14 ნოე - 14 დეკ
სტანდარტი
უფროსი ცვლის ხელმძღვანელი
თბილისი, გლდანი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: careers@proxylivesolutions.com
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: კაზინო / აზარტული თამაშები
კაზინოს გართობის მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო: დასვენება და მოგზაურობა
აზარტული თამაშები და კაზინოები - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- განაკვეთი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- გამოცდილება აუცილებელია: გამოცდილება 2 წლიდან
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):კაზინო / აზარტული თამაშები
კაზინოს გართობის მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო(აუცილებელი):დასვენება და მოგზაურობა
აზარტული თამაშები და კაზინოები - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- ენები: ქართული,ინგლისური
Proxy Live Solutions is seeking a proactive, skilled, and highly organized individual to join our team as a Senior Shift Lead in Night Shift. The ideal candidate will demonstrate strong leadership, communication, and organizational abilities, ensuring smooth shift operations and effective communication between departments. This role involves overseeing a group of employees, managing daily business activities, and reporting.
Key Qualifications:
Key Qualifications:
- Excellent computer literacy skills, particularly in Microsoft 365 Suite and MS Excel, including knowledge of MS Excel formulas.
- Minimum of 2 years of experience in a management role within the iGaming industry.
- Strong communication, analytical, and problem-solving skills.
- Proven ability to lead and inspire teams.
- Proficient in written and verbal communication in both English and Georgian.
Key Responsibilities:
- Managing and assisting Shift Leads and Junior Shift Leads
- Managing Team of VIP, Premium and Regular Game Presenters
- Develop and analyze monthly KPIs, statistics, and bonuses
- Assistance at front-stage position recruitment
- Solving/reviewing issues escalated by SLs or other representatives of the Operations team
- Training of new hire Managers
- Review documents connected to employee resignation/termination and disciplinary cases
- Representing Operations Department in meetings alongside the Operations Manager
- Develop and maintain a strong understanding of the Live Casino industry, including trends, regulations, and best practices
- Manage inventory and ensure that all equipment and supplies are maintained in good condition
- Monitor and ensure compliance with all relevant laws, regulations, and industry standards
- Update and sign off Knowledge Base for the department alongside Shift Leads
- Senior SL on the shift is responsible for reviewing emails regarding negative feedback on GP/SH
- Any other duties as required and relevant to the role or assigned by the management
- Work with internal programs such as Back Office, Office 365, Graffana, Jira, Teams account, Excel, Confluence, Workday, Training portal, PowerApps and Luxriot
Benefits:
- Unlimited access to Udemy Learning
- Personal and professional development workshops
- Career budget and development opportunities
- Health insurance & Fit pass
- Discount card
- Employee referral program as well as other benefits according to the company’s benefits policy
If you appreciate dynamic development and enjoy collaborating with enthusiastic and capable individuals, you'll find fulfilment in your career with us!
კაზინო / აზარტული თამაშები
კაზინოს გართობის მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები
სხვა ვაკანსიები ამ კომპანიაში

