დღეს - 14 ოქტ
ვიპ CV
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრირება, ბიზნეს პროცესები, ბიზნეს კონტროლი - ინდუსტრია / სფერო: ფინანსები
ფინანსური მომსახურება - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- ანაზღაურება: ფიქსირებული 1800 - 2500(+ ბონუსი 500 - 1000 )
- დამატებითი სარგებელი (ბენეფიტები): კორპორატიული მობილური პაკეტი,ყავა / ხილი / სნექები,ტრენინგები და პროფესიული ზრდის შესაძლებლობა,კულტურული გაცვლითი პროგრამები,საპენსიო წილის ანაზღაურება,კორპორატიული ღონისძიებების აღნიშვნა,ბონუსები და წახალისება,კომუნალური ხარჯების სუბსიდირება,საწვავის ხარჯების ანაზღაურება,ჯანმრთელობის დაზღვევა
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სასურველია გამოცდილება:
- გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- მინიმალური განათლების დონე: საშუალო განათლება, ბაკალავრი, მაგისტრი
- ენები: ინგლისური
We are newly established in Georgia.
Tahweel Financial services is looking for an Executive Secretary/ Personal Asistant performs many administrative support, organizational and service tasks.
Also able to:
Requirements:
Interested Candidates please click on the button "Send CV"
Tahweel Financial services is looking for an Executive Secretary/ Personal Asistant performs many administrative support, organizational and service tasks.
Also able to:
- Negotiating with suppliers and vendors to gather quotes, order supplies and maintain office inventory.
- Disseminating memos, reports and other information to relevant colleagues.
- Managing multiple or complex calendars for meetings, travel and personal commitments.
- Excellent time management and organization skills, especially the ability to prioritize and multitask
- Effective and professional communication abilities, including being able to communicate with all levels of employees, vendors and clients or guests
- Professional writing capabilities, including emails, memos, letters and other industry-related reports, documents and correspondence
- Project management skills, like goal-setting, budget management and planning
- Great customer service and interpersonal skills
- Good computer skills, including basic troubleshooting skills and
- Familiarity with word processing software for creating and contributing to spreadsheets, drafting and sharing documents and creating engaging and informative presentations
- In-depth understanding of the industry or office they work in
Requirements:
- Secondary or higher education
- Work experience
- Knowledge of English
Interested Candidates please click on the button "Send CV"
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრირება,
ბიზნეს პროცესები,
ბიზნეს კონტროლი
ნახვები
უნიკალური ნახვები
გაგზავნილი CV-ები 0