16 ოქტ - 14 ნოე
სტანდარტი
Technical მხარდამჭერი ინჟინერი
თბილისი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: lizaveta.trushnikava@leverx.com
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ინფორმაციული ტექნოლოგიები
პროგრამირება/ინჟინერია - ინდუსტრია / სფერო: პროგრამული უზრუნველყოფა და IT სერვისები
პროგრამული უზრუნველყოფა - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- განაკვეთი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- გამოცდილება აუცილებელია: გამოცდილება 3 წლიდან
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(სასურველი):ინფორმაციული ტექნოლოგიები
პროგრამირება/ინჟინერია - ინდუსტრია / სფერო(აუცილებელი):პროგრამული უზრუნველყოფა და IT სერვისები
პროგრამული უზრუნველყოფა - ენები: ინგლისური
At LeverX, we have had the privilege of delivering 1,500+ projects. With 20+ years in the market, our team of 2,200+ is strong, reliable, and always evolving: learning, growing, and striving for excellence.
We are looking for a Technical Support Engineer to join us. Let’s see if we are a good fit for each other!
what we offer:
We are looking for a Technical Support Engineer to join us. Let’s see if we are a good fit for each other!
what we offer:
- Projects in different domains: Healthcare, manufacturing, e-commerce, fintech, etc.
- Projects for every taste: Startup products, enterprise solutions, research & development projects, and projects at the crossroads of SAP and the latest web technologies.
- Global clients based in Europe and the US, including Fortune 500 companies.
- Employment security: We hire for our team, not just a specific project. If your project ends, we will find you a new one.
- Healthy work atmosphere: On average, our employees stay in the company for 4+ years.
- Market-based compensation and regular performance reviews.
- Internal expert communities and courses.
- Perks to support your growth and well-being.
Requirements:
- 3+ years in technical support, customer success, or similar client-facing roles.
- Familiarity with Java 17 and Spring Boot 3.
- Experience with RESTful APIs, webhooks, and other integrations, including testing, debugging, and automating API workflows.
- Knowledge of logging and monitoring tools (e.g., Kibana, Grafana).
- Customer-focused mindset and ability to stay calm under pressure. Ability to work effectively with global teams.
- Willingness to handle minor development fixes. Continuous learning mindset — eager to expand skills and product knowledge.
- English B2+.
nice-to-have skills:
- Hands-on experience with ServiceNow.
- Familiarity with CI/CD pipelines and DevOps tools.
- Experience with Kafka or event-driven systems.
- Knowledge of any cloud platform (AWS, GCP, Azure).
- Understanding of microservices and distributed systems.
- Experience with authentication standards (OAuth, SAML, etc.).
responsibilities:
- Serve as the first point of contact for customer issues, providing 1st and 2nd level support.
- Communicate clearly and professionally with clients and end-users.
- Troubleshoot, analyze, and resolve complex and technical issues while delivering exceptional support in a timely manner.
- Collaborate with engineering and product teams to escalate and resolve advanced cases.
- Develop and maintain technical documentation, FAQs, and knowledge base articles.
- Identify and implement process improvements to enhance the customer experience.
- Build deep expertise in the product domain from both business and technical perspectives.
ინფორმაციული ტექნოლოგიები
პროგრამირება/ინჟინერია
ნახვები
უნიკალური ნახვები