15 ოქტ - 14 ნოე
სტანდარტი
გაყიდვების მენეჯერი
თბილისი, სხვა
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:

  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია: გაყიდვები B2B /კორპორატიული გაყიდვები, გაყიდვების მენეჯმენტი
  • ინდუსტრია / სფერო: პროგრამული უზრუნველყოფა და IT სერვისები საინფორმაციო ტექნოლოგიები და სერვისები სამომხმარებლო საქონელი და სერვისები სამომხმარებლო მომსახურება
  • გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
  • განაკვეთი: სრული განაკვეთი
  • დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
  • სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
  • დამატებითი სარგებელი (ბენეფიტები): ჯანმრთელობის დაზღვევა,კორპორატიული ღონისძიებების აღნიშვნა,კომპანიის ავტომობილი,ტექნიკური აღჭურვილობის დაფინანსება

დამსაქმებლის მოთხოვნები:

  • გამოცდილება აუცილებელია: 3-დან 5 წლამდე
  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):
    გაყიდვები გაყიდვების განვითარება და სტრატეგია, ანგარიშის მენეჯმენტი და ურთიერთობების განვითარება, B2B /კორპორატიული გაყიდვები, ქსელის გაფართოება და ზრდა, გაყიდვების მენეჯმენტი
  • ინდუსტრია / სფერო(აუცილებელი):
    პროგრამული უზრუნველყოფა და IT სერვისები საინფორმაციო ტექნოლოგიები და სერვისები
    სამომხმარებლო საქონელი და სერვისები სამომხმარებლო მომსახურება
  • გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
  • მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
  • ენები: რუსული,ინგლისური,ქართული
Elcore — an international distributor of IT equipment, consumer electronics, software, and services.

Our clients are system integrators, corporate resellers, retail chains, e-commerce companies, service providers, and software developers. We help our partners make their business more predictable and profitable.

We have been operating since 2006, helping our clients make their business more predictable and profitable. We have offices in 11 countries across Eastern Europe and Asia.

We are currently looking for a Sales Manager in Georgia. We need an experienced, independent, and proactive colleague who will make our team even stronger!

What tasks you will work on:
Working with partners and developing sales
  • Conducting negotiations, identifying partners’ needs, assisting in preparing technical specifications.
  • Searching for new partners and developing relationships with existing ones.
  • Managing the partner database in accounting systems (AX, CRM).
  • Developing the VAD and Finished Goods sales channels in Georgia.
  • Monitoring the market, analyzing competitors, and identifying key projects.
  • Responding promptly to crisis and non-standard situations.

Commercial activities and sales support
  • Managing pricing: issuing project prices, controlling profitability.
  • Preparing commercial offers, defining financial conditions, and controlling payments.
  • Full support of the sales and delivery process at all stages.
  • Controlling warehouse stock: promoting stock sales, selling off non-liquids, managing warehouse turnover.

Working with vendors and projects
  • Registering projects with vendors and tracking their implementation.
  • Placing orders, controlling delivery times, and reporting on planned sales.
  • Ensuring vendors’ competency requirements are met.
  • Developing and agreeing with PLM and the vendor on the VAD development strategy in Georgia.

Marketing activity and brand management
  • Preparing and distributing promotional programs.
  • Approving and controlling partners’ use of DEMO equipment.
  • Participating in planning, organizing, and conducting marketing events.

Planning and performance control
  • Budgeting and sales planning for the upcoming quarter.
  • Monitoring KPIs and financial indicators.
  • Working in company accounting systems: placing orders in AX, maintaining the pipeline in CRM.

We value:
  • Successful experience in IT equipment sales (experience in electrical equipment sales will be an advantage).
  • Ability to conduct business correspondence.
  • Conversational level of Russian language.
  • Excellent communication skills.
  • Awareness of the latest trends and best marketing practices.
  • Experience working in a partner, distributor, or vendor company.

We offer:
  • Comfortable and friendly working atmosphere.
  • Interesting tasks and the opportunity to improve your skills.
  • Official employment and timely salary payments.
  • Work schedule: 5/2, from 9:00 to 18:00, one-hour lunch break.
  • Comfortable workspace in the office.
  • No dress code.
  • One day off per year.
  • Corporate events.

What stages await you:
  • An HR manager will contact you for a phone interview or invite you to an online meeting.
  • During the meeting, you will be asked clarifying questions and told more about the position.
  • Interview with the manager.
  • Offer presentation.

Please send your CV to the following email address: cv@elcoregroup.com
გაყიდვები
B2B /კორპორატიული გაყიდვები,
გაყიდვების მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები