შემდეგი
16 სექ - 15 ოქტ
სტანდარტი
ოფისის მენეჯერი
თბილისი, ჩუღურეთი, ზაარბრიუკენის მოედ.
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: hr@silkbank.ge
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ოფისის მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო: ფინანსები
საბანკო საქმიანობა - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- ანაზღაურება:
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სამუშაო გამოცდილება: გამოცდილებას არ აქვს მნიშვნელობა - განიხილებიან როგორც გამოუცდელი ასევე გამოცდილი კანდიდატები
- მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
- ენები: ინგლისური
სს „სილქ ბანკი“ აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის პოზიციაზე.
სამუშაო ადგილი: თბილისი, ზაარბრიუკენის მოედანი N2
სამუშაო განაკვეთი: სრული
დამატებითი ბენეფიტები:
ჯანმრთელობის დაზღვევა;
სასიამოვნო სამუშაო გარემო.
პროფესიული ფუნქცია-მოვალეობანი:
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები / ტექნიკური უნარები:
შრომითი გამოცდილება და მუშაობის სტაჟი:
სასურველია ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
პიროვნული უნარები:
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV ქართულ ენაზე შემდეგ ელ.მისამართზე hr@silkbank.ge;
შესაბამისი განათლებისა და საკვალიფიკაციო მოთხოვნების მქონე კანდიდატებს ჩაუტრადებათ გასაუბრება და ტესტირება.
გაცნობებთ, რომ ვაკანსიაზე კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის და შემდგომი დასაქმების მიზნით, სს „სილქ როუდ ბანკი“ ახორციელებს კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავებას „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ კანონის შესაბამისად. ვაკანსიაზე CV-ის გამოგზავნით, თქვენ აცხადებთ თანხმობას, ბანკის მიერ თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების თაობაზე.
განაცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2025 წლის 16 ოქტომბერი
გისურვებთ წარმატებებს
სამუშაო ადგილი: თბილისი, ზაარბრიუკენის მოედანი N2
სამუშაო განაკვეთი: სრული
დამატებითი ბენეფიტები:
ჯანმრთელობის დაზღვევა;
სასიამოვნო სამუშაო გარემო.
პროფესიული ფუნქცია-მოვალეობანი:
- ბანკის დოკუმენტბრუნვის პროცესის კოორდინაცია და მართვა;
- ბანკში ერთიანი საქმისწარმოების უზრუნველყოფა, კანცელარიის სამსახურის გავლით შემოსული და გასული დოკუმენტაციის, დადგენილ ვადებში აღრიცხვა, განხილვა, შინაარსის ანალიზი, კონტროლი და არქივიზაცია.
- შიდა ნორმატიული და ადმინისტრირების დოკუმენტაციის დამუშავება, აღრიცხვა, კონტროლი;
- მიმოწერის წარმოება, როგორც მენეჯმენტის დავალებით, ასევე სხვა სტრუქტურულ ერთეულებთან თავისი საქმიანობის საკითხებთან დაკავშირებით;
- შეხვედრების ჩანიშვნა, დაორგანიზება და საჭირო მასალით მომარაგება;
- სტუმრების მიღება;
- მცირე ზომის დოკუმენტების თარგმნა საჭიროების შემთხვევაში;
- საჭიროებისამებრ სხვა ადმინისტრაციული დავალებების შესრულება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები / ტექნიკური უნარები:
- უმაღლესი განათლება, სასურველია ჰუმანიტარული განხრით;
- ქართული და ინგლისური ენის კარგად ცოდნა;
- კორესპონდენციის შესაბამის ფორმატში შედგენა,თარგმნა,ანალიზის უნარი;
- კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა (MS Office).
შრომითი გამოცდილება და მუშაობის სტაჟი:
სასურველია ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
პიროვნული უნარები:
- ორგანიზებულობა და შედეგზე ორიენტირებულობა;
- დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი;
- კომუნიკაბელურობა, გუნდურობა;
- დეტალებზე ორიენტრიებულობა;
- მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV ქართულ ენაზე შემდეგ ელ.მისამართზე hr@silkbank.ge;
შესაბამისი განათლებისა და საკვალიფიკაციო მოთხოვნების მქონე კანდიდატებს ჩაუტრადებათ გასაუბრება და ტესტირება.
გაცნობებთ, რომ ვაკანსიაზე კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის და შემდგომი დასაქმების მიზნით, სს „სილქ როუდ ბანკი“ ახორციელებს კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავებას „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ კანონის შესაბამისად. ვაკანსიაზე CV-ის გამოგზავნით, თქვენ აცხადებთ თანხმობას, ბანკის მიერ თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების თაობაზე.
განაცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2025 წლის 16 ოქტომბერი
გისურვებთ წარმატებებს
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ოფისის მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები