დღეს - 24 იან
სტარტი
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
საოპერაციო მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო: სამომხმარებლო საქონელი და სერვისები
სამომხმარებლო მომსახურება - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- განაკვეთი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- გამოცდილება აუცილებელია:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
საოპერაციო მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო(აუცილებელი):სამომხმარებლო საქონელი და სერვისები
სამომხმარებლო მომსახურება - ენები: ქართული
სს "ოპპა", რომელიც ოპერირებს PayBox-ის ბრენდის სახელწოდებით, საქართველოს ფინანსურ ტექნოლოგიურ ბაზარზე 2007 წლიდან საქმიანობს და ყოველდღიურად 350 000-მდე მომხმარებელს ემსახურება. ფლობს თვითმომსახურების სწრაფი გადახდის ტერმინალებს, რომელთა საშუალებითაც 8000 -მდე გადახდის წერტილს ფარავს მთელი ქვეყნის მასშტაბით და 1000 -მდე სერვისის გადახდაა შესაძლებელი. კომპანიაში 250-ზე მეტი თანამშრომელია დასაქმებული.
PayBox აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე სამტრედიის წარმომადგენლობის ოპერაციების რეგიონალური მენეჯერი:
სამუშაო ადგილი:ქ. სამტრედია
PayBox აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე სამტრედიის წარმომადგენლობის ოპერაციების რეგიონალური მენეჯერი:
სამუშაო ადგილი:ქ. სამტრედია
სამუშაო გრაფიკი:
ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით: 10:00-18:00 საათი;
შაბათი: 10:00-14:00 საათი;
უნარები:
ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით: 10:00-18:00 საათი;
შაბათი: 10:00-14:00 საათი;
უნარები:
- სტრატეგიული გეგმარების და აღსრულების უნარი;
- პრობლემების გადაჭრის უნარი;
- დროის მართვის და პრიორიტეტიზაციის უნარი;
- საოფისე პროგრამების ცონა;
- დოკუმენტებთან მუშაობა - შედგენა, მართვა;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება;
- საბანკო სექტორში მუშაობის გამოცდილება;
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
- მნიშნველოვანი/სავალდებულოა სალაროს და ნაღდი ფულის მოძრაობასთან დაკავშირებული პროცესების ცოდნა და გამოცდილება;
ფუნქცია-მოვალეობები:
ჩვენ გთავაზობთ:
- წარმომადგენლობაში ნაღდი ფულით ოპერაციების მართვა დადგენილი წესების შესაბამისად;
- წარმომადგენლობის მოლარეების და ინკასატორების უზრუნველყოფა მათდამი მინდობილი სამუშაოს განხორციელებისათვის აუცილებელი რესურსებით;
- ნაღდი ფულის ოპერაციების (გადათვლა, შენახვა, აღრიცხვა) ზედამხედველობა და კონტროლი;
- წარმომადგენლობის სალაროს, საცავისა და ინკასაციის უსაფრთხოების სტანდარტების დაცვის უზრუნველყოფა;
- საკასო ცენტრის მიმართ რეპორტინგის წარმოება;
ჩვენ გთავაზობთ:
- ჯანმრთელობის დაზღვევას;
- Fitpass;
ვაკანსიის შესახებ დეტალური ინფორმაციის გასაცნობად და რეზიუმეს გადმოსაგზავნად გთხოვთ ეწვიოთ მოცემულ ბმულს: https://hel-ai.com/apply/oEdlivT
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
საოპერაციო მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები
