20 ნოე - 20 დეკ
ვიპ
ფრანგულენოვანი Მომხმარებელთა მხარდაჭერის წარმომადგენელი
თბილისი, საბურთალო, ნუცუბიძის ქ.
საერთაშორისო კომპანია Helfy
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: hr@doktorabc.com
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: გაყიდვები
მომხმარებელთა მომსახურების სრულყოფა, კლიენტთა მომსახურება - ინდუსტრია / სფერო: კორპორატიული სერვისები
საინფორმაციო სერვისები - გამოცდილების დონე / რგოლი: საწყისი რგოლი
- განაკვეთი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- ანაზღაურება: ფიქსირებული 2200(+ ბონუსი - 600 )
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სამუშაო გამოცდილება: გამოცდილებას არ აქვს მნიშვნელობა - განიხილებიან როგორც გამოუცდელი, ასევე გამოცდილი კანდიდატები
- მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
- ენები: ფრანგული,ინგლისური
საერთაშორისო კომპანია Helfy აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე: ფრანგულენოვანი Მომხმარებელთა მხარდაჭერის წარმომადგენელი
ლოკაცია: კოსტავას ქუჩა, თბილისი, საქართველო
სამუშაო დრო: ორშაბათი - პარასკევი 09:00 - 18:00 ან 10:00 - 19:00
ანაზღაურება: 2200 ლარი + ბონუსები
სამუშაოს აღწერა:
მოვალეობები:
მოთხოვნები:
შერჩევის პროცესი:
თუ დაინტერესებული ხართ მზარდ, საერთაშორისო კომპანიაში მუშაობით, გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: hr@doktorabc.com
წარმატებებს გისურვებთ!
ლოკაცია: კოსტავას ქუჩა, თბილისი, საქართველო
სამუშაო დრო: ორშაბათი - პარასკევი 09:00 - 18:00 ან 10:00 - 19:00
ანაზღაურება: 2200 ლარი + ბონუსები
სამუშაოს აღწერა:
- პოზიცია არ მოიცავს გაყიდვებსა და ტელემარკეტინგს, მხოლოდ მომხმარებლებზე ზრუნვასა და მათ მხარდაჭერას ელექტრონული ფოსტის, ჩატის ან სატელეფონო ზარების საშუალებით.
- მომხმარებლებთან კომუნიკაცია სხვადასხვა არხების საშუალებით (HubSpot, WhatsApp, ჩატი, სატელეფონო ზარი) და მათ კითხვებზე მყისიერი პასუხის გაცემა.
- ჩვენი პროდუქტებისა და ვებგვერდის ცოდნა: კითხვებზე პასუხის გასაცემად საფუძვლიანად უნდა შეისწავლოთ ჩვენი პროდუქტები (და ვებსაიტი თავისი ფუნქციონალებით). Არ არის აუცილებელი იცოდეთ ყველა წამალი, რომელსაც ჩვენ ვყიდით, თუმცა თქვენ უნდა შეძლოთ ვებსაიტზე მარტივად ნავიგაცია და საჭირო ინფორმაციის რაც შეიძლება სწრაფად პოვნა.
- შეკვეთებისა და მომხმარებელთა მოთხოვნების დამუშავება როგორც ადმინისტრაციულ პანელში, ასევე ელექტრონული ფოსტით.
- ჩანაწერების გაკეთება: Google ცხრილების შევსება და სხვადასხვა ინფორმაციის შენახვა, როგორიცაა: მომხმარებელთან ინტერაქცია, გადარიცხვები, კომენტარები, საჩივრები, სტატისტიკა.
- გუნდთან კომუნიკაცია: საკითხების გადამისამართება სხვადასხვა დეპარტამენტებთან, მათ შორის ტექნიკურ გუნდთან, მარკეტინგთან და სხვა.
- უკუკავშირი: მომხმარებელთა მხარდაჭერის პროცესის ეფექტურობის შესახებ ინფორმაციის გაზიარება, სტატისტიკის შეგროვება ტექნიკური და მარკეტინგის დეპარტამენტებისთვის.
- პრობლემების გადაჭრა: მომხმარებლების დახმარება ისეთი პრობლემების წარმოქმნისას, როგორიც არის გადახდის ან შეძენილი ნივთების მიწოდების შეფერხება.
- მომხმარებელთა საჩივრების განხილვა: შესაბამისი გადაწყვეტილებებისა და ალტერნატივების დროული შეთავაზება. Ძველი შეკვეთების დამუშავება და საჭიროებისამებრ ამანათის თავიდან გაგზავნა.
- შეკვეთის დროს დახმარება: მომხმარებლების დახმარება შეკვეთების განთავსების დროს, თანხის დაბრუნების ან გაცვლის შემთხვევაში.
- შეტყობინებები: მომხმარებლების დროული ინფორმირება ნებისმიერი შეფერხების დროს, მაგალითად, თუ წამალი არ არის მარაგში ან აფთიაქი დახურულია.
- დოკუმენტაციის წარმოება: სხვადასხვა პოტენციურ შემთხვევებზე შესაბამისი პროტოკოლის შექმნა და ვებგვერდზე ატვირთვა სხვა მომხმარებელთა მხარდაჭერის სპეციალისტებისთვის გზამკვლევად.
- უკუკავშირი და შეფასება: მომხმარებელთა უკუკავშირის შეგროვება, მათ შეფასებებზე პასუხის გაცემა და უკმაყოფილო მომხმარებლებთან კომუნიკაცია, მათი პრობლემების გადაჭრა.
მოთხოვნები:
- ფრანგული ენის ცოდნა სავალდებულოა.
- კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა.
- ინგლისური ენის ცოდნა სალაპარაკო დონეზე (გუნდი საერთაშორისოა და თანამშრომლებთან კომუნიკაცია ძირითადად ინგლისურ ენაზეა).
- პრობლემების გადაჭრისა და გადაწყვეტილების სწრაფად და ეფექტურად მიღების უნარი.
შერჩევის პროცესი:
- ონლაინ გასაუბრება ადამიანური რესურსების მენეჯერთან.
- ფრანგულენოვანი ონლაინ გასაუბრება მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდის ხელმძღვანელთან.
- ონლაინ გასაუბრება მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდის ლიდერთან.
თუ დაინტერესებული ხართ მზარდ, საერთაშორისო კომპანიაში მუშაობით, გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: hr@doktorabc.com
წარმატებებს გისურვებთ!
გაყიდვები
მომხმარებელთა მომსახურების სრულყოფა,
კლიენტთა მომსახურება
ნახვები
უნიკალური ნახვები
