10 ნოე - 09 დეკ
ვიპ
ოფის მენეჯერი
თბილისი, დიღმის მასივი, ლუბლიანის ქ.
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: vacancy@casacalda.ge
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ოფისის მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო: მშენებლობა
სამოქალაქო საინჟინრო საქმე - გამოცდილების დონე / რგოლი: საწყისი რგოლი
- განაკვეთი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: დროებითი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- დამატებითი სარგებელი (ბენეფიტები): ტრენინგები და პროფესიული ზრდის შესაძლებლობა,ჯანმრთელობის დაზღვევა,ფიტნესი და გამაჯანსაღებელი პროგრამები,პარკინგის ადგილის უზრუნველყოფა
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სასურველია გამოცდილება:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(სასურველი):ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ოფისის მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო(სასურველი):მშენებლობა
სამოქალაქო საინჟინრო საქმე - გამოცდილების დონე / რგოლი: საწყისი რგოლი
- ენები: ინგლისური,ქართული
კომპანია “თბილი სახლი” აცხადებს ვაკანსიას ოფის მენეჯერის პოზიციაზე (დროებითი პოზიცია – 8 თვე)
ადგილმდებარეობა: თბილისი, ლუბლიანას 56
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი, დროებითი (დეკრეტში მყოფი თანამშრომლის შემცვლელად)
პერიოდი: დაახლოებით 8 თვე
ძირითადი მოვალეობები:
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
ბენეფიტები:
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV ელექტრონულ მისამართზე: vacancy@casacalda.ge
გთხოვთ, subject ველში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება
აღნიშნულ ვაკანსიაზე რეზიუმეს გამოგზავნით, ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ, თქვენი პერსონალური მონაცემები კომპანიამ დაამუშაოს (შეაგროვოს, შეინახოს, დაამუშაოს, დააჯგუფოს, წაშალოს, გაანადგუროს) მონაცემთა დაცვის საერთაშორისო სტანდარტებისა და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად. კომპანიის მხრიდან თქვენი მონაცემების დამუშავების მიზანია დასაქმებისთვის საჭირო პროცედურების წარმართვა და კანდიდატის შესაბამისობის დადგენა არსებული ან/და სამომავლო ვაკანსიის მოთხოვნებთან. თუ ამჟამად გამოცხადებული ვაკანსიის მოთხოვნებს ვერ აკმაყოფილებთ, კომპანია თქვენს რეზიუმეს განიხილავს სამომავლო ვაკანსიის მოთხოვნებთან. შესაბამისად, თქვენი მონაცემები დასაქმების თაობაზე გადაწყვეტილების მიღების მიზნით შეინახება არაუმეტეს 1 წლით.
"პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, თქვენი უფლებაა, მიიღოთ ინფორმაცია კომპანიის მხრიდან თქვენს შესახებ დამუშავებულ მონაცემთა თაობაზე, ასევე მოითხოვოთ მონაცემების გასწორება, განახლება, შევსება, მონაცემთა დამუშავების შეწყვეტა, დაბლოკვა, წაშლა ან/და განადგურება, რისთვისაც უნდა მოგვმართოთ შემდეგ ელ ფოსტაზე: vacancy@casacalda.ge
ადგილმდებარეობა: თბილისი, ლუბლიანას 56
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი, დროებითი (დეკრეტში მყოფი თანამშრომლის შემცვლელად)
პერიოდი: დაახლოებით 8 თვე
ძირითადი მოვალეობები:
- ოფისის ყოველდღიური საქმიანობის ორგანიზება და ადმინისტრაციული პროცესების მართვა;
- შეხვედრების დაგეგმვა და კოორდინაცია;
- სტუმრების მიღება და კომუნიკაცია კომპანიაში მოსულ პირებთან;
- ოფისის მარაგების კონტროლი და საჭირო შეკვეთების განთავსება;
- შიდა კომუნიკაციაში დახმარება სხვადასხვა დეპარტამენტებთან;
- სხვა ადმინისტრაციული დავალებები ხელმძღვანელის მითითებით.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესად;
- საოფისე პროგრამების (MS Office, Google Workspace და სხვ.) ცოდნა;
- ორგანიზებულობა, პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა და კომუნიკაბელურობა;
- დროის მართვის კარგი უნარი და დეტალებზე ორიენტირებულობა;
- ქართული ენის სრულყოფილი და ინგლისური ენის საშუალო დონეზე ცოდნა.
ბენეფიტები:
- პროფესიონალ გუნდთან მუშაობის შესაძლებლობა;
- კვალიფიკაციის ამაღლება კურსების და ტრენინგების დაფინანსების გზით;
- ფიტპასით და ჯანმრთელობის დაზღვევით სარგებლობის შესაძლებლობა;
- პარკინგი.
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV ელექტრონულ მისამართზე: vacancy@casacalda.ge
გთხოვთ, subject ველში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება
აღნიშნულ ვაკანსიაზე რეზიუმეს გამოგზავნით, ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ, თქვენი პერსონალური მონაცემები კომპანიამ დაამუშაოს (შეაგროვოს, შეინახოს, დაამუშაოს, დააჯგუფოს, წაშალოს, გაანადგუროს) მონაცემთა დაცვის საერთაშორისო სტანდარტებისა და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად. კომპანიის მხრიდან თქვენი მონაცემების დამუშავების მიზანია დასაქმებისთვის საჭირო პროცედურების წარმართვა და კანდიდატის შესაბამისობის დადგენა არსებული ან/და სამომავლო ვაკანსიის მოთხოვნებთან. თუ ამჟამად გამოცხადებული ვაკანსიის მოთხოვნებს ვერ აკმაყოფილებთ, კომპანია თქვენს რეზიუმეს განიხილავს სამომავლო ვაკანსიის მოთხოვნებთან. შესაბამისად, თქვენი მონაცემები დასაქმების თაობაზე გადაწყვეტილების მიღების მიზნით შეინახება არაუმეტეს 1 წლით.
"პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, თქვენი უფლებაა, მიიღოთ ინფორმაცია კომპანიის მხრიდან თქვენს შესახებ დამუშავებულ მონაცემთა თაობაზე, ასევე მოითხოვოთ მონაცემების გასწორება, განახლება, შევსება, მონაცემთა დამუშავების შეწყვეტა, დაბლოკვა, წაშლა ან/და განადგურება, რისთვისაც უნდა მოგვმართოთ შემდეგ ელ ფოსტაზე: vacancy@casacalda.ge
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ოფისის მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები
