06 ნოე - 30 ნოე
ვიპ
ადმინისტრატორი/დირექტორის ასისტენტი
თბილისი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: hr@sakhelosnobar.ge
ტელეფონი:
მისამართი: თბილისი, სახელოსნო ბარი, რიყის პარკი, მშვიდობის ხიდის გვერდით.
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრირება, ოფისის მენეჯმენტი, ადმინისტრაციული ასისტირება - ინდუსტრია / სფერო: სამომხმარებლო საქონელი და სერვისები
ღვინო და ალკოჰოლური სასმელები გასართობი მუსიკა - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- განაკვეთი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- ანაზღაურება: ფიქსირებული 1700
- დამატებითი სარგებელი (ბენეფიტები): საწვავის ხარჯების ანაზღაურება,პარკინგის ადგილის უზრუნველყოფა,ყავა / ხილი / სნექები,ტრენინგები და პროფესიული ზრდის შესაძლებლობა,საპენსიო წილის ანაზღაურება
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სამუშაო გამოცდილება: გამოცდილებას არ აქვს მნიშვნელობა - განიხილებიან როგორც გამოუცდელი, ასევე გამოცდილი კანდიდატები
- მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი, საშუალო განათლება, მაგისტრი
- ენები: ქართული,ინგლისური,რუსული
სახელოსნო ბარი ეძებს მაღალი პასუხისმგებლობის მქონე, ორგანიზებულ და ენერგიულ ადმინისტრატორს / დირექტორის ასისტენტს, რომელიც იქნება ჩართული კლუბის ოპერაციულ მართვაში. თუ თქვენ მზად ხართ აიღოთ პასუხისმგებლობა ცნობილი კლუბის გუნდის ნაწილი, ეს შანსი თქვენთვისაა!
ძირითადი მოვალეობები:
- ოპერაციული მხარდაჭერა: დირექტორის სახელით სხვადასხვა ადმინისტრაციული და ოპერაციული ამოცანების მართვა და შესრულება.
- კომუნიკაცია და პარტნიორობა: სატელეფონო და ელექტრონული ფოსტით მიმოწერა პარტნიორებთან, კონტრაქტორებთან და მომწოდებლებთან.
- შესყიდვები და ლოგისტიკა: კლუბისთვის საჭირო ნივთების მოძიება, შერჩევა და შესყიდვის პროცესის სრულად წარმართვა.
- ადამიანური რესურსები: ახალი თანამშრომლების მოძიება, გასაუბრების პირველი ეტაპების ჩატარება და სტაფთან კომუნიკაციის კოორდინაცია.
- ინფორმაციის მართვა: თანამშრომლებისგან ინფორმაციის შეგროვება და დირექტორისთვის მიწოდება.
- ღონისძიებების მხარდაჭერა: მონაწილეობა კლუბის ივენთების ორგანიზებასა და მომზადებაში. ასევე შემომავალი შემოთავაზებების განხილვა.
ძირითადი მოთხოვნები და პიროვნული თვისებები:
- პასუხისმგებლობა: უმთავრესი მოთხოვნაა მაღალი პასუხისმგებლობისა და საკუთარი თავის მართვის უნარი.
- კომუნიკაციის უნარები: ზეპირი და წერითი კომუნიკაციის უნარები (ქართული, სასურველია ინგლისური).
- ორგანიზებულობა: რამდენიმე ამოცანის ერთდროულად მართვისა და პრიორიტეტების სწორად განსაზღვრის უნარი.
- გამოცდილება: ადმინისტრაციულ ან ასისტენტის პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.
პირობები:
დაინტერესდით?
თუ თვლით, რომ თქვენი ენერგია და პასუხისმგებლობა შეესაბამება სახელოსნო ბარის დონეს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: hr@sakhelosnobar.ge საბჯექთში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.
- ადგილმდებარეობა: სახელოსნო ბარი, რიყის პარკი, მშვიდობის ხიდის გვერდით.
- სამუშაო გრაფიკი: 8-საათიანი სამუშაო დღე. საათები ცვალებადია, დილის 12:00-დან საღამოს 20:00-მდე, დირექტორის საჭიროებებისა და მიმდინარე ივენთების მიხედვით.
- ანაზღაურება: საწყისი ხელფასი 1700 ლარი. ანაზღაურების ზრდა განვითარებისა და აღებული პასუხისმგებლობის შესაბამისად.
დაინტერესდით?
თუ თვლით, რომ თქვენი ენერგია და პასუხისმგებლობა შეესაბამება სახელოსნო ბარის დონეს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: hr@sakhelosnobar.ge საბჯექთში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრირება,
ოფისის მენეჯმენტი,
ადმინისტრაციული ასისტირება
ნახვები
უნიკალური ნახვები
