კლიენტთა მომსახურების მენეჯერი

თბილისი სრული განაკვეთი X2 დეველოპმენტი
მივლინება: არა
განათლება: ბაკალავრი ენები: რუსული, ინგლისური
გაყიდვები: კლიენტების მომსახურების მენეჯერი
დეველოპერული კომპანია „იქსორი“ აცხადებს ვაკანსიას კლიენტთა მომსახურების მენეჯერის პოზიციაზე. 

ჩვენთან გელოდებათ:
  • კარიერული განვითარების შესაძლებლობა
  • კომფორტული სამუშაო გარემო
  • ჯანმრთელობის დაზღვევა
  • მეგობრული პერსონალი

ფუნქცია-მოვალეობები:
  • კლიენტების ინფორმირება მიმდინარე პროექტების მშენებლობის სტადიების შესახებ
  • კლიენტებთან მუდმივი კომუნიკაცია; ტენიკური თუ სხვადასხვა სახის ადმინისტრაციული საკითხების მოგვარება შესაბამის დეპარტამენტებთან კოორდინაციით. 
  • კლიენტებთან გაფმორებული ხელშეკრულბების პირობების შესრულების მონიტორინგი
  • დასრულებული აპარტამენტების მონიტორინგი და ჩაბარება კომპანიის სტანდარტების შესაბამისად
  • კლიენტთა მომსახურების ხარისხის მუდმივი მონიტორინგი 
  • კლიენტთა მხრიდან ხელმოსაწერი დოკუმენტაციის (თანხმობა, განცხადება და ა.შ,) მართვა და მონიტორინგი. 

ძირითადი მოთხოვნები:
  • უმაღლესი განათლება (ტექნიკური განათლება ჩაითველება უპირატესობად). 
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება (სამშენებლო კომპანიაში მუშაობის გამოცდინება ჩაითვება უპირატესობად). 
  • ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა 
  • ორგანიზებისა და დროის მართვის უნარი
  • კომუნიკაბელურობა და გადაწყვეტილების სწრაფად მიღების უნარი

ადგილმდებარეობა: თბილისი, შარტავას ქუჩა #29
დასაქმების ტიპი: სრული
სამუშაო საათები: 11:00 – 19:00 (შაბათ-კვირის გარდა)

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ფოტოსურათით შემდეგ მისამართზე: hr@x2.ge  რეზიუმეს გამოგზავნის ბოლო ვადაა 13 ოქტომბერი. არასრულად წარმოდგენილი რეზიუმე არ განიხილება. 

გისურვებთ წარმატებებს!