22 ოქტ - 20 ნოე
სტანდარტი
ინგლისურენოვანი გაყიდვების წარმომადგენელი
თბილისი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:

  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია: გაყიდვები მომხმარებელთა მომსახურების სრულყოფა, კლიენტთა მომსახურება
  • ინდუსტრია / სფერო: სამომხმარებლო საქონელი და სერვისები სამომხმარებლო მომსახურება
  • გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
  • განაკვეთი: სრული განაკვეთი
  • დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
  • სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
  • ანაზღაურება:
    ფიქსირებული 1500

დამსაქმებლის მოთხოვნები:

  • გამოცდილება აუცილებელია:
  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):
    გაყიდვები მომხმარებელთა მომსახურების სრულყოფა, კლიენტთა მომსახურება
  • ინდუსტრია / სფერო(აუცილებელი):
    სამომხმარებლო საქონელი და სერვისები სამომხმარებლო მომსახურება
  • ენები: ინგლისური
Horizon Entry Group LLC is looking for an English-Speaking Sales Representative to join our team. The main responsibility will be to contact international clients who are interested in immigration services and successfully close deals.

Key Responsibilities:
  • Contact and follow up with international clients
  • Present immigration services clearly and professionally
  • Build and maintain strong client relationships
  • Achieve sales targets and close deals

Requirements:
  • Excellent communication skills in English (both spoken and written)
  • Strong negotiation and persuasion skills
  • Sales or customer service experience is an advantage
  • Goal-oriented, proactive, and motivated personality

What We Offer:
Salary: 1500 GEL (Gross)
Friendly and supportive work environment
Work schedule: Monday to Friday – 10:00-18:00.
Comfortable office located near Metro Avlabari

If you are a motivated and results-driven individual with excellent English skills, we would love to hear from you!

Please send your CV to – info@horizonentrygroup.com with the subject line “Sales Representative – Horizon Entry Group”
გაყიდვები
მომხმარებელთა მომსახურების სრულყოფა,
კლიენტთა მომსახურება
ნახვები
უნიკალური ნახვები