დღეს - 24 დეკ
სტანდარტი
ოფისის მენეჯერი
თბილისი, სამგორი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:

  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა ოფისის მენეჯმენტი
  • ინდუსტრია / სფერო: უძრავი ქონება საცხოვრებელი უძრავი ქონება
  • გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
  • განაკვეთი: სრული განაკვეთი
  • დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
  • სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან

დამსაქმებლის მოთხოვნები:

  • სასურველია გამოცდილება:
  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):
    ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა ოფისის მენეჯმენტი
  • ინდუსტრია / სფერო(აუცილებელი):
    უძრავი ქონება საცხოვრებელი უძრავი ქონება
  • ენები: ინგლისური,რუსული
„შენი სახლი სამგორში“ აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის პოზიციაზე.
ვებგვერდი: samgorihouse.ge

ძირითადი მოვალეობები:
  • შემოსული სატელეფონო ზარების მიღება და მათი კოორდინაცია შესაბამის პირებთან;
  • ოფისისთვის საჭირო მასალებისა და ინვენტარის შეკვეთა, მარაგების კონტროლი და მონიტორინგი;
  • სოციალურ ქსელში (Facebook) შემოსული შეტყობინებების მართვა და პასუხი;
  • ელ-ფოსტის მართვა;
  • მიმდინარე საკითხების CRM სისტემაში შეყვანა;
  • ხელმძღვანელის მიერ დავალებული სხვადასხვა საოფისე ამოცანების შესრულება.

მოთხოვნები:
  • საოფისე პროგრამების (MS Office, Email) ცოდნა;
  • ინგლისური და რუსული ენების კომუნიკაციურ დონეზე ცოდნა;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა, ორგანიზებულობა და კომუნიკაბელურობა.

ანაზღაურება და პირობები:
  • ანაზღაურება – გამოცდილების მიხედვით (შესაძლებელია ნახევარ განაკვეთზე თანამშრომლობაც);

სამუშაო გრაფიკი:
ორშაბათი–პარასკევი: 10:00 – 18:00
შაბათი: 11:00 – 14:00 (ყოველი მეორე შაბათი)

ჯანმრთელობის დაზღვევა;
კორპორატიული ტელეფონი.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: vacancyyourhouse@gmail.com
გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ: „ოფისის მენეჯერი“.

ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ოფისის მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები