შემდეგი
დღეს - 24 დეკ
სტანდარტი
ოფისის მენეჯერი
თბილისი, სამგორი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: vacancyyourhouse@gmail.com
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ოფისის მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო: უძრავი ქონება
საცხოვრებელი უძრავი ქონება - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- განაკვეთი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სასურველია გამოცდილება:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ოფისის მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო(აუცილებელი):უძრავი ქონება
საცხოვრებელი უძრავი ქონება - ენები: ინგლისური,რუსული
„შენი სახლი სამგორში“ აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის პოზიციაზე.
ვებგვერდი: samgorihouse.ge
ძირითადი მოვალეობები:
- შემოსული სატელეფონო ზარების მიღება და მათი კოორდინაცია შესაბამის პირებთან;
- ოფისისთვის საჭირო მასალებისა და ინვენტარის შეკვეთა, მარაგების კონტროლი და მონიტორინგი;
- სოციალურ ქსელში (Facebook) შემოსული შეტყობინებების მართვა და პასუხი;
- ელ-ფოსტის მართვა;
- მიმდინარე საკითხების CRM სისტემაში შეყვანა;
- ხელმძღვანელის მიერ დავალებული სხვადასხვა საოფისე ამოცანების შესრულება.
მოთხოვნები:
- საოფისე პროგრამების (MS Office, Email) ცოდნა;
- ინგლისური და რუსული ენების კომუნიკაციურ დონეზე ცოდნა;
- დეტალებზე ორიენტირებულობა, ორგანიზებულობა და კომუნიკაბელურობა.
ანაზღაურება და პირობები:
- ანაზღაურება – გამოცდილების მიხედვით (შესაძლებელია ნახევარ განაკვეთზე თანამშრომლობაც);
სამუშაო გრაფიკი:
ორშაბათი–პარასკევი: 10:00 – 18:00
შაბათი: 11:00 – 14:00 (ყოველი მეორე შაბათი)
ჯანმრთელობის დაზღვევა;
კორპორატიული ტელეფონი.
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: vacancyyourhouse@gmail.com
გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ: „ოფისის მენეჯერი“.
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ოფისის მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები