19 ნოე - 18 დეკ
ვიპ
მომხმარებელთა მხარდაჭერის სპეციალისტი
თბილისი, საბურთალო
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: kh.jikhvadze24@gmail.com
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: გაყიდვები
მომხმარებელთა მომსახურების სრულყოფა, კლიენტთა მომსახურება - ინდუსტრია / სფერო: ტრანსპორტი, ლოჯისტიკა & მიწოდების ჯაჭვი
ლოგისტიკა და მიწოდების ჯაჭვი - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- განაკვეთი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- ანაზღაურება: ფიქსირებული 950 - 1620
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- გამოცდილება აუცილებელია: გამოცდილება 1 წლიდან
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):გაყიდვები
მომხმარებელთა მომსახურების სრულყოფა, კლიენტთა მომსახურება - ინდუსტრია / სფერო(აუცილებელი):ტრანსპორტი, ლოჯისტიკა & მიწოდების ჯაჭვი
ლოგისტიკა და მიწოდების ჯაჭვი - მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
- ენები: ქართული,ინგლისური,რუსული
Globe Auto Shipping Logs აცხადებს ვაკანსიას მომხმარებელთა მხარდაჭერის სპეციალისტის პოზიციაზე, თბილისში მდებარე ოფისისთვის.
ერთ-ერთი წამყვანი სატრანსპორტო და ლოჯისტიკური კომპანია, რომელიც 2014 წლიდან წარმატებით ოპერირებს საერთაშორისო ბაზარზეთბილისში მდებარე ოფისისთვის.
კომპანია უზრუნველყოფს ავტომობილების შეძენასა და ტრანსპორტირებას აშშ-ის ძირითადი პორტებიდან, ასევე კანადიდან, ალიასკიდან და ჰავაიდან. ჩვენი კომპანია ლიცენზირებულია მსოფლიოს წამყვან აუქციონებზე, როგორიცაა: Copart, IAAI და Manheim - რაც გვაძლევს საშუალებას მომხმარებლებს შევთავაზოთ ხარისხიანი და სანდო ავტომობილები საუკეთესო ფასად.
ადგილმდებარეობა: თბილისი, საბურთალო
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი - პარასკევი 11:00 – 20:00
ანაზღაურება: საგამოცდო პერიოდი (პირველი 3 თვე): 950 ლარი
შემდგომ: 1620 ლარი
ძირითადი მოვალეობები:
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და საჭირო უნარები:
პიროვნული თვისებები:
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (მეილის სათაურში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება) მისამართზე: kh.jikhvadze24@gmail.com.
გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ თქვენს მიერ ვაკანსიის ფარგლებში ჩვენთვის რეზიუმეს ან/და პერსონალური მონაცემების შემცველი სხვა დოკუმენტის წარდგენით აცხადებთ თანხმობას შერჩევის პროცესში კომპანიის მიერ თქვენი პერსონალური მონაცემების ფლობასა და დამუშავებაზე - „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ - საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად.
ჩვენი კომპანია ემიჯნება ნებისმიერი სახის დისკრიმინაციას, როგორც ვაკანსიის შესახებ განცხადების გამოქვეყნების და შერჩევის ეტაპზე, ისე შრომითი ურთიერთობების ფარგლებში.
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი - პარასკევი 11:00 – 20:00
ანაზღაურება: საგამოცდო პერიოდი (პირველი 3 თვე): 950 ლარი
შემდგომ: 1620 ლარი
ძირითადი მოვალეობები:
- კომუნიკაცია მომხმარებლებთან ტელეფონის, ელფოსტის, WhatsApp-ისა და ვებგვერდის ჩატის საშუალებით
- ავტომობილების გადაზიდვის მონიტორინგი აშშ-დან საქართველოსკენ და რეგულარული ინფორმაციის მიწოდება მომხმარებლებისთვის
- მომხმარებელთა კითხვებზე პასუხის გაცემა და წარმოშობილი პრობლემების სწრაფი და პროფესიონალური გადაწყვეტა
- გადაზიდვების დეტალებისა და მომხმარებელთა ინფორმაციის განახლება CRM სისტემაში
- მომხმარებელთა უკუკავშირის მიღება და გაუმჯობესების რეკომენდაციების მიწოდება მენეჯმენტისთვის
- კოორდინაციის, ლოგისტიკისა და საწყობის გუნდებთან მჭიდრო თანამშრომლობა შეკვეთების ზუსტი შესრულების უზრუნველსაყოფად
- პროფესიონალური, თავაზიანი და დახმარებაზე ორიენტირებული კომუნიკაციის სტილის შენარჩუნება, რომელიც შეესაბამება კომპანიის ბრენდს და ღირებულებებს
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და საჭირო უნარები:
- ბაკალავრის ხარისხი (სასურველია: ლოგისტიკა, ბიზნეს ადმინისტრირება ან მასთან დაკავშირებული სფერო)
- მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება მომხმარებელთა მომსახურებაში ან ლოგისტიკაში
- ქართული ენის სრულფასოვანად ფლობა; ინგლისური — საშუალო დონე (რუსული ჩაითვლება უპირატესობად)
- ძლიერი კომუნიკაციისა და პრობლემების გადაჭრის უნარები
- დეტალებზე ორიენტირებულობა, მაღალი პასუხისმგებლობა და ერთდროულად რამდენიმე ამოცანაზე მუშაობის უნარი სტრესულ გარემოში
- Microsoft Office-სა და CRM სისტემებთან მუშაობის გამოცდილება
პიროვნული თვისებები:
- განვითარებული საორგანიზაციო შესაძლებლობები
- პრობლემების სწრაფი და ეფექტური გადაჭრის უნარი
- მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა და დისციპლინა
- გუნდური მუშაობის უნარი
- კეთილგანწყობა და პოზიტიური დამოკიდებულება
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (მეილის სათაურში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება) მისამართზე: kh.jikhvadze24@gmail.com.
გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ თქვენს მიერ ვაკანსიის ფარგლებში ჩვენთვის რეზიუმეს ან/და პერსონალური მონაცემების შემცველი სხვა დოკუმენტის წარდგენით აცხადებთ თანხმობას შერჩევის პროცესში კომპანიის მიერ თქვენი პერსონალური მონაცემების ფლობასა და დამუშავებაზე - „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ - საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად.
ჩვენი კომპანია ემიჯნება ნებისმიერი სახის დისკრიმინაციას, როგორც ვაკანსიის შესახებ განცხადების გამოქვეყნების და შერჩევის ეტაპზე, ისე შრომითი ურთიერთობების ფარგლებში.
გაყიდვები
მომხმარებელთა მომსახურების სრულყოფა,
კლიენტთა მომსახურება
ნახვები
უნიკალური ნახვები
