შემდეგი
დღეს - 24 იან
ვიპ CV
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: შესყიდვები
შესყიდვების მენეჯმენტი, შესყიდვის შეკვეთის მენეჯმენტი, შესყიდვების ავტომატიზირება და დიგიტალიზაცია, კონტრაქტის სასიცოცხლო ციკლის მართვა - ინდუსტრია / სფერო: ფინანსები
დაზღვევა - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- განაკვეთი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- ანაზღაურება: ფიქსირებული 2400(+ ბონუსი 300 - 2000 )
- დამატებითი სარგებელი (ბენეფიტები): სიცოცხლის დაზღვევა,ჯანმრთელობის დაზღვევა,სამგზავრო ბარათი,ყავა / ხილი / სნექები,ტრენინგები და პროფესიული ზრდის შესაძლებლობა,სტუდენტებისთვის სწავლების დაფინანსება/ხელშეწყობა,ანაზღაურებადი დეკრეტული შვებულება,ბონუსები და წახალისება,ტექნიკური აღჭურვილობის დაფინანსება,მოხალისეობრივი ან სოციალურ პროექტებში ჩართულობა
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სამუშაო გამოცდილება: გამოცდილებას არ აქვს მნიშვნელობა - განიხილებიან როგორც გამოუცდელი, ასევე გამოცდილი კანდიდატები
- მინიმალური განათლების დონე: საშუალო განათლება
- ენები: ქართული,ინგლისური,გერმანული
Bavariadirekt ხსნის ფილიალს 2026 წლის იანვრიდან საქართველოში და აცხადებს ვაკანსიას მომხმარებელთა მომსახურების ოპერატორის პოზიციაზე. ამ ეტაპზე ვეძებთ კადრებს რათა გავზარდოთ გუნდი.
სამუშაოს აღწერა
სამუშაოს აღწერა
- Bavariadirekt-ის არსებულ მომხმარებლებთან სატელეფონო კომუნიკაცია
- კონსულტაციის გაწევა სადაზღვეო პაკეტებთან დაკავშირებით
- მომხმარებლის დახმარება სადაზღვეო პაკეტის შერჩევასა და შეძენაში
- ინფორმაციის ზუსტად და პროფესიონალურად მიწოდება
- მონაცემების დაფიქსირება შიდა სისტემაში
მოთხოვნა:
პიროვნული თვისებები
სამუშაო პირობები
- გერმანული ენის ცოდნა B1-B2
- კომუნიკაბელურობა და თავაზიანი საუბრის უნარი
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
- სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი
- კომპიუტერის საბაზისო ცოდნა
- გაყიდვებში ან ქოლცენტრში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად
პიროვნული თვისებები
- პოზიტიური და მეგობრული დამოკიდებულება
- შედეგზე ორიენტირებულობა
- ყურადღება დეტალების მიმართ
- სწრაფი სწავლების უნარი
- დისციპლინა და პუნქტუალურობა
სამუშაო პირობები
- სამუშაო გრაფიკი: 12:00 – 20:00
- ანაზღაურება: 2400 ლარი
- სტაჟირება: 1 თვე (ანაზღაურებადი – 1800 ლარი)
- კომფორტული სამუშაო გარემო
- პროფესიული განვითარების შესაძლებლობა
განაცხადის წესი
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოეხმაუროთ განცხადებას „გაგზავნე CV“ ღილაკის საშუალებით.
შესყიდვები
შესყიდვების მენეჯმენტი,
შესყიდვის შეკვეთის მენეჯმენტი,
შესყიდვების ავტომატიზირება და დიგიტალიზაცია,
კონტრაქტის სასიცოცხლო ციკლის მართვა
ნახვები
უნიკალური ნახვები
გაგზავნილი CV-ები 0