11 დეკ - 09 იან
ვიპ CV
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: გაყიდვები
გაყიდვების წარმომადგენლობა და მოლაპარაკება, მომხმარებელთა მომსახურების სრულყოფა, კლიენტთა მომსახურება - ინდუსტრია / სფერო: საცალო ვაჭრობა
საცალო ვაჭრობა - გამოცდილების დონე / რგოლი: საწყისი რგოლი
- განაკვეთი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- ანაზღაურება: ფიქსირებული 1500(+ ბონუსი)
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სასურველია გამოცდილება:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(სასურველი):გაყიდვები
გაყიდვების წარმომადგენლობა და მოლაპარაკება, მომხმარებელთა მომსახურების სრულყოფა, კლიენტთა მომსახურება - ინდუსტრია / სფერო(სასურველი):საცალო ვაჭრობა
საცალო ვაჭრობა - გამოცდილების დონე / რგოლი: საწყისი რგოლი
- ენები: ინგლისური,რუსული
MyDay აცხადებს ვაკანსიას კლიენტთა მომსახურების მენეჯერის პოზიციაზე
ძირითადი ფუნქციები:
განათლება და გამოცდილება
პიროვნული მახასიათებლები:
ლოკაცია: კავსაძის #3 და/ან უნივერსიტეტის ქუჩა #17ა
კვირაში 40 სამუშაო საათი
ანაზღაურება 1500 ლ + საბონუსე სისტემა 6 თვიანი გამოსაცდელი პერიოდის დასრულების შემდეგ
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოეხმაუროთ განცხადებას „გაგზავნე CV“ ღილაკის საშუალებით.
ძირითადი ფუნქციები:
- მომხმარებლის დახვედრა, ინფორმაციის მიწოდება პროდუქტთან და არსებულ (შესაძლო) აქციებთან დაკავშირებით.
- მომხმარებლის სრული და ჯეროვანი ინფორმირება კომპანიის მომსახურებების შესახებ
- მომხმარებლისათვის პროდუქტის შერჩევაში დახმარება მომხმარებლის ინტერესების დაცვით
- მომხმარებელთათვის შეთავაზებების გაკეთება დიზაინის, თემატიკის და ბიუჯეტის გათვალისწინებით
- მომხმარებლის მიერ დაფიქსირებული პრეტენზიის/პრობლემის მაქსიმალური ყურადღებით აღმოფხვრა სერვის სტანდარტების დაცვით კომპეტენციის ფარგლებში, საჭიროების შემთხვევაში მომხმარებლის გადამისამართება უშუალო ხელმძღვანელთან.
- მომხმარებლის მოთხოვნების შეგროვება, რომელთა დაკმაყოფილება ვერ ხერხდება მიმდინარე პერიოდში
- შეკვეთის მიღება, შესაბამის ფაილში აღრიცხვა და შეკვეთის მიწოდების დროული ორგანიზება და შესრულების მონიტორინგი
- სალარო ოპერაციების წარმოება, ნაღდი და უნაღდო ანგარიშსწორებით
- სალაროში არსებული ნაღდი ფულის კონტროლი, ნაღდ ფულთან დაკავშირებული ოპერაციების წარმოება კომპანიის წესების დაცვით
- დღის ბოლოს სალაროს დახურვა, ნავაჭრი ნაღდი ფულის დათვლა და სალაროში შენახვა
- პროდუქტის განლაგება თაროებზე კომპანიის სტანდარტების შესაბამისად
- თაროებზე განთავსებული პროდუქტის ხარისხის და სისუფთავის რეგულარული კონტროლი
- ფას მაჩვენებლების კონტროლი
- მარაგის კონტროლი მაღაზიის თაროებსა და საწყობში და მარაგებზე მატერიალური პასუხისმგებლობა.
- მიღებული პროდუქციის აღწერა და რეპორტის მიწოდება უშუალო ხელმძღვანელისათვის.
- სისუფთავის და წესრიგის უზრუნველყოფა მაღაზიაში, თითოეული პროდუქტის და თაროს რეგულარული გაწმენდა/მოწესრიგება
- მიწოდების სერვისის წარმომადგენლებისათვის შეკვეთის მიღება, მიწოდების დეტალების სწორი რეგისტრაცია და შესაბამის პასუხისმგებელ პირზე გადაცემა შემდგომი დამუშავების მიზნით
- კომპანიის სტანდარტებისა და შინაგანაწესის დაცვა
- უშუალო ხელმძღვანელის/მიერ კომპანიის საოპერაციო მიზნებისა და ინტერესების ფარგლებში სხვა დავალებების შესრულება
განათლება და გამოცდილება
- ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა
- სასურველია სააღრიცხვო-სასაწყობე პროგრამებთან მუშაობის გამოცდილება
- საოფისე პროგრამების მომხმარებლის დონეზე ფლობა
- კომპანიაში არსებული სტანდარტების, პოლიტიკის და პროცედურების ცოდნა
- პროდუქტის მახასიათებლების და ფასების სრულყოფილი ცოდნა
პიროვნული მახასიათებლები:
- თავაზიანი
- ყურადღებიანი და დეტალებზე ორიენტირებული
- ეფექტური კომუნიკაციის უნარი
- გუნდში მუშაობის უნარი
- დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი
- პასუხისმგებლობის გრძნობის მქონე, ენერგიული და მოტივირებული
- პუნქტუალური
ლოკაცია: კავსაძის #3 და/ან უნივერსიტეტის ქუჩა #17ა
კვირაში 40 სამუშაო საათი
ანაზღაურება 1500 ლ + საბონუსე სისტემა 6 თვიანი გამოსაცდელი პერიოდის დასრულების შემდეგ
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოეხმაუროთ განცხადებას „გაგზავნე CV“ ღილაკის საშუალებით.
გაყიდვები
გაყიდვების წარმომადგენლობა და მოლაპარაკება,
მომხმარებელთა მომსახურების სრულყოფა,
კლიენტთა მომსახურება
ნახვები
უნიკალური ნახვები
გაგზავნილი CV-ები 0
