15 სექ - 12 ოქტ
სტანდარტი
პროდუქტის სპეციალისტი - ITOM მიმართულებით
თბილისი, დიღმის მასივი, ბელიაშვილის ქ.
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: hr@syntax.ge
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ინფორმაციული ტექნოლოგიები
პროდუქტის მენეჯმენტი, IT მხარდაჭერა - ინდუსტრია / სფერო: პროგრამული უზრუნველყოფა და IT სერვისები
პროგრამული უზრუნველყოფა - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- ანაზღაურება:
- დამატებითი სარგებელი (ბენეფიტები): ჯანმრთელობის დაზღვევა
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- გამოცდილება აუცილებელია: გამოცდილება 2 წლიდან
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(სასურველი):ინფორმაციული ტექნოლოგიები
პროდუქტის მენეჯმენტი, IT მხარდაჭერა - ინდუსტრია / სფერო(სასურველი):პროგრამული უზრუნველყოფა და IT სერვისები
პროგრამული უზრუნველყოფა - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- ენები: ინგლისური
IT კომპანია "სინტაქსი" (https://www.syntax.ge) რომლის მიზანს, კორპორაციული სექტორისთვის ინფორმაციული ტექნოლოგიების ხარისხიანი სერვისებისა და პროდუქტების მიწოდებას წარმოადგენს, აცხადებს ვაკანსიას IT პროექტების გუნდში პროდუქტის სპეციალისტის პოზიციაზე ITOM (IT Operations Management) მიმართულებით.
სამუშაო პირობები:
ლოკაცია: ქ. თბილისი, ბელიაშვილის 145ა
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, 09:30-18:30
დამატებითი სარგებელი:
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე მეილზე hr@syntax.ge, ვაკანსიის სახელწოდების მითითებით.
სამუშაო პირობები:
ლოკაცია: ქ. თბილისი, ბელიაშვილის 145ა
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, 09:30-18:30
დამატებითი სარგებელი:
- ჯანმრთელობის დაზღვევა (გამოსაცდელი პერიოდის შემდეგ)
- შესაბამისი სასწავლო კურსების დაფინანსება
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- გაყიდვების მენეჯერებისგან მიღებული კლიენტის მოთხვნის ანალიზი და შესაბამისი გადაწყვეტილების შერჩევა;
- ტექნიკური დავალების გარჩევა და კომპანიის პორტფელში არსებულ პროდუქტებთან შედარება;
- კლიენტზე მორგებული პროდუქტების დემო ვერსიების აწყობა კომპანიის ლაბში და კლიენტებისთვის დემონსტრირება;
- მიმართულების შესაბამის პროდუქტებზე, ტექნიკური დოკუმენტაციებისა და სერვის ფაილების მომზადება;
- კომპანიის მიერ გაყიდული პროდუქტის ინსტალაცია სერვის ფაილის საფუძველზე და საჭიროების მიხედვით კონფიგურაცია;
- კლიენტის მიერ დაფიქსირებული ხარვეზების მოგვარება;
- კლიენტის მხარდაჭერისთვის მწარმოებელთან კომუნიკაცია ტექნიკური საკითხების დასაზუსტებლად ან/და ხარვეზების მოსაგვარებლად;
- მიმართულებაში ახალი პროდუქტის დამატების შემთხვევაში მისი შესწავლა და შესაბამისი გამოცდების ჩაბარება;
- პროექტების ფარგლებში, უშუალო ხელმძღვანელისგან მიღებული დავალებების ანალიზი და ჯეროვნად შესრულება დედლაინების გათვალისწინებით;
- სხვა დაკავშირებული ამოცანების შესრულება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამცდილება IT სფეროში;
- სასურველია მუშაობის გამოცდილება HelpDesk/საფორთის მიმართულებით;
- ინგლისური ენის B2 დონეზე ცოდნა;
- პრობლემის გადაჭრის უნარი;
- გუნდთან მუშაობის უნარი;
- გამართული კომუნიკაციის უნარი.
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე მეილზე hr@syntax.ge, ვაკანსიის სახელწოდების მითითებით.
ინფორმაციული ტექნოლოგიები
პროდუქტის მენეჯმენტი,
IT მხარდაჭერა
ნახვები
უნიკალური ნახვები