მომსახურების მენეჯერი

თბილისი სრული განაკვეთი Brano
განათლება: საშუალო განათლება გამოცდილება: ერთ წელზე ნაკლები ენები: ინგლისური, რუსული მართვის მოწმობა: A, A1, B
გაყიდვები: კლიენტების მომსახურების მენეჯერი

Brano აცხადებს ვაკანსიას მომსახურების მენეჯერის პოზიციაზე.

მოვალეობები:

  • გაყიდვებში ჩართულობა;
  • მომხმარებელთან პირდაპირი კონტაქტი და კონსულტაცია;
  • მომსახურების უზრუნველყოფა და ხარისხის კონტროლი;
  • მომსახურებაზე მოყვანილი სატრანსპორტო საშუალების მონაცემების ბაზაში შეტანა;
  • იურიდიული პირების მომსახურება;
  • დაკვეთილი მომსახურების ოპტიმალურად დაგეგმვა და განხორციელება.

აუცილებელი მოთხოვნა:

  • საოფისე პროგრამების ცოდნა;
  • დახვეწილი მეტყველება, დამკვეთებთან მოლაპარაკების უნარი;
  • ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა;
  • სკუტერების და მოტოციკლების მაინთენანსის და მათი სათადარიგო დეტალების ცოდნა.(ჩაითვლება უპირატესობად);

თვისებები:

  • ორგანიზებულობა და მაღალ სამუშაო რიტმში მუშაობის უნარი;
  • კარგი კომუნიკაციური უნარები;
  • მაღალი სამუშაო მოტივაცია და აქტივობა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • არაკონფლიქტურობა;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი დონე;

სამსახურში აყვანის პროცესი:

გასაუბრება -- > მოკლე დავალება -- > ტესტი -- >

შემდგომ

2 კვირა - პრაქტიკა პროდუქტის შესწავლა

შემდგომ

3 თვე გამოსაცდელი ვადა ხელფასი: 300 ლარი + ბონუსი გაყიდვებიდან ( განსაზღვრული ბონუსის 50%)

გამოსაცდელი ვადის შემდგომ: 500 ლარი + ბონუსი გაყიდვებიდან ( განსაზღვრული ბონუსის 100%)

დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: coo@moped.ge