შესყიდვებისა და ლოჯისტიკის მენეჯერი

თბილისი სრული განაკვეთი ელემენტ ჰოლდინგი
მივლინება: არა
განათლება: ბაკალავრი ენები: ინგლისური, რუსული
შესყიდვები: შესყიდვების მენეჯერი ლოგისტიკა/ტრანსპორტი: ლოჯისტიკის მენეჯერი
„ელემენტ ჰოლდინგი” სამშენებლო სექტორის 10-ზე მეტ წარმატებულ წარმომადგენელს აერთიანებს.
შვილობილი კომპანიების რესურსი მოიცავს ინდუსტრიული, ჰიდროტექნიკური თუ სამოქალაქო მშენებლობისთვის საჭირო, როგორც სრულ, ასევე ვიწრო სპეციალიზებულ მიმართულებებს. მათი ნაწილი საერთაშორისო მასშტაბით ოპერირებს.  მსგავსი კომპლექსურობით, „ელემენტ ჰოლდინგი” საქართველოში უპრეცედენტო შესაძლებლობებს ქმნის და დარგის წამყვან წარმომადგენლად მიიჩნევა. 
„ელემენტ ჰოლდინგის” წარმატება ინოვაციურ სამშენებლო მიდგომებსა და თანამედროვე მენეჯმენტ სისტემაზეა დაფუძნებული.
კომპანიის შესახებ დამატებითი ინფორმაციისათვის   ეწვიეთ ჩვენს გვერდს:  www.elementholding.ge 

„ელემენტ ჰოლდინგი“ აცხადებს ვაკანსიას შესყიდვებისა და ლოჯისტიკის მენეჯერის პოზიციაზე.

პოზიციის დასახელება:  შესყიდვებისა და ლოჯისტიკის  მენეჯერი. 
სამუშაო ადგილი: თბილისი

ძირითადი მოვალეობები:
  • შესყიდვის  პროცესების მართვა დადასტურებული შესყიდვების პოლიტიკისა და პროცედურების შესაბამისობაში;
  • გონივრულ ვადებში შესყიდვის პროცესის წარმოება;
  • ადგილობრივი მომწოდებლების მოძიება ბაზარზე და თანმშრომლობის პირობებზე შეთანხმება;
  • პროექტის ფარგლებში, მუდმივად და მჭიდროდ თანამშრომლობა უშუალო პროექტ მენეჯერთან/ და ნებისმიერ დამკვეთ  დეპარტამენტთან. 
  • პროექტის ფარგლებში, შესყიდვების გეგმის წარმართვა შეთანხმებული ვადების გათვალისწინებით;
  • ტექნიკური დავალების მიღება , გადამოწმება  ყველა დეტალის გათვალისწინებით;
  • არაგეგმიური შესყიდვის წარმოება ხარჯის დამტკიცების პროცედურების გათვალისწინებით;
  • შესყიდვის პროცესის წარმოება ISO სტანდარტებთან მიმართებაში;
  • პრიორიტეტების განსაზღვრა;
  • მომწოდებელთან გადახდის პირობებზე მოლაპარაკება დადგენილი  წესის გათვალისწინებით; 
  • შესყიდვების ანალიზი, მაქსიმალური ავტომატიზაციის წინადადებების შემუშავება უშუალო უფროსთან.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • აუცილებელია სამშენებლო სექტორში მუშაობის სულ მცირე 2 წლის გამოცდილება 
  • უმაღლესი განათლება შესაბამისი განხრით;
  • სასურველია ინგლისურისა ან/და  რუსული ენის ცოდნა;
  • ნებისმიერი საბუღალტრო პროგრამაში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
  • MS Office - ის სრულყოფილად ცოდნა.

უნარ-ჩვევები:
  • პრეზენტაბელურობა;
  • კომუნიკაბელურობა;
  • ორგანიზებულობა;
  • ინიციატურობა;
  • დეტალებზე ორიენტირებული.

ჩვენთან დასაქმების შემთხვევაში გთავაზობთ:
  • სამედიცინო დაზღვევა (ინდივიდუალური ან საოჯახო);
  • FitPass;
  • ტრენინგებსა და პროფესიული ზრდის შესაძლებლობას;
  • კომფორტულ სამუშაო გარემოს;
  • მეგობრულ და განვითარებაზე ორიენტირებულ გუნდს.

სამუშაო პირობები:
  • სამუშაო  განაკვეთი:  ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით: 10:00-დან 19:00-მდე  (დღეში  1 საათი შესვენება);
  • ანაზღაურება: კანდიდატის კვალიფიკაციიდან გამომდინარე, ინდივიდუალურად იქნება განხილული.  

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოაგზავნეთ თქვენი СV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე : career@ec.ge     2024 წლის 01 მაისი ჩათვლით . სათაურის ველში გთხოვთ მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება , წინააღმდეგ შემთხვევაში, კომპანია იტოვებს უფლებას არ განიხილოს თქვენი კანდიდატურა.

თქვენ მიერ CV-ის გამოგზავნით, თქვენ თანხმობას აცხადებთ შპს  „ელემენტ ჰოლდინგმა“ დაამუშავოს თქვენი პერსონალური მონაცემები დასაქმების მიზნით. თქვენი პერსონალური მონაცემები შეინახება შპს „ელემენტ ჰოლდინგის“ ბაზაში 1 წლის ვადით.

გისურვებთ წარმატებებს!