09 სექ - 08 ოქტ
სტანდარტი
HR საოპერაციო მენეჯერი
თბილისი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:

  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადამიანური რესურსები HR ადმინისტრაცია, HR მენეჯმენტი
  • ინდუსტრია / სფერო: სამომხმარებლო საქონელი და სერვისები სამომხმარებლო მომსახურება
  • გამოცდილების დონე / რგოლი: უფროსი რგოლი
  • დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
  • დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
  • ანაზღაურება:
    ფიქსირებული 3499

დამსაქმებლის მოთხოვნები:

  • გამოცდილება აუცილებელია: 3-დან 4 წლამდე
  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):
    ადამიანური რესურსები HR ადმინისტრაცია, HR მენეჯმენტი
  • ინდუსტრია / სფერო(აუცილებელი):
    სამომხმარებლო საქონელი და სერვისები სამომხმარებლო მომსახურება
  • მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
  • ენები: ინგლისური
„IK კონსალტინგი“, პარტნიორი სადისტრიბუციო კომპანიისთვის, აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე: HR საოპერაციო მენეჯერი.
სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო განრიგი: ორშაბათი–პარასკევი, 09:00–18:00
სამუშაო ფორმატი: საოფისე
ანაზღაურება: 3500 ლარი (გადასახადების გარეშე)

ძირითადი პასუხისმგებლობები:
  • ყოველთვიური ხელფასების გამოთვლისა და მომზადების პროცესის წარმოება და მართვა;
  • ზეგანაკვეთური საათების ანგარიშის წარმოება და ანაზღაურების სისწორის უზრუნველყოფა;
  • თანამშრომელთა შვებულებებისა და ბიულეტენების გადამოწმება/შედარება ტაბელებთან;
  • HR ბიუჯეტირების პროცესში მონაწილეობა და შესაბამისი დოკუმენტაციის მომზადება;
  • HR ანალიტიკის წარმოება - მეტრიკების შემუშავება და ყოველთვიური ანგარიშების მომზადება;
  • თანამშრომელთა შეფასების პროცესში მონაწილეობა – საოპერაციო მხარდაჭერა, საჭირო დოკუმენტაციის მომზადება, მონაცემების დამუშავება და ანალიზი;
  • HR საოპერაციო პროცესების მონიტორინგი და გაუმჯობესება;
  • საკადრო დოკუმენტაციის წარმოება და შრომის კანონმდებლობის დაცვა;
  • ფინანსურ და სხვა ბიზნეს ერთეულებთან მჭიდრო თანამშრომლობა;
  • სხვა, HR საოპერაციო მენეჯერის საქმიანობიდან გამომდინარე პასუხისმგებლობები.

სავალდებულო მოთხოვნები:
  • განათლება: ადამიანური რესურსების მართვა, ბიზნესი, ეკონომიკა;
  • მინიმუმ 3-4 წლიანი მენეჯერული გამოცდილება HR საოპერაციო, ხელფასების ადმინისტრირების ან HR ანალიტიკის მიმართულებით;
  • შრომის კანონმდებლობის ცოდნა;
  • ხელფასების, ზეგანაკვეთური საათების, შვებულებებისა და ბიულეტენების გამოთვლის გამოცდილება;
  • 1C პროგრამაში მუშაობის გამოცდილება (Payroll მოდული) - სასურველია;
  • HR პროგრამული უზრუნველყოფის დანერგვის ან მასთან მუშაობის გამოცდილება;
  • MS Excel–ის მაღალ დონეზე ფლობა;
  • ინგლისური ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად.

პიროვნული უნარები:
  • სიზუსტე და დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • მაღალი პასუხისმგებლობა და ორგანიზებულობა;
  • ანალიტიკური აზროვნება და პრობლემების სწრაფად გადაჭრის უნარი;
  • ეფექტური კომუნიკაცია და გუნდური მუშაობის უნარი.

თუ ფიქრობთ, რომ თქვენი გამოცდილება შეესაბამება მოცემული ვაკანსიის მოთხოვნებს, გთხოვთ, თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნოთ ელექტრონულ მისამართზე: ikconsultinggeo@gmail.com
გთხოვთ, სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითოთ ვაკანტური პოზიციის დასახელება.
ადამიანური რესურსები
HR ადმინისტრაცია,
HR მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები