28 ოქტ - 26 ნოე
 სტანდარტი 
 უმცროსი სერვისის მენეჯერი 
თბილისი 
 ვაკანსიაზე გამოხმაურება 
ელ. ფოსტა: careers@proxylivesolutions.com
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: კაზინო / აზარტული თამაშებიონლაინ კაზინოს მენეჯმენტი, სხვა 
- ინდუსტრია / სფერო: დასვენება და მოგზაურობააზარტული თამაშები და კაზინოები 
- გამოცდილების დონე / რგოლი: საწყისი რგოლი
- განაკვეთი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სასურველია გამოცდილება:
- ინდუსტრია / სფერო(სასურველი):დასვენება და მოგზაურობააზარტული თამაშები და კაზინოები 
- ენები: ინგლისური,ქართული
To achieve and establish our growth, we are currently looking for a Junior Service Manager for Georgia Live Casino Operations. Leading the way to increased efficiency and success, the Junior Service Manager is in a critical position within any organization.
Qualifications and Experience:
- Excellent written and verbal communication in English
- Excellent computer literacy skills, Microsoft 365 suite knowledge
- An analytical personality with great attention to detail and the ability to effectively multitask
- Willing to learn and ambitious to grow, personally and professionally
- Able to work various shift types
- Business first attitude
- Able to identify and resolve issues independently with consistent professional conduct
- Strong sense of integrity, able to maintain strict confidentiality
- Strong Work Ethic and dedication
- Live Casino or iGaming experience is a plus
- Academic qualification in management and/or computers is a plus
Key Responsibilities:
- Run day-to-day operations of Proxy Live Solutions™ Live Gaming Studio
- Maintain a professional Environment at the OCR
- Ensure that Proxy Live Solutions™ service is fully operational without interruptions/issues
- Ensure game results are completed and processed according to correct procedures
- Use of various internal systems including but not limited to JIRA, WIKI, MS Office
- Always supervise game integrity and report
- Identify, analyze, log, resolve, and escalate all incidents as necessary
- Handle cards and other studio equipment as necessary
- Replace colleagues during their vacations, sick leaves, and other absences
- Provide feedback on the efficiency of Service Management processes
- Uphold and display Proxy Live Solutions™ company values
- Any other duties as required and relevant to the role
Benefits:
- Unlimited access to Udemy Learning
- Personal and professional development workshops
- Career budget and development opportunities
- Health insurance & Fit pass
- Discount card
- Uniform allowance
- Employee referral program as well as other benefits according to the company’s benefits policy
If this sounds interesting to you, share your resume with us at: careers@proxylivesolutions.com
 კაზინო / აზარტული თამაშები 
 ონლაინ კაზინოს მენეჯმენტი, 
 სხვა 
 ნახვები   
 უნიკალური ნახვები   
 სხვა ვაკანსიები ამ კომპანიაში 

