23 სექ - 22 ოქტ
სტანდარტი
ინგლისურენოვანი კლიენტთა მომსახურების წარმომადგენლი
თბილისი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: recruitment@synchronic.info
ტელეფონი:
მისამართი:
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: კაზინო / აზარტული თამაშები
ონლაინ კაზინოს მენეჯმენტი გაყიდვები კლიენტთა მომსახურება - ინდუსტრია / სფერო: დასვენება და მოგზაურობა
აზარტული თამაშები და კაზინოები - გამოცდილების დონე / რგოლი: საწყისი რგოლი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: სამუშაო სახლიდან
- ანაზღაურება: (+ ბონუსი)
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სამუშაო გამოცდილება: გამოცდილებას არ აქვს მნიშვნელობა - განიხილებიან როგორც გამოუცდელი ასევე გამოცდილი კანდიდატები
- ენები: ინგლისური
Synchronic is an outsourcing IT company that implements the full cycle of online project realization, from the idea stage to the promotion of the finished product.
We are looking for an active and ambitious English Speaking Customer Service Representative ready to join our team.
Hard-skills:
- Proficiency in English at the B2 / C1 level;
- Ability to conduct business correspondence in English;
- Advanced PC user skills.
- Knowledge of Russian language is desirable.
Soft skills:
- Strong time management and responsibility;
- Excellent communication skills and adaptability;
- Goal-oriented mindset.
Daily tasks:
- Engaging with active clients via phone ;
- Providing consultation, supporting and consulting fostering long-term relationships with existing users;
- Liaising and transferring information to other departments.
What do we offer?
Salary 450 USD + bonus
Working hours: Tuesday to Saturday; 13:00 - 22:00 (with a 45-minute lunch break and 15-minute breaks);
Paid corporate training;
Paid vacation and sick leave.
If you want to become part of our team, send your CV to telegram (@HR_Katerina_N) or on email: recruitment@synchronic.info with the tag "English Speaking Customer Service Representative".
კაზინო / აზარტული თამაშები
ონლაინ კაზინოს მენეჯმენტი
გაყიდვები
კლიენტთა მომსახურება
ნახვები
უნიკალური ნახვები