15 ოქტ - 13 ნოე
 სტანდარტი 
 კლიენტებთან ურთიერთობის სპეციალისტი 
თბილისი,  ვაკე 
 ვაკანსიაზე გამოხმაურება 
ელ. ფოსტა: gvantsa@pbservices.ge
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: გაყიდვებიკლიენტთა მომსახურება 
- ინდუსტრია / სფერო: სამომხმარებლო საქონელი და სერვისებისამომხმარებლო მომსახურება 
- გამოცდილების დონე / რგოლი: საწყისი რგოლი
- განაკვეთი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სამუშაო გამოცდილება: გამოცდილებას არ აქვს მნიშვნელობა - განიხილებიან როგორც გამოუცდელი, ასევე გამოცდილი კანდიდატები
- ენები: ინგლისური,რუსული
საკონსულტაციო კომპანია ‘’Pb Services’’ აცხადებს ვაკანსიას კლიენტთან ურთიერთობის სპეციალისტის თანამდებობაზე.
ვებ-გვერდი: https://pbservices.ge/
სამუშაო განაკვეთი: ორშაბათი - პარასკევი 10:00 – 18:00 საათამდე (კვებით და სამგზავრო ბარათით უზრუნველყოფა)
ანაზღაურება: ფიქსირებული
სამუშაო ადგილი: თბილისის ცენტრალური უბნები
ძირითადი მოთხოვნები:
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
დაინტერესებულმა პირებმა გამოგვიგზავნეთ თქვენი CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: gvantsa@pbservices.ge
გისურვებთ წარმატებას!
ვებ-გვერდი: https://pbservices.ge/
სამუშაო განაკვეთი: ორშაბათი - პარასკევი 10:00 – 18:00 საათამდე (კვებით და სამგზავრო ბარათით უზრუნველყოფა)
ანაზღაურება: ფიქსირებული
სამუშაო ადგილი: თბილისის ცენტრალური უბნები
ძირითადი მოთხოვნები:
- ენები: ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა (აუცილებელი);
- კომუნიკაბელური ;
- დეტალებზე ორიენტირებული;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- გუნდურად მუშაობის უნარი
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- უცხოენოვანი კლიენტების დახმარება სხვადასხვა სახის სახელმწიფო და კერძო (საბანკო) სექტორის სერვისების მიღებაში;
- უცხოენოვანი კლიენტებისთვის სხვადასხვა სახის სერვისების უშუალოდ ადგილზე მიღების პროცესში დახმარება;
- უცხოენოვან კლიენტებთან სისტემატური ვერბალური კომუნიკაცია, მათთვის საინტერესო საკითხებზე ინფორმაციის მიწოდება;
- ჩანიშნული ვიზიტებზე გაყოლა წინასწარ განსაზღვრული გრაფიკის მიხედვით;
- საჭიროების შემთხვევაში წარსადგენი დოკუმენტების სიის გადამოწმება და დოკუმენტების სისწორეში დარწმუნება;
- კლიენტის ნაცვლად, მინდობილობის საფუძველზე, სხვადასხვა სერვისების მიღებაზე განაცხადის გაკეთება;
- ყოველდღიური კომუნიკაცია და საქმიანი ურთიერობის დამყარება სერვისის მიმწოდებელ კომპანიის თანამშრომლებთან;
- სერვისის მიღების პროცედურების ზედმიწევნით ცოდნა, ნებისმიერი ცვლილების შესახებ ხელმძღვანელობის დროული ინფორმირება;
- კომპეტენციის ფარგლებში ხელმძღვანელობის სხვადასხვა დავალებების შესრულება
დაინტერესებულმა პირებმა გამოგვიგზავნეთ თქვენი CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: gvantsa@pbservices.ge
გისურვებთ წარმატებას!
 გაყიდვები 
 კლიენტთა მომსახურება 
 ნახვები   
 უნიკალური ნახვები   
