აპლიკაციების მხარდაჭერის ოპერატორი

თბილისი სრული განაკვეთი eMoney
მივლინება: არა
ენები: ინგლისური, რუსული
გაყიდვები: კლიენტების მომსახურების მენეჯერი
eMoney  აცხადებს ვაკანსიას აპლიკაციების მხარდაჭერის ოპერატორის პოზიციაზე 
ადგილმდებარეობა: თბილისი, საქართველო 
დაქვემდებარება: მხარდაჭერის გუნდის უფროსი 
კომპანიის შესახებ: 
eMoney პირველი და უმსხვილესი ქართული  ფინ-ტექ ჯგუფია, რომლეშიც შედის ელექტრონული საფულე  eMoney.ge და კრიპტობირჟა MyCoins.ge. კომპანია 15 წლის წინ დაარსდა და დღეს სერვისს უწევს 2 მილიონზე მეტ მომხმარებელს. კომპანიის სერვისების გამოყენება მსოფლიოს ნებისმიერი წერტილიდან არის შესაძლებელი. 
 

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობა:
  • არსებული და პოტენციური მომხმარებლებისთვის ეფექტური მომსახურების გაწევა როგორც სატელეფონო ასევე ჩატის მეშვეობით შემოსულ საკითხებზე 
  • მომხმარებლის მოთხოვნის შესაბამისად სრულყოფილი ინფორმაციის მიწოდება კომპანიის მიერ შეთავაზებულ მომსახურებებთან დაკავშირებით. 
  • პრობლემების და მათი მოგვარების გზების იდენტიფიცირება 
  • მომხმარებელთა კმაყოფილებაზე და ლოიალურობის შენარჩუნებაზე მუდმივი ზრუნვა 
 
ძირითადი მოთხოვნები: 
  • კლიენტთა მომსახურების მიმართულებით 1 წლიანი მუშაობის გამოცდილება;
  • ქართულ, რუსულ და ინგლისურ ენებზე გამართული მეტყველების და წერის უნარი; 
  • საოფისე კომპიუტერულ პროგრამებში მუშაობის უნარი საბაზისო დონეზე; 
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა 
  • ორგანიზებულობა
და პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა 
  • სიახლეების მიმართ სწრაფად ადაპტაციის უნარი
  • მომხმარებლის მომსახურების სტანდარტის დაცვა (თავაზიანობა, სწრაფი მომსახურება). 
  • ბლოკჩეინ სერვისებისადმი ინტერესი ჩაითვლება უპირატესობად 
 
სამუშაო გრაფიკი: 
სრული: ორშაბათი-პარასკევი, 10:00 -19:00   
 
აპლიკაციის მიღება: 
ამ პოზიციით დაინტერესებულ აპლიკანტებს, რომელთა კვალიფიკაცია შეესაბამება მოთხოვნებს, შეგიძლიათ გამოაგზავნოთ CV ინგლისურ ან ქართულ ენაზე ელექტრონულ მისამართზე hr@emoney.ge. გთხოვთ, თქვენი ელფოსტის სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიცია, რომელზეც აკეთებთ განაცხადს. 
განცხადების მიღების ვადა: 1 აპრილი