23 ოქტ - 21 ნოე
ვიპ
დირექტორის ასისტენტი
თბილისი, დიღმის მასივი, ლუბლიანის ქ.
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: vacancy@casacalda.ge
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრაციული ასისტირება - ინდუსტრია / სფერო: მშენებლობა
სამოქალაქო საინჟინრო საქმე - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- განაკვეთი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- დამატებითი სარგებელი (ბენეფიტები): ტრენინგები და პროფესიული ზრდის შესაძლებლობა,ჯანმრთელობის დაზღვევა,ფიტნესი და გამაჯანსაღებელი პროგრამები,პარკინგის ადგილის უზრუნველყოფა
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- გამოცდილება აუცილებელია:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრაციული ასისტირება - ინდუსტრია / სფერო(აუცილებელი):მშენებლობა
სამოქალაქო საინჟინრო საქმე - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
- ენები: ინგლისური,რუსული,ქართული
კომპანია “თბილი სახლი” აცხადებს ვაკანსიას დირექტორის ასისტენტის პოზიციაზე
მოვალეობები:
ძირითადი მოთხოვნები:
სამუშაო პირობები:
სამუშაო ადგილი: თბილისი, ლუბლიანას N56;
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი - პარასკევი; 10:00 – 18:30
ბენეფიტები:
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV ელექტრონულ მისამართზე: vacancy@casacalda.ge
გთხოვთ, subject ველში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება
აღნიშნულ ვაკანსიაზე რეზიუმეს გამოგზავნით, ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ, თქვენი პერსონალური მონაცემები კომპანიამ დაამუშაოს (შეაგროვოს, შეინახოს, დაამუშაოს, დააჯგუფოს, წაშალოს, გაანადგუროს) მონაცემთა დაცვის საერთაშორისო სტანდარტებისა და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად. კომპანიის მხრიდან თქვენი მონაცემების დამუშავების მიზანია დასაქმებისთვის საჭირო პროცედურების წარმართვა და კანდიდატის შესაბამისობის დადგენა არსებული ან/და სამომავლო ვაკანსიის მოთხოვნებთან. თუ ამჟამად გამოცხადებული ვაკანსიის მოთხოვნებს ვერ აკმაყოფილებთ, კომპანია თქვენს რეზიუმეს განიხილავს სამომავლო ვაკანსიის მოთხოვნებთან. შესაბამისად, თქვენი მონაცემები დასაქმების თაობაზე გადაწყვეტილების მიღების მიზნით შეინახება არაუმეტეს 1 წლით.
"პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, თქვენი უფლებაა, მიიღოთ ინფორმაცია კომპანიის მხრიდან თქვენს შესახებ დამუშავებულ მონაცემთა თაობაზე, ასევე მოითხოვოთ მონაცემების გასწორება, განახლება, შევსება, მონაცემთა დამუშავების შეწყვეტა, დაბლოკვა, წაშლა ან/და განადგურება, რისთვისაც უნდა მოგვმართოთ შემდეგ ელ ფოსტაზე: vacancy@casacalda.ge
მოვალეობები:
- დირექტორის სამუშაო დღის ორგანიზება და ყოველდღიური პროცესების კოორდინაცია;
- დირექტორთან ერთად შეხვედრებზე დასწრება, შეხვედრებზე განხილული საკითხების ამსახველი დოკუმენტაციის/ოქმების წარმოება, შესაბამისი პირებისთვის მიწოდება და შესრულების პროცესის, ვადების მონიტორინგი;
- დირექტორის კალენდრის მართვა და შეხვედრების ორგანიზება;
- კორესპონდენციის მართვა ქართულ, ინგლისურ და რუსულ ენებზე;
- პრეზენტაციების, დოკუმენტაციების, ოფიციალური წერილების, რეპორტების მომზადება;
- საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვა დავალებების შესრულება.
ძირითადი მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება (სასურველია ბიზნეს ადმინისტრირება, მენეჯმენტი ან მათთან დაკავშირებული სფერო);
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
- ქართული, ინგლისური და რუსული ენის მაღალ დონეზე ცოდნა (წერა/მეტყველება);
- კომუნიკაციური და ორგანიზაციული უნარები;
- MS Office ცოდნა;
- დეტალებზე ორიენტირებულობა და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
- მზადყოფნა საზღვარგარეთ მივლინებებისთვის;
სამუშაო პირობები:
სამუშაო ადგილი: თბილისი, ლუბლიანას N56;
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი - პარასკევი; 10:00 – 18:30
ბენეფიტები:
- პროფესიონალ გუნდთან მუშაობის შესაძლებლობა;
- კვალიფიკაციის ამაღლება კურსების და ტრენინგების დაფინანსების გზით;
- ფიტპასით და ჯანმრთელობის დაზღვევით სარგებლობის შესაძლებლობა;
- პარკინგი.
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV ელექტრონულ მისამართზე: vacancy@casacalda.ge
გთხოვთ, subject ველში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება
აღნიშნულ ვაკანსიაზე რეზიუმეს გამოგზავნით, ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ, თქვენი პერსონალური მონაცემები კომპანიამ დაამუშაოს (შეაგროვოს, შეინახოს, დაამუშაოს, დააჯგუფოს, წაშალოს, გაანადგუროს) მონაცემთა დაცვის საერთაშორისო სტანდარტებისა და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად. კომპანიის მხრიდან თქვენი მონაცემების დამუშავების მიზანია დასაქმებისთვის საჭირო პროცედურების წარმართვა და კანდიდატის შესაბამისობის დადგენა არსებული ან/და სამომავლო ვაკანსიის მოთხოვნებთან. თუ ამჟამად გამოცხადებული ვაკანსიის მოთხოვნებს ვერ აკმაყოფილებთ, კომპანია თქვენს რეზიუმეს განიხილავს სამომავლო ვაკანსიის მოთხოვნებთან. შესაბამისად, თქვენი მონაცემები დასაქმების თაობაზე გადაწყვეტილების მიღების მიზნით შეინახება არაუმეტეს 1 წლით.
"პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, თქვენი უფლებაა, მიიღოთ ინფორმაცია კომპანიის მხრიდან თქვენს შესახებ დამუშავებულ მონაცემთა თაობაზე, ასევე მოითხოვოთ მონაცემების გასწორება, განახლება, შევსება, მონაცემთა დამუშავების შეწყვეტა, დაბლოკვა, წაშლა ან/და განადგურება, რისთვისაც უნდა მოგვმართოთ შემდეგ ელ ფოსტაზე: vacancy@casacalda.ge
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრაციული ასისტირება
ნახვები
უნიკალური ნახვები
