვნების უნარი,
  • კარგი წერითი და მეტყველების უნარი,
  • კარგი კომუნიკაციისა და პრეზენტაციის უნარი,
  • ანალიტიკურად აზროვნების უნარი,
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების კარგი ცოდნა (MS Office: Word, Excel, Powerpoint, Outlook
  • ორგანიზებული და პასუხისმგებლიანი.

კანდიდატებმა CV წარმოადგინონ ელექტრონული ფორმით, შემდეგ მისამართზე: vacancy@shaba.ge .

გაყიდვები
გაყიდვების მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები