24 სექ - 22 ოქტ
სტანდარტი
ტექნიკური უზრუნველყოფის სპეციალისტი
თბილისი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: vacancy@creditservice.ge
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ტექნიკური პროცესების მართვა - ინდუსტრია / სფერო: ფინანსები
ფინანსური მომსახურება - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- ანაზღაურება:
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სასურველია გამოცდილება:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(სასურველი):ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ტექნიკური პროცესების მართვა - ინდუსტრია / სფერო(სასურველი):ფინანსები
ფინანსური მომსახურება - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- ენები: ინგლისური
სს მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია კრედიტსერვისი + 1999 წლიდან ფუნქიონირებს და მოიცავს საქართველოს სხვადასხვა რეგიონში წარმოდგენილ 50 ფილიალს. კომპანია აცხადებს ვაკანსიას ქ. თბილისში - ტექნიკური უზრუნველყოფის სპეციალისტის პოზიციაზე.
ძირითადი მოვალეობები:
ჩვენ გთავაზობთ:
დამატებითი მოთხოვნები:
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე ქართულ ენაზე ,ფოტოსურათით ელექტრონული ფოსტის მისამართზე : vacancy@creditservice.ge ან http://www.creditservice.ge/career.html და სათაურის (გრაფაში “subject”) ველში მიუთითოთ ის თანამდებობა ,რომელზეც აგზავნით განაცხადს.
გაცნობებთ, რომ სს "მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია კრედიტრსერვისი + " ახორციელებს კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავებას, ვაკანსიაზე კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის მიზნით, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად. ინფორმაცია კანდიდატის შესახებ ასევე შესაძლოა დამუშავდეს სამომავლო ვაკანსიაზე კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის მიზნით. ინფორმაცია კანდიდატის შესახებ ინახება არაუმეტეს 1 წლის ვადით. იმ შემთხვევაში თუ არ გსურთ მონაცემთა შემდგომი დამუშავება, გსურთ მონაცემთა ცვლილება ან წაშლა, გთხოვთ მოგვმართეთ.
კომპანია მადლობას გიხდით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებას!
ძირითადი მოვალეობები:
- ოპერაციული სისტემების გამართვა, ყველა აუცილებელი დრაივერითა და კონფიგურაციით.
- სხვადასხვა გამოყენებული პროგრამული უზრუნველყოფის ადმინისტრირება, ინსტალაცია, მხარდაჭერა.
- მომხმარებლებისა და კომპიუტერული ობიექტების მართვა Microsoft Active Directory-ში, ანგარიშის შექმნა/გათიშვა, კომპიუტერული ობიექტების დამატება/წაშლა, მონაცემების ცვლილება.
- Office365-ზე მომხმარებლების მართვა, ლიცენზიების დამატება, გაუქმება.
- ქსელური პრინტერებისა და სხვა დაკავშირებული მოწყობილობების გამართვა, მათი ხელმისაწვდომობის უზრუნველყოფა.
- კომპიუტერების ლოგიკური და ფიზიკური ტექნიკური გაუმართაობის დადგენა და მათი აღმოფხვრა.
- უკაბელო წვდომის წერტილების [access points] ხელმისაწვდომობის უზრუნველყოფა.
ჩვენ გთავაზობთ:
- კარიერის განვითარების შესაძლებლობას;
- განვითარებაზე ორიენტირებულ გუნდთან ერთად მუშაობას;
- მზარდი ანაზღაურება;
- კვება;
- კორპორატიული ნომერი.
დამატებითი მოთხოვნები:
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- კარგი კომუნიკაციის უნარი;
- ინგლისური ენის საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა;
- სასურველია ჰქონდეს B კატეგორიის მართვის მოწმობა.
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე ქართულ ენაზე ,ფოტოსურათით ელექტრონული ფოსტის მისამართზე : vacancy@creditservice.ge ან http://www.creditservice.ge/career.html და სათაურის (გრაფაში “subject”) ველში მიუთითოთ ის თანამდებობა ,რომელზეც აგზავნით განაცხადს.
გაცნობებთ, რომ სს "მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია კრედიტრსერვისი + " ახორციელებს კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავებას, ვაკანსიაზე კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის მიზნით, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად. ინფორმაცია კანდიდატის შესახებ ასევე შესაძლოა დამუშავდეს სამომავლო ვაკანსიაზე კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის მიზნით. ინფორმაცია კანდიდატის შესახებ ინახება არაუმეტეს 1 წლის ვადით. იმ შემთხვევაში თუ არ გსურთ მონაცემთა შემდგომი დამუშავება, გსურთ მონაცემთა ცვლილება ან წაშლა, გთხოვთ მოგვმართეთ.
კომპანია მადლობას გიხდით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებას!
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ტექნიკური პროცესების მართვა
ნახვები
უნიკალური ნახვები