შესყიდვებისა და ლოჯისტიკის მენეჯერი

თბილისი სრული განაკვეთი ადლი
მივლინება: არა
განათლება: ბაკალავრი ენები: რუსული, ინგლისური
შესყიდვები: შესყიდვების მენეჯერი ლოგისტიკა/ტრანსპორტი: ლოჯისტიკის მენეჯერი
სამშენებლო კომპანია „ადლი“ 2015 წლიდან ოპერირებს ქართულ სამშენებლო ბაზარზე. კომპანიის ძირითად საქმიანობას წარმოადგენს  სამოქალაქო-სამრეწველო მშენებლობა.  ასევე,  მიმართულებებს როგორიცაა:  ფასადის მოწყობა, თერმო და ხმის იზოლაცია, ბრტყელი გადახურვა, ,მწვანე გადახურვა, არქიტექტორული მომსახურება, საყალიბე სისტემებისა და მოცულობითი ხარაჩოების დაპროექტება-მონტაჟი, კოშკურა ამწეების მონტაჟი/დემონტაჟი და გეგმიური მომსახურება.

სამშენებლო კომპანია „ადლი“ აცხადებს ვაკანსიას - ლოჯისტიკისა და შესყიდვების სპეციალისტის პოზიციაზე.
სამუშაო განაკვეთი: სრული;
ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, თ. ერისთავის 1ა.

ძირითადი მოვალეობები: 
  • შესყიდვების სწორი დაგეგმვა და ორგანიზება;
  • პოტენციურ და არსებულ დამკვეთებთან შეხვედრების და კონსულტაციების წარმოება;
  • კონკურენტული ბაზრის შესწავლა, ანალიზი;
  • გადაზიდვების  ეფექტური, შეუფერხებელი ორგანიზება და განხორციელება;
  • სატრანსპორტო და ლოჯისტიკურ კომპანიებთან პროცესის კოორდინირება;
  • თანამშრომლების ტრანსპორტით უზრუნველყოფა;
  • ინვოისების გამოწერა/ატვირთვა, მომსახურების ხელშეკრულებების მოსამზადებლად ინფორმაციის დროული მიწოდების უზრულვეყოფა შესაბამის დეპარტამენტებთან, შესრულებული დავალებების ელ.ვერსიების მონაცემთა ბაზებზე მუშაობა;
  • შეკვეთების სრული ლოჯისტიკური ციკლის დაგეგმვა, ორგანიზება და კონტროლი;
  • მოულოდნელი ლოჯისტიკური პრობლემების სწრაფი და ეფექტური აღმოფხვრა;
  • სატრასპორტო ოპერაციების  უწყვეტი, ოპტიმალური და  კოორდინირებული პროცესი;
  • კომპანიის ლოჯისტიკური საქმიანობის გამართულად, სტანდარტებისა და კანონმდებლობის შესაბამისად წარმართვა; 
  • პოტენციური სატრანსპორტო მომსახურების მომწოდებლების და ფასების კვლევა, მონაცემთა ბაზის განახლება; 
  • ნაშთებისა და მარაგების კონტროლი და მონიტორინგი.

ძირითადი მოთხოვნები: 
  • ბაკალავრის ხარისხი;
  • შესყიდვებისა და ლოჯისტიკის სპეციალისტის თანამდებობაზე მუშაობის არანაკლებ 1 წლიანი გამოცდილება.
  • უცხო ენების ცოდნა (ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად);
  • კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა;

პიროვნული კომპეტენციები/უნარები:
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • ორგანიზებულობა და დისციპლინირებულობა;
  • წინასწარ განსაზღვრულ და შეთანხმებულ ვადებში მუშაობა;
  • შესასრულებელ სამუშაოსა და დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი.

ჩვენთან თანამშრომლობის უპირატესობები:
  • ჯანმრთელობისა და სიცოცხლის დაზღვევა;
  • გამოსაცდელი ვადის შემდგომ ყოველთვიური დანამატი არასრულწლოვან შვილზე;
  • კვარტალში ერთი DayOff-ის შესაძლებლობა;
  • Fitpass;
  • მზარდი ბიზნესი;  
  • იდეების წახალისება/მხარდაჭერა; 
  • სწავლებისა და განვითარების შესაძლებლობა;  
  • პროფესიონალი და მხარდამჭერი კოლეგები.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნეთ CV ელექტრონულ მისამართზე: vacancy@adli.ge და სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება. განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადა: 10 ოქტომბერი, 2023 წ. გასაუბრება ჩატარდება შერჩეულ კანდიდატებთან.
დამატებითი ინფორმაციისთვის ეწვიეთ ვებ-გვერდს: www.adli.ge
მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისთვის.

შენიშვნა: პირის მიერ ავტობიოგრაფიის (CV) გამოგზავნა გულისხმობს მის მიერ პერსონალური მონაცემების დამსაქმებელისათვის გადაცემას და თანხმობის გაცხადებას აღნიშნული მონაცემების დამუშავების თაობაზე. ავტობიოგრაფიაში მითითებული პერსონალური მონაცემები დამსაქმებელის მიერ დამუშავებული/შენახული იქნება მხოლოდ ვაკანსიისათვის კანდიდატის შერჩევის მიზნით, შესასრულებელ სამუშაოსთან კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის მიზნით, შესაძლო შრომითი ურთიერთობის წარმოშობის მიზნით, შრომითი ურთიერთობის მთელი პერიოდის განმავლობაში, ასევე შრომითი ურთიერთობიდან გამომდინარე. დამსაქმებლის მხრიდან, ზემოთ აღნიშნული მიზნებისათვის, პერსონალური მონაცემების დამუშავება განხორციელდება მხოლოდ შესაბამისი უფლებამოსილების მქონე პირთა/თანამშრომელთა მიერ. კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავება განხორციელდება  6 თვის ვადით, შენახვა გონივრული ვადით ელექტრონული ან/და ამობეჭდილი სახით.