შემდეგი
11 ნოე - 20 ნოე
სტანდარტი
პოლონურენოვანი გაყიდვების მენეჯერი
თბილისი, ავლაბარი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: recruitment15@hh.ge
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: გაყიდვები
გაყიდვების წარმომადგენლობა და მოლაპარაკება, გაყიდვების ოპერაციები და მხარდაჭერა, გაყიდვების კონსულტაცია და რჩევა, კლიენტთა მომსახურება - ინდუსტრია / სფერო: უძრავი ქონება
უძრავი ქონება, საცხოვრებელი უძრავი ქონება - გამოცდილების დონე / რგოლი: საწყისი რგოლი
- განაკვეთი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- დამატებითი სარგებელი (ბენეფიტები): ჯანმრთელობის დაზღვევა,კორპორატიული მობილური პაკეტი
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სამუშაო გამოცდილება: გამოცდილებას არ აქვს მნიშვნელობა - განიხილებიან როგორც გამოუცდელი, ასევე გამოცდილი კანდიდატები
- მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
- ენები: პოლონური,ქართული,ინგლისური,რუსული
Recruitment Agency HH (www.HH.ge) is announcing a selection for the position of Polish Speaking Sales Manager for Real-Estate Development Company in Tbilisi, Georgia
Job Description
Client Communication:
Sales Support:
Follow-Up and Negotiation:
Documentation and Process Management:
Market Expertise:
Main Requirements:
If you are interested, please send us your CV to this email: recruitment15@hh.ge
Wish you good luck!
Job Description
Client Communication:
- Answer calls and respond to inquiries from prospective and existing clients in English and an additional language (Arabic, Polish, German, or Turkish).
- Build strong relationships with clients to understand their needs and preferences
Sales Support:
- Present property options to clients and provide detailed information about pricing, features, and availability;
- Offer personalized recommendations tailored to each client’s requirements.
Follow-Up and Negotiation:
- Proactively follow up with potential clients to nurture leads and close sales;
- Negotiate offers and terms with clients to achieve mutually beneficial agreements.
Documentation and Process Management:
- Guide clients through the sales process, ensuring all documentation and procedures are handled efficiently;
- Maintain accurate and up-to-date records of all client interactions and transactions.
Market Expertise:
- Stay updated on the real estate market, including property trends, pricing, and competitor offerings;
- Provide clients with expert advice and insights to support their decision-making process.
Main Requirements:
- Bachelor’s degree is Desirable ;
- 1-2 years of an experience as a CSR; Client Relations Specialist; Sales Specialist/Manager; Call-Center Operator ;
- Experience in Real Estate is desirable
- Knowledge of MS Office;
- Fluent in Polish;
- Knowledge of English or Russian
If you are interested, please send us your CV to this email: recruitment15@hh.ge
Wish you good luck!
გაყიდვები
გაყიდვების წარმომადგენლობა და მოლაპარაკება,
გაყიდვების ოპერაციები და მხარდაჭერა,
გაყიდვების კონსულტაცია და რჩევა,
კლიენტთა მომსახურება
ნახვები
უნიკალური ნახვები