ოფისის მენეჯერი

თბილისი სრული განაკვეთი GT Group
მივლინება: არა
ენები: რუსული, ინგლისური
ადმინისტრაცია: ოფისის მენეჯმენტი

GT Groupარის 15 წლიანიგამოცდილების ბაზაზე დაარსებული სისტემური ინტეგრატორი  საინფორმაციო და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების სფეროში.კომპანია სრულყოფილგადაწყვეტილებებსსთავაზობსორგანიზაციებს, რომელიც დამუშავებულია პროფესიონალთა გუნდისმიერ.კომპანიისმიზანიაგრძელვადიანიბიზნესურთიერთობებისდამყარება, რაცორიენტირებულიაორმხრივისარგებლისადაწარმატებისმოტანაზე. (დამატებითი ინფრომაცია იხილეთ ვებ გვერდზე : www.gtgroupe.geGT Group სწრაფი ტენმპებით განაგრძობს განვითარებას და ზრდას, გამომიდინარე აქედან დაინტერესებული ვართ მოვიზიდოთ კადრები რომელიც შეძლებენ კომპანიის სახელი , მიზანი და პოლიტიკა წარმოაჩინოს ღირსეულად, რომლებიც ორინეტირებული არიან განვითარებაზე და მზად არიან გახდნენ წარმატებული გუნდის ერთიანი წევრი.


ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, რეგიონები.პეტრე ქავთარაძის 58

სამუშაო განაკვეთი: სრული



GT Group აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე:ოფისის მენეჯერი.

 

ძირითადი მოვალეობები:

  • კომპანიაში შემოსული და გასული კორესპონდენციის გატარება და შესაბამისი რეესტრის წარმოება, დახარისხება  და ადრესატამდე მიწოდების უზრუნველყოფა დადგენილი წესით
  • შემოსული და გამავალი წერილების ელექტრონულ არქივში შენახვა
  • გასაგზავნი ამანათების მომზადება და საკურიერო სერვისით დროულად გაგზავნა
  • თანამშრომლების სახელზე შემოსული ამანათების ადრესატამდე დროულად მიწოდების უზრუნველყოფა
  • მივლინებების ბრძანებების მომზადება და ჯავშნების უზრუნველყოფა
  • შიდა რეგულაციების დანერგვაში მონაწილეობა და შესრულება
  • ორგანიზაციაში შემოსული სატელეფონო ზარების კონტროლი
  • ოფისში სამუშაო პროცესებისთვის აუცილებელი გარემოს და სამუშაო განრიგის, მათ შორის სანიტარულ-ჰიგიენური და ტექნიკური უსაფრთხოების მოთხოვნების დადგენილ სტანდარტებთან შესაბამისობის კონტროლი;
  • ოფისის ჰიგიენური საშუალებების შეძენის, მარაგების, დასუფთავების პროცესის მართვა და კონტროლი;    
  • უშუალო უფროსისა და კოორდინატორის მიერ მითითებული სხვადასხვა დავალებების შესრულების უზრუნველყოფა

 
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

  • სასურველია სამუშაო გამოცდილება ოფისის და ადმინისტრაციული მენეჯერის მიმართულებით
  • სასურველია მინიმუმ 6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება ოფისის მენეჯმენტის/ადმინისტრაციის/კანცელარიის მიმართულებით
  • საოფისე პროგრამების მომხმარებლის დონეზე ცოდნა
  • სავალდებულოა ინგლისური ენის საშუალო დონეზე ცოდნა, სასურველია რუსული ენის ცოდნა
  • კომპანიის კორპორაციული სახელმძღვანელოს ცოდნა

 
პიროვნული კომპეტენციები/უნარები:

  • ეფექტური კომუნიკაციის უნარი
  • დეტალებსა და შედეგებზე ორიენტირებული
  • სამუშაო დროის ეფექტურად მართის უნარი
  • გუნდურად და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი
  • ორგანიზებულობა, დისციპლინირებულობა

 

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნეთ CV ელექტრონულ მისამართზე: esumbadze@gtgroupe.ge  და სათაურის ველში (subject) მიუთითეთ პოზიციის დასახელება