დღეს - 08 ნოე
სტანდარტი
ლოჯისტიკისა და ადმინისტრაციული ანგარიშგების კონსულტანტი
თბილისი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:

  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ლოგისტიკა / ტრანსპორტი მარაგების მართვა გაყიდვები გაყიდვების შემდგომი სერვისის მენეჯმენტი, დილერებთან ურთიერთობის მენეჯმენტი, კლიენტთა მომსახურება ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა ადმინისტრაციული ასისტირება
  • ინდუსტრია / სფერო: ტრანსპორტი, ლოჯისტიკა & მიწოდების ჯაჭვი ლოგისტიკა და მიწოდების ჯაჭვი
  • გამოცდილების დონე / რგოლი: საწყისი რგოლი
  • განაკვეთი: სრული განაკვეთი
  • დასაქმების ფორმა: ღია კონტრაქტი
  • სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან

დამსაქმებლის მოთხოვნები:

  • სასურველია გამოცდილება: გამოცდილება 1 წლიდან
  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):
    ლოგისტიკა / ტრანსპორტი მარაგების მართვა
    გაყიდვები გაყიდვების შემდგომი სერვისის მენეჯმენტი, დილერებთან ურთიერთობის მენეჯმენტი, კლიენტთა მომსახურება
    ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა ადმინისტრაციული ასისტირება
  • ინდუსტრია / სფერო(სასურველი):
    ტრანსპორტი, ლოჯისტიკა & მიწოდების ჯაჭვი ლოგისტიკა და მიწოდების ჯაჭვი
  • გამოცდილების დონე / რგოლი: საწყისი რგოლი
  • მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
  • ენები: ინგლისური
Recruitment Agency HH (www.HH.ge) is announcing a selection for the position of a Consultant of Logistics & Administrative Reporting for an international company in Tbilisi, Georgia.

Job Description:
  • Monthly demand Forecasting - Verify FC, align to BU and open orders and report in Rapid response, Verify input, Communicate with team in case of questions or requests;
  • SAP related - Update prices and Discounts; follow up with constantly emerging issues between customer service and Finance, Initiate manual CNs when necessary, Verify sales in the end of month, provide manual accruals, if any;
  • Order placement and follow-up - Place orders, follow up its production and QA release, Facilitate OBD, collect shipping documents, communicate with CS and TPC in standard and non-standard situations;
  • Stock reporting to DIMA, Collect distributor stock reports, convert it into DIMA upload report, Input data in local templates to the IMS, Update local templates;
  • MBR preparation process whole process, including meeting;
  • Communication with distributors on various issues, other than orders (addenda, DL, deviations, various questionnaires, releases, payment, etc.);
  • Requests from various counterparts – Miscellaneous.

Main Requirements:
  • Bachelor's degree is mandatory, Business Administration or relevant fields is desirable;
  • Middle level knowledge of MS Excel is vital;
  • 1 years of working experience on a position of Customer Service Representative is desirable;
  • Knowledge of SAP is desirable;
  • Knowledge of English language is vital.

Interested candidates, please, send CV: recruitment21@hh.ge

ლოგისტიკა / ტრანსპორტი
მარაგების მართვა
გაყიდვები
გაყიდვების შემდგომი სერვისის მენეჯმენტი,
დილერებთან ურთიერთობის მენეჯმენტი,
კლიენტთა მომსახურება
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრაციული ასისტირება
ნახვები
უნიკალური ნახვები