დღეს - 20 იან
სტანდარტი
Shift Lead
თბილისი, გლდანი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: careers@proxylivesolutions.com
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: კაზინო / აზარტული თამაშები
კაზინოს მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო: დასვენება და მოგზაურობა
აზარტული თამაშები და კაზინოები - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- განაკვეთი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- დამატებითი სარგებელი (ბენეფიტები): ჯანმრთელობის დაზღვევა,ყავა / ხილი / სნექები,ელექტრონულ საგანმანათლებლო პლატფორმებზე წვდომა,ტრენინგები და პროფესიული ზრდის შესაძლებლობა,საპენსიო წილის ანაზღაურება,ფიტნესი და გამაჯანსაღებელი პროგრამები,ფასდაკლებები ჩვენს ან პარტნიორ კომპანიებში,კორპორატიული ღონისძიებების აღნიშვნა,კარიერული განვითარების ქოუჩინგი,ბონუსები და წახალისება
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- გამოცდილება აუცილებელია:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(სასურველი):კაზინო / აზარტული თამაშები
კაზინოს მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო(სასურველი):დასვენება და მოგზაურობა
აზარტული თამაშები და კაზინოები - მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
- სტუდენტებისთვის: კი
- ენები: ქართული,ინგლისური
To support and drive our ongoing growth, we are currently seeking a Shift Lead to join our Live Gaming Studio in Tbilisi.
As a key role within the organization, the Shift Lead will play a pivotal part in enhancing operational efficiency and contributing to our overall success.
Requirements:
- Junior ST - performance control and reporting; checking OC board and changing status;
- Create and manage employees’ shift work and schedule according to business needs.
- Maintain and update any changes that may occur due to business needs
- Ensure that shifts are always covered
- Initiate scheduling efficiency changes, implement different procedures to improve schedule management and workflow;
- Schedule employee absences such as vacations, sick leaves, maternity/paternity leaves, etc. ensure appropriate coverage.
- Ensure that scheduling KPI targets are achieved – rotation efficiency, overtime, native language coverage, shuffle service coverage, etc.
- Answer phone calls while on shift.
- Inform employees about changes in their schedule via phone/emails or any other method introduced.
- Correctly report working hours and ensure great collaboration with payroll department.
- Maintain accurate attendance records.
- Replace colleagues during their vacations, sick leaves, and other absences
- Handle escalated cases by Junior STs
- Tracking project table;
- Generate monthly/weekly reports;
- Vacation, salary in advance, document approval along with HR team considering headcount.
- Use various internal systems including but not limited to JIRA, WIKI, Microsoft 365 suite, and scheduling software.
- Conduct Studio Walks: Oversee studio walks conducted by Junior SL's to maintain operational standards.
- Incident Reporting: Collaborate closely with Senior SL's to report and address any incidents or issues that arise during shifts.
- Shift Change Management: Handle and approve shift changes and manage waiting lists in accordance with shift types and business needs
- Communication Channels: Monitor common communication channels and take appropriate actions when necessary to ensure smooth operations.
- One-on-One Meetings: ConductBi-weekly or monthly one-on-one meetings with Junior STs to provide coaching and feedback, including quarterly PDP.
- Team Activity Planning: Plan and prioritize team activities to ensure efficient workflow and timely completion of tasks and projects.
- Process Improvement: Proactively seek opportunities to streamline processes, improve efficiency, and enhance overall team effectiveness. Updating and sharing confluence articles to the relevant stakeholders.
- Collaboration: Oversee different departments collaborating together to achieve high performance across shifts.
- Product and QA Troubleshooting: Help troubleshoot any product or QA problems during shifts.
- Employee Engagement: Decrease staff call-ins and increase morale through employee engagement activities.
- Clerical Support: Provide clerical support to all operations and Senior SLs.
- Adherence to Procedures: Ensure adherence to internal procedures and company policies.
- Any other duties as required and relevant to the role
Must have:
- At least 1 year of experience in the iGaming industry
- At least 6 months of experience in scheduling or supervisory roles
- Strong organizational and time management skills
- Ability to work on weekends
Benefits
- Health insurance;
- Referral program;
- Corporate discount card;
- Fitpass;
- Snacks & fruits in the office
- Unlimited access to Udemy learning.
If you appreciate dynamic development and enjoy collaborating with enthusiastic and capable individuals, you'll find fulfilment in your career with us!
კაზინო / აზარტული თამაშები
კაზინოს მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები
სხვა ვაკანსიები ამ კომპანიაში

