შემდეგი
09 სექ - 08 ოქტ
სტანდარტი
HR საოპერაციო მენეჯერი
თბილისი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: ikconsultinggeo@gmail.com
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადამიანური რესურსები
HR ადმინისტრაცია, HR მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო: სამომხმარებლო საქონელი და სერვისები
სამომხმარებლო მომსახურება - გამოცდილების დონე / რგოლი: უფროსი რგოლი
- დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- ანაზღაურება: ფიქსირებული 3499
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- გამოცდილება აუცილებელია: 3-დან 4 წლამდე
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):ადამიანური რესურსები
HR ადმინისტრაცია, HR მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო(აუცილებელი):სამომხმარებლო საქონელი და სერვისები
სამომხმარებლო მომსახურება - მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
- ენები: ინგლისური
„IK კონსალტინგი“, პარტნიორი სადისტრიბუციო კომპანიისთვის, აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე: HR საოპერაციო მენეჯერი.
სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო განრიგი: ორშაბათი–პარასკევი, 09:00–18:00
სამუშაო ფორმატი: საოფისე
ანაზღაურება: 3500 ლარი (გადასახადების გარეშე)
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
სავალდებულო მოთხოვნები:
პიროვნული უნარები:
თუ ფიქრობთ, რომ თქვენი გამოცდილება შეესაბამება მოცემული ვაკანსიის მოთხოვნებს, გთხოვთ, თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნოთ ელექტრონულ მისამართზე: ikconsultinggeo@gmail.com
გთხოვთ, სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითოთ ვაკანტური პოზიციის დასახელება.
სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო განრიგი: ორშაბათი–პარასკევი, 09:00–18:00
სამუშაო ფორმატი: საოფისე
ანაზღაურება: 3500 ლარი (გადასახადების გარეშე)
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
- ყოველთვიური ხელფასების გამოთვლისა და მომზადების პროცესის წარმოება და მართვა;
- ზეგანაკვეთური საათების ანგარიშის წარმოება და ანაზღაურების სისწორის უზრუნველყოფა;
- თანამშრომელთა შვებულებებისა და ბიულეტენების გადამოწმება/შედარება ტაბელებთან;
- HR ბიუჯეტირების პროცესში მონაწილეობა და შესაბამისი დოკუმენტაციის მომზადება;
- HR ანალიტიკის წარმოება - მეტრიკების შემუშავება და ყოველთვიური ანგარიშების მომზადება;
- თანამშრომელთა შეფასების პროცესში მონაწილეობა – საოპერაციო მხარდაჭერა, საჭირო დოკუმენტაციის მომზადება, მონაცემების დამუშავება და ანალიზი;
- HR საოპერაციო პროცესების მონიტორინგი და გაუმჯობესება;
- საკადრო დოკუმენტაციის წარმოება და შრომის კანონმდებლობის დაცვა;
- ფინანსურ და სხვა ბიზნეს ერთეულებთან მჭიდრო თანამშრომლობა;
- სხვა, HR საოპერაციო მენეჯერის საქმიანობიდან გამომდინარე პასუხისმგებლობები.
სავალდებულო მოთხოვნები:
- განათლება: ადამიანური რესურსების მართვა, ბიზნესი, ეკონომიკა;
- მინიმუმ 3-4 წლიანი მენეჯერული გამოცდილება HR საოპერაციო, ხელფასების ადმინისტრირების ან HR ანალიტიკის მიმართულებით;
- შრომის კანონმდებლობის ცოდნა;
- ხელფასების, ზეგანაკვეთური საათების, შვებულებებისა და ბიულეტენების გამოთვლის გამოცდილება;
- 1C პროგრამაში მუშაობის გამოცდილება (Payroll მოდული) - სასურველია;
- HR პროგრამული უზრუნველყოფის დანერგვის ან მასთან მუშაობის გამოცდილება;
- MS Excel–ის მაღალ დონეზე ფლობა;
- ინგლისური ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად.
პიროვნული უნარები:
- სიზუსტე და დეტალებზე ორიენტირებულობა;
- მაღალი პასუხისმგებლობა და ორგანიზებულობა;
- ანალიტიკური აზროვნება და პრობლემების სწრაფად გადაჭრის უნარი;
- ეფექტური კომუნიკაცია და გუნდური მუშაობის უნარი.
თუ ფიქრობთ, რომ თქვენი გამოცდილება შეესაბამება მოცემული ვაკანსიის მოთხოვნებს, გთხოვთ, თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნოთ ელექტრონულ მისამართზე: ikconsultinggeo@gmail.com
გთხოვთ, სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითოთ ვაკანტური პოზიციის დასახელება.
ადამიანური რესურსები
HR ადმინისტრაცია,
HR მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები