03 ოქტ - 01 ნოე
ვიპ
ფინანსური სპეციალისტი
თბილისი, საბურთალო
სატრანსპორტო და ლოჯისტიკური კომპანია
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: kh.jikhvadze24@gmail.com
ტელეფონი:
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ბუღალტერია / ფინანსები
ფინანსური ანალიზი, ფინანსური აღრიცხვა - ინდუსტრია / სფერო: ტრანსპორტი, ლოჯისტიკა & მიწოდების ჯაჭვი
ლოგისტიკა და მიწოდების ჯაჭვი - გამოცდილების დონე / რგოლი: უფროსი რგოლი
- განაკვეთი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- ანაზღაურება: ფიქსირებული 2500
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- გამოცდილება აუცილებელია: გამოცდილება 3 წლიდან
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(სასურველი):ბუღალტერია / ფინანსები
ფინანსური ანალიზი, ფინანსური აღრიცხვა - ინდუსტრია / სფერო(სასურველი):ტრანსპორტი, ლოჯისტიკა & მიწოდების ჯაჭვი
ლოგისტიკა და მიწოდების ჯაჭვი - მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი, მაგისტრი
- ენები: ინგლისური,რუსული
ერთ-ერთი წამყვანი სატრანსპორტო და ლოჯისტიკური კომპანია, რომელიც 2014 წლიდან წარმატებით ოპერირებს საერთაშორისო ბაზარზე - ეძებს ფინანსურ სპეციალისტს თბილისში მდებარე ოფისისთვის. კომპანია უზრუნველყოფს ავტომობილების შეძენასა და ტრანსპორტირებას აშშ-ის ძირითადი პორტებიდან, ასევე კანადიდან, ალიასკიდან და ჰავაიდან. ჩვენი კომპანია ლიცენზირებულია მსოფლიოს წამყვან აუქციონებზე, როგორიცაა: Copart, IAAI და Manheim - რაც გვაძლევს საშუალებას მომხმარებლებს შევთავაზოთ ხარისხიანი და სანდო ავტომობილები საუკეთესო ფასად.
ადგილმდებარეობა: თბილისი, საბურთალო
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი - პარასკევი 10:00 – 19:00
ანაზღაურება: საგამოცდო პერიოდი: 2500 ლარი
ძირითადი მოვალეობები:
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და საჭირო უნარები:
პიროვნული თვისებები:
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე მისამართზე: kh.jikhvadze24@gmail.com.
გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ თქვენს მიერ ვაკანსიის ფარგლებში ჩვენთვის რეზიუმეს ან/და პერსონალური მონაცემების შემცველი სხვა დოკუმენტის წარდგენით აცხადებთ თანხმობას შერჩევის პროცესში კომპანიის მიერ თქვენი პერსონალური მონაცემების ფლობასა და დამუშავებაზე - „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ - საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად.
ჩვენი კომპანია ემიჯნება ნებისმიერი სახის დისკრიმინაციას, როგორც ვაკანსიის შესახებ განცხადების გამოქვეყნების და შერჩევის ეტაპზე, ისე შრომითი ურთიერთობების ფარგლებში.
ადგილმდებარეობა: თბილისი, საბურთალო
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი - პარასკევი 10:00 – 19:00
ანაზღაურება: საგამოცდო პერიოდი: 2500 ლარი
ძირითადი მოვალეობები:
- ტრანსპორტირებასთან, საწყობთან, მარაგების მართვასა და ლოგისტიკურ ოპერაციებთან დაკავშირებული ხარჯების მონიტორინგი.
- ლოგისტიკის ბიუჯეტის დაგეგმვა და მართვა, ფინანსურ მიზნებთან შესაბამისობის უზრუნველყოფა.
- ლოგისტიკური მომსახურებების ბილინგისა და ინვოისების დამუშავება, სიზუსტისა და დროული გადახდების უზრუნველყოფა.
- ფინანსური ანგარიშების მომზადება ლოგისტიკურ ხარჯებზე, შესრულების მაჩვენებლებსა და მოგების მარჟებზე დეტალური ხედვის მისაღებად.
- მარაგების ღირებულების შეფასება, ტარების ხარჯების განსაზღვრისა და ფინანსური დაგეგმვის გაუმჯობესების მიზნით.
- ყველა ბუღალტრული პრაქტიკის შესაბამისობის უზრუნველყოფა მოქმედ კანონმდებლობასთან, რეგულაციებთან და კომპანიის პოლიტიკასთან.
- ხარჯების ანალიზი ტენდენციების, არაეფექტურობისა და ხარჯების შემცირების შესაძლებლობების გამოსავლენად.
- მომწოდებლებთან, გადამზიდავებთან და სერვის პროვაიდერებთან გაფორმებული კონტრაქტების გადახედვა ფინანსური შესაბამისობის უზრუნველსაყოფად.
- ლოგისტიკის ფინანსური მონაცემებისა და ანალიტიკის მიწოდება მენეჯმენტისა და სხვა დაინტერესებული მხარეებისთვის.
- ფინანსური რისკების იდენტიფიცირება ლოგისტიკურ ოპერაციებში და მათი მინიმალიზაციის სტრატეგიების შემუშავება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და საჭირო უნარები:
- ბაკალავრის/მაგისტრის ხარისხი ბუღალტერიაში, ფინანსებში ან შესაბამის სფეროში.
- მინიმუმ 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება (სასურველია ლოგისტიკის სფეროში).
- ინგლისური და რუსული ენების თავისუფლად ცოდნა (წერითი და ზეპირი).
- უცხოური ინტერნეტ ბანკინგის სისტემებთან მუშაობის გამოცდილება (საერთაშორისო გადარიცხვები, ტრანსფერები, ანგარიშების მართვა).
- IFRS-ის სტანდარტების ცოდნა.
- ERP სისტემების ცოდნა (ლოგისტიკის მართვის პროგრამული უზრუნველყოფა უპირატესობაა).
- Microsoft Office-ის (Excel, Word, PowerPoint, Outlook) მაღალ დონეზე ფლობა.
- ძლიერი ანალიტიკური, პრობლემების გადაჭრისა და მოლაპარაკების უნარები.
პიროვნული თვისებები:
- გამართული მეტყველება
- განვითარებული საორგანიზაციო შესაძლებლობები
- პრობლემების სწრაფი და ეფექტური გადაჭრის უნარი
- მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა და დისციპლინა
- გუნდური მუშაობის უნარი
- კეთილგანწყობა და პოზიტიური დამოკიდებულება
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე მისამართზე: kh.jikhvadze24@gmail.com.
გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ თქვენს მიერ ვაკანსიის ფარგლებში ჩვენთვის რეზიუმეს ან/და პერსონალური მონაცემების შემცველი სხვა დოკუმენტის წარდგენით აცხადებთ თანხმობას შერჩევის პროცესში კომპანიის მიერ თქვენი პერსონალური მონაცემების ფლობასა და დამუშავებაზე - „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ - საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად.
ჩვენი კომპანია ემიჯნება ნებისმიერი სახის დისკრიმინაციას, როგორც ვაკანსიის შესახებ განცხადების გამოქვეყნების და შერჩევის ეტაპზე, ისე შრომითი ურთიერთობების ფარგლებში.
ბუღალტერია / ფინანსები
ფინანსური ანალიზი,
ფინანსური აღრიცხვა
ნახვები
უნიკალური ნახვები