22 სექ - 01 ოქტ
სტანდარტი
სწავლისა და განვითარების სპეციალისტი / ტრენერი
თბილისი, სხვა
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: recruitment14@hh.ge
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადამიანური რესურსები
ტრენინგი და განვითარება, კარიერული განვითარება ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა მენტორინგი ტრენინგ-კურსები/სასწავლო პროგრამები ტრენინგ კურსები - ინდუსტრია / სფერო: კორპორატიული სერვისები
პროფესიული ტრენინგი და ქოუჩინგი წარმოება საავტომობილო - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- ანაზღაურება:
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- გამოცდილება აუცილებელია: გამოცდილება 3 წლიდან
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):ადამიანური რესურსები
ტრენინგი და განვითარება ავტო-მოტოსერვისი ტრენინგ-კურსები/სასწავლო პროგრამებიტრენინგ კურსები - ინდუსტრია / სფერო(აუცილებელი):კორპორატიული სერვისები
პროფესიული ტრენინგი და ქოუჩინგი - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
- ენები: ინგლისური,რუსული
HH Recruitment (www.HH.ge) is announcing a vacancy on the position of Learning & Development Specialist / Trainer for one of the international representative company in Georgia.
Main responsibilities
- Training Delivery & Facilitation
- Conduct training programs for Retailer Service Advisors, focusing on Service+, effective communication, and process standardization
- Deliver technical training for Retailer Technicians across levels: Pro Technician, Diagnostic Technician, and ideally Diagnostic Master Technician
- Facilitate diverse training formats, including classroom sessions, e-learning, workshops, coaching, job-shadowing, on-the-job training, and mentorship
- Learning Program Design & Development
- Design comprehensive learning and development plans, training curriculums, and roadmaps aligned with organizational and network needs.
- Localize and adapt global company content for the local market, ensuring cultural and operational relevance.
- Incorporate innovative learning methods and tools to maximize engagement and retention.
- Standards, Processes & Certification Management
- Coordinate and monitor after sales processes and standards across the retailer network, ensuring compliance with brand guidelines.
- Manage service advisor & technician certification programs, monitor evaluations, and conduct audits when necessary.
- Oversee the administration of the Learning Management System (LMS) for the retailers, ensuring accurate records, reporting, and user engagement.
- Manage and implement international projects, adapting and executing them within retailer network
- Collaborate with Central HQ, global training teams, and external vendors to develop and deliver targeted learning solutions.
- Select and supervise external resources to ensure high-quality training delivery.
- Project & Stakeholder Management
- Manage and implement international projects, adapting and executing them within retailer network
- Collaborate with Central HQ, global training teams, and external vendors to develop and deliver targeted learning solutions.
- Select and supervise external resources to ensure high-quality training delivery.
Basic Requirements
- Bachelor’s degree in Business Administration, engineering or related fields;
- Minimum 3 years of working experience, as a Trainer or Service Manager (person who has lead, plan and execute training process);
- Preferable experience in automotive industry;
- Proven experience in delivering training in physical, digital and online environments;
- Knowledge of English and Russian Languages;
- Excellent knowledge of MS Office
Additional information:
- 5 working days (09:30-18:00)
- Medical Insurance;
- Phone limit;
- Fuel limit
If you are interested in this position, please, send your CV to: recruitment14@hh.ge
ადამიანური რესურსები
ტრენინგი და განვითარება,
კარიერული განვითარება
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
მენტორინგი
ტრენინგ-კურსები/სასწავლო პროგრამები
ტრენინგ კურსები
ნახვები
უნიკალური ნახვები